Citat:
Ursprungligen postat av
AIP
Hoppas och tror att det endast var en försiktighetsåtgärd med Cornelius och att han ska vara redo mot Häcken.
Frågan är om man satsar på en trebackslinje beroende på vilka som kan lira, Olsson - Cornelius - Tinnerholm är slagkraftigt ändå. Kan varken Cornelius eller Nielsen lira, ja då har vi problem... Rieks/Knudan - Olsson - Lomotey/Kotto - Tinnerholm kanske?
Vad tror vi om Tinnerholm som mittback?
Idag var beskedet att alla spelare fanns tillgängliga, så även Moisander finns att tillgå.
Olsson-Kotto-Moisander är ett alternativ (om än oprövat) om både Nielsen och Cornelius skulle vara borta. Jag tror inte att båda kommer att vara borta.