Citat:
Winger tjener nok en del på sitt arbeid.
Han cruiser rundt i en Volvo XC-90, og det er jo ikke de billigste bilene akkurat.
Har sett prisliste på hans hjemmesider, og det koster rundt 5000 tror jeg det var for en "husrensning", og da er alt av reisegodtgjørelse, kost og losji ekskludert.
Han har ikke noen jobb ved siden av, så dette er hans levebrød.
Jeg tror han har evner, men han kanskje blander inn ting, eller at det i denne saken er forstyrrende "signaler". Den hytta som brant viste seg å være satt i brann av en mann som hadde noe uoppgjort med hytteeieren. Sommerveien. Dette ble han dømt for.
Men at han bruker flere tusen av egen lomme på å leie inn proffdykkere, er jo litt interessant.
Han har aldri nevnt Skiphellebukta med navn, det er noe som man har kommet fram til her inne ved å studere fjellformasjoner i bakgrunnen og sammenliknet ved å "kjøre" til stedet med bruk av google maps.
Noen evner må han nødvendigvis ha, for han vant jo trossalt 6-sans som gikk på TV-Norge.
Han fant vel også Frank Andre Gundersen. Riktignok ved å lete et sted der han visste at politiet ikke hadde vært.
Vi får se hva som eventuelt skjer, men jeg tviler på at Winger finner henne, noe han også sier selv.
Mellom linjene sier han jo at hun er partert eller tilintetgjort med syre.
Winger snakker også om to personer med noe millitærbukse eller hva det var.
Østeuropeiske. Den ene med noe slags hockeysveis og 90-talls bart.
Tidlig i etterforskningsfasen så pekte man mot innleide folk fra f.eks. Serbia.
Før at det hadde kommet fram alt dette med skilsmisse.
Hvem vet, kanskje har han "tilpasset", slik du er inne på.
Hvis han er en kvakksalver, så er han en dyktig en.
Han cruiser rundt i en Volvo XC-90, og det er jo ikke de billigste bilene akkurat.
Har sett prisliste på hans hjemmesider, og det koster rundt 5000 tror jeg det var for en "husrensning", og da er alt av reisegodtgjørelse, kost og losji ekskludert.
Han har ikke noen jobb ved siden av, så dette er hans levebrød.
Jeg tror han har evner, men han kanskje blander inn ting, eller at det i denne saken er forstyrrende "signaler". Den hytta som brant viste seg å være satt i brann av en mann som hadde noe uoppgjort med hytteeieren. Sommerveien. Dette ble han dømt for.
Men at han bruker flere tusen av egen lomme på å leie inn proffdykkere, er jo litt interessant.
Han har aldri nevnt Skiphellebukta med navn, det er noe som man har kommet fram til her inne ved å studere fjellformasjoner i bakgrunnen og sammenliknet ved å "kjøre" til stedet med bruk av google maps.
Noen evner må han nødvendigvis ha, for han vant jo trossalt 6-sans som gikk på TV-Norge.
Han fant vel også Frank Andre Gundersen. Riktignok ved å lete et sted der han visste at politiet ikke hadde vært.
Vi får se hva som eventuelt skjer, men jeg tviler på at Winger finner henne, noe han også sier selv.
Mellom linjene sier han jo at hun er partert eller tilintetgjort med syre.
Winger snakker også om to personer med noe millitærbukse eller hva det var.
Østeuropeiske. Den ene med noe slags hockeysveis og 90-talls bart.
Tidlig i etterforskningsfasen så pekte man mot innleide folk fra f.eks. Serbia.
Før at det hadde kommet fram alt dette med skilsmisse.
Hvem vet, kanskje har han "tilpasset", slik du er inne på.
Hvis han er en kvakksalver, så er han en dyktig en.
Var det information som framkom i artikeln? Kunde tyvärr ej läsa då det var bakom betalvägg.
Om det nu är en ledtråd, tills motsatsen är bevisad, tar det ca 48 min med bil från bostaden S4 till Skiphelle bukta.
Kartan
https://store5.gofile.io/download/a3dc7e0d-58d7-42bc-8213-4dfc388ebf70/2D582F24-3DC3-41C2-A503-90685940B376.jpeg
Rimligen borde en del övervakningsmaterial på trafik vara säkrat. Vad tror ni?
Anger han även platsen för den där hytte han menar att mordet skedde i?