Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-05-16, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Jag räknar inte ut Chris än. Vad han säger och sen gör kan vara två helt olika saker.
Han har visat att han inte är att lita på så det skulle inte förvåna alls om han rider på tjejpakten och sen sätter sig själv främst ändå.
Det är ändå en hel del pengar som det handlar om.
Tror också så, han kommer inte direkt lägga sig när det är dags för final. Eller be om att bli utröstad för den delen.
2023-05-16, 20:26
Bannlyst
Bild från finaltävlingen:
2023-05-16, 20:35
Medlem
Puma006s avatar
Imorgon då åker äntligen en deltagare ut från Robinson, behövs ingen spoilertagg på detta då det kommit fram i veckans avsnitt.

Vore kul om någon i pakten åker ut.
2023-05-16, 20:42
Medlem
Byxan81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Så falskt av Elin att rösta på Marcus i senaste örådet. Hoppas han vinner Robinson. Resten suger!

Vem skulle hon röstat på när hon visste att alla skulle rösta på Marcus? Osmart att göra sig ovän med någon annan än den man vet kommer åka ut.
2023-05-16, 20:43
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Imorgon då åker äntligen en deltagare ut från Robinson, behövs ingen spoilertagg på detta då det kommit fram i veckans avsnitt.

Vore kul om någon i pakten åker ut.
Borde ju vara någon som kommer sist i en tävling? Nån kvinna antar jag. Camilla förmodligen men det vore ju mer intressant för fortsättningen om det är Carro som får fara hem.
2023-05-16, 20:49
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Borde ju vara någon som kommer sist i en tävling? Nån kvinna antar jag. Camilla förmodligen men det vore ju mer intressant för fortsättningen om det är Carro som får fara hem.
Ja en tävling, uppenbart att det blir den som kommer sist. Nu tänkte jag inte på exakt vad de sa i slutet idag inför nästa avsnitt.
2023-05-16, 20:49
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Så falskt av Elin att rösta på Marcus i senaste örådet. Hoppas han vinner Robinson. Resten suger!
Hur ska det gå till menar du? Eller du följer inte gränslandet?
2023-05-16, 20:51
Medlem
Citat:
Jag hoppas på en kille så att chanserna att en kvinna vinner ökar.
2023-05-16, 20:56
Medlem
Känns lite som att riktiga Robinson pågår i Gränslandet. De riktiga finalisterna tävlar där. Den som vinner Gränslandet har vunnit i år enligt mig.
2023-05-16, 20:58
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Ja en tävling, uppenbart att det blir den som kommer sist. Nu tänkte jag inte på exakt vad de sa i slutet idag inför nästa avsnitt.
Men Oskar skulle inte få vara med, tror jag de nämnde nåt om där i slutet? Är det nån utslagstävling för de som inte har immunitet, kanske? Det verkar ju konstigt i så fall.
2023-05-16, 20:59
Medlem
Lostworlds avatar
Citat:
Oskar var nog lite listig ändå när han gav bort telefonsamtalen. Nu står ju Elin och Sophie i en sorts tacksamhetsskuld till honom. Han kanske kan ha behov av det senare i tävlingen om de två telefonisterna kan fås att inte rösta på honom i ett av de kommande öråden.
Dessa tjejer tänker inte alls på att de står i någon slags tacksamhetsskuld.
Elin sätter sig själv främst; tänk bara på hur hon behandlade Christina och Marcus... Ingen tacksamhetsskuld där.
Sophie är också en ego-brud som ansåg sig berättigad till det där telefonsamtalet och såg till att kräva in det genom tårar och manipulation. Ingen tacksamhetsskuld där heller.
Så glöm det.
2023-05-16, 21:02
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Men Oskar skulle inte få vara med, tror jag de nämnde nåt om där i slutet? Är det nån utslagstävling för de som inte har immunitet, kanske? Det verkar ju konstigt i så fall.
Ja, Oskar får stanna kvar i lägret medans de andra tävlar. Ja blir väl någon utslagstävling. Jag tror den som vinner, får immunitet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in