2023-05-14, 22:11
Medlem
Gantss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imbaz
denna?
Yes den 🤣
Citera
2023-05-14, 22:13
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gants
Yes den 🤣
Den videon sammanfattar årets engelska tråd
Citera
2023-05-14, 22:17
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:

Nu slutar vi håna generalen än är det inte över!
Citera
2023-05-14, 22:45
Medlem
goseigens avatar
Citat:

Herreguud. Det är ändå vuxna människor.
Citera
2023-05-14, 22:53
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Var det roliga slut för Southampton. Man har gjort det bra med mindre medel med bra scouting. Bra egen talangutveckling. Men till slut stod man inte emot pengarnas krafter. Dom enorma försäljningar som gjorts har aldrig återinvesterats utan man har fortsatt värva billigt. Tillslut hittar man inte fullträffar som Mane och VVD att föra dom vidare och då står man där med en trupp som inte riktigt håller. I slutändan är frågan om inte rekryteringen av Jones sänkte dom mest av allt dock.

Jag är ganska säker på att de är tillbaka snart.

80 % av säsongerna sedan 66 har varit i högsta ligan.

Vad som har gått fel är att de har fumlat extra mycket.
Citera
2023-05-15, 11:59
Medlem
Halloween2s avatar
Nu skrivs det om man aldrig trodde på titeln utan att man satsade på topp 4
Citera
2023-05-15, 12:04
Medlem
Beaver14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Nu skrivs det om man aldrig trodde på titeln utan att man satsade på topp 4

Beror ju på vad man utgår ifrån. Före säsongen var min enda förhoppning att ta topp 4. Men i och med hur säsongen utvecklades ändrades ju förhoppningarna så klart och i januari trodde jag på att titeln var möjlig. Nu sket det sig. När klubben utvärderar säsongen är jag övertygad om att det kommer att anses vara en säsong då man nått målsättningarna. Men man kommer också se att vi för andra raka året inte orkat ända in i kaklet och förhoppningsvis inrikta sommarens arbete mot att förstärka truppen så att vi ska kunna tävla en hel säsong (nu dessutom även i Europa).
Citera
2023-05-15, 12:21
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14
Beror ju på vad man utgår ifrån. Före säsongen var min enda förhoppning att ta topp 4. Men i och med hur säsongen utvecklades ändrades ju förhoppningarna så klart och i januari trodde jag på att titeln var möjlig. Nu sket det sig. När klubben utvärderar säsongen är jag övertygad om att det kommer att anses vara en säsong då man nått målsättningarna. Men man kommer också se att vi för andra raka året inte orkat ända in i kaklet och förhoppningsvis inrikta sommarens arbete mot att förstärka truppen så att vi ska kunna tävla en hel säsong (nu dessutom även i Europa).

Utmanar ni nästa säsong lika bra som denna tror du? Ni var ändå liga ledare i över 200 dar?
Citera
2023-05-15, 12:32
Medlem
Beaver14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Utmanar ni nästa säsong lika bra som denna tror du? Ni var ändå liga ledare i över 200 dar?

Jag kommer väl att gå in i säsongen med högre målsättning i alla fall. Men det är väl som den där memen som länkats ovan, stor risk att man tas ned på jorden. Newcastle kommer fortsätta bygga upp truppen med obegränsat med resurser. Chelsea kan inte göra en lika dålig säsong. United kanske tar kliv framåt de också (med Kane i laget?). City existerar förhoppningsvis inte som klubb, men eftersom de kommer att existera så kommer de att köra över de flesta som vanligt. Liverpool kanske vaknar till igen.
Tottenham...haha..

Sammanfattningsvis: Det är omöjligt att förespå nästa säsong.
Citera
2023-05-15, 12:33
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14
Jag kommer väl att gå in i säsongen med högre målsättning i alla fall. Men det är väl som den där memen som länkats ovan, stor risk att man tas ned på jorden. Newcastle kommer fortsätta bygga upp truppen med obegränsat med resurser. Chelsea kan inte göra en lika dålig säsong. United kanske tar kliv framåt de också (med Kane i laget?). City existerar förhoppningsvis inte som klubb, men eftersom de kommer att existera så kommer de att köra över de flesta som vanligt. Liverpool kanske vaknar till igen.
Tottenham...haha..

Sammanfattningsvis: Det är omöjligt att förespå nästa säsong.

Det enda man kan räkna med är väll att city tar 90+ poäng.
Citera
2023-05-15, 12:43
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Det enda man kan räkna med är väll att city tar 90+ poäng.
Lite tråkigt med en klubb som kan göra vad de vill utan bestraffning (100 regelbrott var det väl?) Men annars håller jag med Beaver att konkurrensen bland övriga lag lär bli bättre. Nu är inte top4 spikat men förutsatt att det står sig så är det intressant att se Arsenal, Newcastle och Man United med CL spel och allt vad det innebär samt klubbar som Liverpool och Chelsea som nog hade räknat med top4 inför säsongen, bör finnas mycket sug för revansch där.
Citera
2023-05-15, 12:46
Medlem
Drickbacks avatar
Fotboll handlar om prioriteringar…

Man vaska Carabao Cup
Man vaska FA Cup
Man vaska Europa League

För att satsa 130 % på Premier League

Fail

/Bottle FC

Ta det med en nypa salt, bara upp på hästen igen kommer snart en ny säsong att få glänsa i.
Senast redigerad av Drickback 2023-05-15 kl. 12:49.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in