Citat:
Ursprungligen postat av
Trivselgruppen
Gissningsvis tror de inte att det är farligt för deras barn att ta del av informationen att de inte måste tvinga in sig i den cis-heterosexuella livsstilen om de inte vill. Men nu har du chansen att ändra på det. Förklara gärna vari de konkreta farorna för barnen består här. Kan de bli yra i huvudet av alla färger i regnbågsflaggan?
Med andra ord: Vad är problemet? Helt konkret.
Vad är faran med att hänvisa barn till perversa groomersidor på nätet? Det är alltså det du frågar, är du så jävla naiv eller är du helt enkelt själv medlem på någon av dessa sajter och bara väntar att få sätta tänderna i någon stackars unge?
Jag tror på det sistnämnda, ingen annan än ett peddo skulle försvara detta.
Barn har inget på nätet att göra i huvudtaget, barn är oskyddade på nätet!
Hej lille Anton 8 år vart bor du nånstans? När slutar du skolan idag ska vi leka du och jag Vad heter skolan?
Vipps lille oskyldige oförståndiga Anton som trodde sig fått en vän på nätet delar alla sina kontaktuppgifter och har nu blivit kidnappad av en groomer likt Trivselgruppen. Hej då lille Anton synd att etablissemanget svek dig och att svensken inte vågade stå emot pedofilerna.
Vad är faran med att barn besöker perversa äckliga sajter med kontaktannonser till psykiskt sjuka, störda vuxna människor. Nej jag kan fan inte koppla ihop det