Citat:
Ursprungligen postat av
Rotebro-Christer
Fox news är ganska bra. De har en del intressanta programledare, ifall man bortser från tucker carlson
Nja, systematiskt lögnande gick och går utanför tucker.
Om man vill se nyheter i mer rå form än deras vinklade saker och vägra sända material som berättar Republikaner gjort bort sig.
Så kan man gå til de mer tråkigare CNN som är sakliga och objektiva, och rättar till många av sina få del.
FOX news ligger på 60% som är helt fel till fel presenterad fakta och aldrig rättar till nått.
Denna dom emot FOX, den har tagit bort allt av den sista cred man kunde uppvisa innan.
Nu är FOX samma som säga här kommer lögnerna och om det är om politik, ser ingen skillnad längre på när de ger än värre skräp som breifart ooan och vad nu faan de heter, men vet att det är ingen idé läsa då de bara ljuger och detta fastställt i domstol det är mer än tucker.
Jag misstänker trumpen kommer byta kanal för sig, det har ju varit gnisslat lite då och då de senare åren mellan trumpen och FOX.
Så frågan är kommer trumpen ändra detta före President 2024 valet sker.
Men vilka alternativ finns det efter FOX, inte mycket eller mot inga skulle jag säga.
trumpen kan ju inte gå till CNN mer ggr, för de ställer sakliga frågor, och sånt klarar ju inte trumpen ens av att svara på.
Sen efter CNN så finns det de kanaler som är lite vänster inriktade til mycket vänsterinriktade och dessa är ju inte aktuellt för trumpen 2024.
Men tror säkert FOX News är underhållande om man gillar skräpnyheter som inte existerar, men personligen tittar jag hellre då på såna Jim Jeffreys som i alla fall är rolig på köpet och som ironiserar nyheter än rena fantasier som systematiskt valfusk mot trumpen, som vi alla visste ifrån sekund ett var en lögn.