Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-05-15, 02:13
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Hon vann väl en eldkamp?
Som jag skrev, hon är den av de som just nu är i Gränslandet som verkar vara vettigast och ser hellre henne tillbaka i Robinson än de andra.

Och vem jag vill se vinna?

Just nu ser jag helst att Oskar tar hem det.
Ja, hon vann mot Dennis j. Om Millan skulle komma in i Robinson så åker hon snabbt ut i utslagstävlingar. Tycker inte eldkampen klassas som en riktig tävling.
Många tävlingar på Gränslandet är lätta. Denna säsong då har Mastiff "skräddarsytt" tävlingar flera gånger till specifika deltagare.
Två exempel:
1. När de kastade i basketkorgen med kokosnötter. Fördel till Christina men hon vann inte.
2. Prickskytte med slangbella. Fördel till Amanda E och hon vann.

Riktiga tävlingar finns i Robinson, exempel hinderbana.
2023-05-15, 02:23
Medlem
1754s avatar
Dom är fan helt jävla dumma i huvudet och falska som fan.

Sen håller dom på och gullar med den som dom röstar ut och han gullar tillbaka.

Vad fan är det för jävla människor dom har fixat till denna säsong?

Dokusåpa har gått från dokusåpa till ett spel. Tillochmed produktionen nämner det som spel numera och låter det paktas som fan. Och 90% av programtiden är paktsnack.

Dokusåpa är dokusåpa, inte nått jävla spelprogram.

Det här är en av dom sämsta säsongerna i Robinsons historia pgr av detta.
2023-05-15, 02:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754

Dokusåpa har gått från dokusåpa till ett spel. Tillochmed produktionen nämner det som spel numera och låter det paktas som fan. Och 90% av programtiden är paktsnack.

Årets Robinson är DETT SÄMSTA VÄRSTA MEST ORÄTTVISA FALSKA PROGRAMMET EVER I TV-VÄRLDENS HISTORIA OCH. I SYNNERHET TV4 :AS HISTORIA. EVER EVER!!!! ALDRIG MER TITTAR JAG PÅ SÅDAN SKIT!!!
2023-05-15, 05:27
Medlem
Årets Vinnare
2023-05-15, 05:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754

Funderar på det också. Varför försöker de inte bryta den starkaste pakten? Har inte sett Marcus direkt försöka övertyga Oscar och Dennis eller Pernilla och Camilla till exempel att rösta ut någon i den större pakten. Och varför bölade Dennis om Pernilla om han sen inte försökte få ut henne med hjälp av till exempel Marcus och tjejpakten?
2023-05-15, 06:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sarajevo
Funderar på det också. Varför försöker de inte bryta den starkaste pakten? Har inte sett Marcus direkt försöka övertyga Oscar och Dennis eller Pernilla och Camilla till exempel att rösta ut någon i den större pakten. Och varför bölade Dennis om Pernilla om han sen inte försökte få ut henne med hjälp av till exempel Marcus och tjejpakten?

Handlade väl snarare om att han insåg att det inte går att vända någon av dem. Tjejerna skulle rösta ut honom ändå. Han är för godtrogen dessutom. Hade han visat mer besvikelse hade han möjligen sätta galler i huvudet på dem, men har stört mig på att han mer eller mindre bara gav upp efter tävlingen de förlorade (Han och Elin).
Angående Elin så hade Zeki rätt om henne redan från början.
2023-05-15, 08:23
Medlem
greta75s avatar
2023-05-15, 08:29
Medlem
greta75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Ja, hon vann mot Dennis j. Om Millan skulle komma in i Robinson så åker hon snabbt ut i utslagstävlingar. Tycker inte eldkampen klassas som en riktig tävling.
Många tävlingar på Gränslandet är lätta. Denna säsong då har Mastiff "skräddarsytt" tävlingar flera gånger till specifika deltagare.
Två exempel:
1. När de kastade i basketkorgen med kokosnötter. Fördel till Christina men hon vann inte.
2. Prickskytte med slangbella. Fördel till Amanda E och hon vann.

Riktiga tävlingar finns i Robinson, exempel hinderbana.

De hade spjuttävling också där Oscar kunde visa sina superskills. Det är ett underhållningsprogram min vän. Saker riggas och regler ändras för att det skall bli intressant för oss att titta på.
Senast redigerad av greta75 2023-05-15 kl. 08:39.
2023-05-15, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The.Swede
Och vem har alla dessa fittor störst chans mot i tävlingar? Pernilla eller Marcus.... "tänkte inte på det...."

Det finns något som heter MORAL och KURAGE. Jag förstår din poäng men, personligen så skulle jag ha hivat den skitsnackande råttkärringen omgående för att visa att alla visste vad hon hållit på med.
Vidrig människa.
Hela den där gruppen kan ta ut Marcus i nästa öråd. Eller nästnästa.
2023-05-15, 10:29
Medlem
Lill-Dennis UTE! Det stavas till KARMA.
2023-05-15, 10:35
Medlem
Vissa deltagare verkar inte få någon solbränna alls? Hur är det möjligt om man är på en ö i Malaysia i 10 veckor. Carro, Elin, Markus, Oskar mfl.
2023-05-15, 10:53
Medlem

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in