Samtidigt som bevisen hopar sig mot Biden-klanen så har TDS-trumpnissarna inget att visa upp efter snart 8 år av konspirationsteorier om Trump, som fortfarande är på fri fot, trots alla löften vecka efter vecka om att han skulle hamna bakom lås och bom.
Att House Oversight Committee nu vill granska telefonloggar med koppling till Joe Biden är positivt, sedan återstår att se vad det mynnar ut i. Som jag varit inne på förut, min känsla är att demokrat-kontrollerade FBI desperat letar efter ett sätt att begränsa åtal till enbart Hunter, och för minsta brott i lagboken man kan tänkas hitta. Detta för att kunna bygga ett narrativ om att ingen minsann står över lagen, samtidigt som det för allmänheten blir en bekräftelse på att vissa faktiskt står över lagen.
Det viktigaste som jag ser det är dock inte att korrumperade vänsterextremister hamnar bakom lås och bom, det viktigaste är att amerikanska väljare ser hur genomkorrumperad vänstern faktiskt är och låter det styra hur de röstar i framtida val. Senaste tidens opinionsundersökningar kan möjligtvis vara en indikation om att så nu faktiskt är fallet, men det återstår väl att se.