2023-05-16, 14:41
Medlem
RedXs avatar
Filip Sandberg har förlängt med Skellefteå.
Citera
2023-05-16, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheFlyingFarang
Jakob Lilja är ur sitt kontrakt med KHL klubben Dynamo Moskva.

Återkomst till SHL, spelat i Linkepink och Rögle bland de nuvarande SHL klubbarna eller är han svartlistad för att han inte kunde (?) bryta KHL avtalet?

Vet inte vad jag känner, hade blivit en perfekt vinge i Rögle men KHL strulet skaver.
Linköping försökte få loss honom inför förra säsongen och har varit intresserade, men det senaste verkar vara att det inte är aktuellt att han hamnar här igen. Samt att det troligtvis inte blir spel i Sverige kommande säsong.
Citera
2023-05-16, 18:37
Medlem
1X2Helgarderas avatar
Ryan Lasch lämnar Frölunda! Blir nog ett bra kap för dem som tar över ifall de har tålamod. Jag tror han lider av långtidscovid och i såfall är det ju omöjligt att veta när han är tillbaka i gammalt gott slag.
Citera
2023-05-16, 21:37
Medlem
TheFlyingFarangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1X2Helgardera
Ryan Lasch lämnar Frölunda! Blir nog ett bra kap för dem som tar över ifall de har tålamod. Jag tror han lider av långtidscovid och i såfall är det ju omöjligt att veta när han är tillbaka i gammalt gott slag.

Det är en rejäl chansning att plocka upp Lasch nu men han kanske behöver en nytändning i en ny miljö?
Citera
2023-05-16, 21:40
Medlem
MitchRapps avatar
Filip Nordberg är klar för Lakers.
Citera
2023-05-16, 22:47
Medlem
BlackQuartzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1X2Helgardera
Gubben är bland de äldsta i SHL och har långtidscovid, lycka till…
Citera
2023-05-17, 19:09
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackQuartz

Jo, han har nog gjort sitt i SHL, jag gissar på Finland.
Citera
2023-05-17, 19:43
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:

Kan man få till ett specialkontrakt typ ”pay as you play” så vore jag öppen för att ta in honom i Färjestad. Vi behöver hämnas lite på Frölunda över Rydahlvärvningen känner jag här!
Citera
2023-05-17, 20:43
Medlem
Mr.Mackzs avatar
Dan Sexton med nr 15 lägger skridskorna på hyllan trots att han och Lakers aktiverade optionsåret för kommande säsong. Väldigt tråkigt då han blev en favorit av oss fans snabbt.
Citera
2023-05-17, 20:52
Medlem
jonte500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Mackz
Dan Sexton med nr 15 lägger skridskorna på hyllan trots att han och Lakers aktiverade optionsåret för kommande säsong. Väldigt tråkigt då han blev en favorit av oss fans snabbt.
Nummer 15, Dan Sexton, lägger skridskorna på hyllan dag 17?! Fint ändå.
Citera
2023-05-17, 20:54
Medlem
RedXs avatar
Det ska i vart fall bli skönt att slippa höra folk tycka sig vara originella med observationen ”höhö, han borde ju ha #16, höhö”
Citera
2023-05-18, 11:36
Medlem
perry2s avatar
Citat:

Härligt
Han vaccinvägrade ju lillen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in