Jag skrev det tidigare i tråden att det troligaste var nog Oskar och Dennis som röstade på Pernilla. De har tydligt visat i synk bägge två och Dennis har redan visat det till och med inför de andra deltagarna vad han anser om Pernilla. Det blir 2 röster + att hon hade en röst redan innan - blodshämnden från Erik som hon fick.
Men Pernilla fick bara 2 röster, varav en var blodshämnden.
Tål inte riktigt den där Sophie som ska försöka grina sig till ett samtal och dessutom blir typ sur om någon annan har någon annan åsikt. Såg att Carro sa att hon inte tål översittare? Själv tycker jag det är jävligt översitteri att ge Marcus och erik minst mynt och ta åt sig mest mynt åt sig själv och dom andra i hennes pakt. Ingen av tjejerna levererar knappt i tävlingar alls, har dom vunnit något enskilt pris ? Hoppas inte Oskar ger samtalet till Sanna eller Sophie fast skulle tro att någon av dom först nämnda får samtalet.
Bara jag som tycker det är lite off att Sanna först ber Marcus sjunga sen röstar ut han? Lite fräckt enligt mig haha.
Hoppas verkligen Marcus tar sig tillbaka och vinner allt. För han är verkligen en värdig vinnare och tycker han verkar jävligt reko och skön snubbe, annars någon av dom andra i gränslandet. Dom värdiga vinnarna är för mig
1.Markus
2. Erik
3.Millan/Amanda
4.Oskar
Fattar inte varför Marcus sjöng för Sanna när hon ändå skulle rösta ut honom. Precis som Oskar verkar han tro att om han bara är trevlig och fjäskar så låter de bli att rösta ut honom.
Pernilla är ju helt körd i huvudet, när hon tycker Elin har åkt in på en räkmacka.... Borde ju vara Pernilla som åker i örådet, nu när Oscar har immunitet.
Pernilla är ju helt körd i huvudet, när hon tycker Elin har åkt in på en räkmacka.... Borde ju vara Pernilla som åker i örådet, nu när Oscar har immunitet.
Det är hennes chans att klara sig att de röstar på Elin istället för henne så hon kommer fokusera negativt på Elin hela veckan.
Men hade hon vart smartare så hade hon endast kört det spåret i programmet men ödmjuk och förstående i syncarna.
Senast redigerad av greta75 2023-05-16 kl. 08:47.
Självklart är jag otroligt imponerad av tjej-pakten som fullständigt pulvriserat allt motstånd. För mig är det total utklassning. Det är som en handbok i hur du spelar Robinson.
Tycker inte illa om någon som är med i år (förutom hopplöst vidriga Zeki). Jag brukar ha flera som jag inte gillar men i år kan jag enkelt acceptera att vem som helst vinner.
Sedan Alva lämnade har inte haft någon tydlig favorit. Det har växt fram sakta, och nu har jag äntligen en ny. Den hårdaste i gänget: Sophie
Senast redigerad av greta75 2023-05-16 kl. 08:51.