2023-05-11, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll
Jag förstår varken hörlurarna eller TikTok. Är det ”dansare” hon hittat på själv? Eller är det andras hon lärt sig?

Citat:
Ursprungligen postat av Solinvictus86
Men va? Dansar Sandra Beijer på TikTok? Vad händer?

Hon gör "tiktok-danser" som hon filmar och lägger ut på sin instagram. Danserna är någon tonåring på tiktok som hittat på förmodligen och det är vanligtvis den målgruppen som kopierar och lägger upp dem också.
Citera
2023-05-11, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Microlabb
Det är så pinsamt. Hon tror verkligen att hon ser ut som en söt tonåring men det blir bara patetiskt. Underhållande dock!
Jag mår dåligt av att se en vuxen människa bete sig så skämmigt. Dessutom vet man att det finns ett barn i bakgrunden när allt det här pågår. Vad gör det med honom i en förlängning att se sin mamma stå och spegla sig/ta selfies 24/7!?
Citera
2023-05-11, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cjm
Har funderat på om Sandra ev är autistisk. Tex hennes specialintressen kan vara just skrivande om kärlek, tonår, killar, fester etc som ofta är återkommande ämnen i bloggen och i böckerna (har ej läst dem)
Autism hos tjejer yttrar sig ju annorlunda än hos killar. Hon är oxå väldigt intresserad av kläder och har en egen smak som kanske inte ses som normen bland kvinnor i hennes ålder. Hon har beteenden och egenheter som verkar vara lite udda då det märks tydligt härinne varför folk påpekar ofta hennes sätt att vara. Jag är glad att hon kör på sitt race och struntar i vad folk tycker, precis som det ska vara. Autistisk eller ej, snälla låt henne leva som hon vill?
Ska du dissa eller hissa? Mycket splittrat inlägg och tolkningar på dina iakttagelser 🤔
Du glömde nämna att hon biter på naglarna! Ordentligt. Vad anser du om den egenheten, lite överårigt för så kraftigt nerbitna naglar?
Citera
2023-05-12, 07:45
Medlem
Skampis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cjm
Har funderat på om Sandra ev är autistisk. Tex hennes specialintressen kan vara just skrivande om kärlek, tonår, killar, fester etc som ofta är återkommande ämnen i bloggen och i böckerna (har ej läst dem)
Autism hos tjejer yttrar sig ju annorlunda än hos killar. Hon är oxå väldigt intresserad av kläder och har en egen smak som kanske inte ses som normen bland kvinnor i hennes ålder. Hon har beteenden och egenheter som verkar vara lite udda då det märks tydligt härinne varför folk påpekar ofta hennes sätt att vara. Jag är glad att hon kör på sitt race och struntar i vad folk tycker, precis som det ska vara. Autistisk eller ej, snälla låt henne leva som hon vill?

En kvinna som gillar att skriva om kärlek/krossat hjärta och har fått publicera några böcker, som är intresserad av kläder och mode. Hmm. Ny lägstanivå för autismdiagnos?
Citera
2023-05-12, 12:55
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Microlabb
Du klipper håret som du själv hade klippt dig om du har lugg såklart. Eller använder spänne/tofs hela tiden åtminstone. De har ju håret i ögonen annars och nej det är inte bekvämt utan antagligen mest jobbigt både för D och dina barn.

Du behöver inte oroa dig för mina barn. Det var en sommar när de var typ 1,5 år så de minns nog inte det jobbiga håret. Men de kan glädjas åt att de slapp fula pottfrisyrer och lugg.
Citera
2023-05-13, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Du behöver inte oroa dig för mina barn. Det var en sommar när de var typ 1,5 år så de minns nog inte det jobbiga håret. Men de kan glädjas åt att de slapp fula pottfrisyrer och lugg.

Det är ändå konstigt när Sandra själv har lugg att hon inte vill att Didrik ska ha det? Det jag tycker är fult är att det är så stripigt och dant i hans toppar, ser verkligen bara ut som att föräldrarna inte kommit på att saxar existerar. Oftast brukar man ju försöka jämna till så det ser lite vårdat ut.
Citera
2023-05-14, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av moderatkenneth
Det är ändå konstigt när Sandra själv har lugg att hon inte vill att Didrik ska ha det? Det jag tycker är fult är att det är så stripigt och dant i hans toppar, ser verkligen bara ut som att föräldrarna inte kommit på att saxar existerar. Oftast brukar man ju försöka jämna till så det ser lite vårdat ut.

Han ser verkligen ovårdad ut. Men Sandra verkar ju gilla ”hemlös”-looken på sitt barn. Är det en revolt mot Östermalms-uppväxten hon hade?
Citera
2023-05-14, 15:36
Medlem
Tycker alltid 1,5-åringar ser ut lite sådär, de ramlar omkring, kladdar, sliter ut eventuella frisyrer osv. Särskilt övre medelklass-föräldrar brukar inte bry sig, ingen kommer ringa soc om deras barn är lite tilltufsade liksom!

Ett roligare skvaller än all $*%# tråkig momshaming: ingen som vill spekulera mer i hennes ev beef med Frida Lund: nu senast var de båda på Elsa o Sofias kollektion-release och la inte ut nåt tillsammans, samma på Ellegalan trots samma sällskap. Såg också FLs vin på nån bild SB la ut, hon har garanterat fått den i bud, men hon har inte lagt ut någon ordentlig bild på flaskan som influencerkompisar annars alltid gör på varandras grejer! Vad sker? Köpenhamnsresan som skaver fortf?
Citera
2023-05-14, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mistererai
Tycker alltid 1,5-åringar ser ut lite sådär, de ramlar omkring, kladdar, sliter ut eventuella frisyrer osv. Särskilt övre medelklass-föräldrar brukar inte bry sig, ingen kommer ringa soc om deras barn är lite tilltufsade liksom!

Ett roligare skvaller än all $*%# tråkig momshaming: ingen som vill spekulera mer i hennes ev beef med Frida Lund: nu senast var de båda på Elsa o Sofias kollektion-release och la inte ut nåt tillsammans, samma på Ellegalan trots samma sällskap. Såg också FLs vin på nån bild SB la ut, hon har garanterat fått den i bud, men hon har inte lagt ut någon ordentlig bild på flaskan som influencerkompisar annars alltid gör på varandras grejer! Vad sker? Köpenhamnsresan som skaver fortf?

Hahaha, mina barn såg aldrig hemlösa och ovårdade ut som 1,5-åringar! Kladdigt efter mat eller färg ja, men det är absolut inte samma sak.
Citera
2023-05-14, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KCutrone
Hahaha, mina barn såg aldrig hemlösa och ovårdade ut som 1,5-åringar! Kladdigt efter mat eller färg ja, men det är absolut inte samma sak.

Men vem bryr sig om hur en 1,5 åring ser ut. Haha.
Citera
2023-05-14, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mistererai

Är också nyfiken!!!
Citera
2023-05-15, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skitarg99
Är också nyfiken!!!
Sandra verkar ju inte ha någon vänskap med någon ur det gänget? Inte ens på ett ytligt vänskapligt plan. Ja, förutom Elsa då som springer emellan. Varför det är så vore lite kul att få höra om. Gillar någon henne som är ur samma skrå?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in