Citat:
Whatever dude.
Citat:
Nu skrev du inte till mig, men jag får väl erkänna att jag är rätt förvirrad.
En del tycks ”bara” vilja klä sig i det motsatta könets kläder. Andra vill ”vara” det. Dock finns nu ”kvinnor” med bröst OCH penis som menar sig vara ”riktiga” kvinnor.
Och det är väl bara en relativt kort tid det gått att operera om sitt kön?
Hur kommer det sig att man kan känna sig som kvinna fast man har kvar sin penis?
En del tycks ”bara” vilja klä sig i det motsatta könets kläder. Andra vill ”vara” det. Dock finns nu ”kvinnor” med bröst OCH penis som menar sig vara ”riktiga” kvinnor.
Och det är väl bara en relativt kort tid det gått att operera om sitt kön?
Hur kommer det sig att man kan känna sig som kvinna fast man har kvar sin penis?
En halvböj är en person på forumet som inte kan komma över att det finns opererade transsexuella som väljer att solidarisera sig med kvinnor och inte med HBTQIA+ rörelsen. Vi väljer särartsfeministerna eftersom vi är inte bara patriarkatets spioner utan även matriarkatets frontlinje mot kukarna.
Det är paradoxen med vad en del av oss sysslar med, vi lever som kvinnor och delar kvinnors liv fullt ut. Men det förhindrar givetvis inte att det existerar en biologisk sanning om oss. Den sanningen är att vi är män, med mäns anlag och mäns egenskaper. En sådan grej är att vi vet vad män går för och vi är inte beredda att släppa in folk med sina pungkulor i behåll i kvinnliga spaces.
Det är väl essensen i det. Så nej du har helt rätt, halvböj här företräder människor som påstår att en penis egentligen är en stor klitoris och vill ha in kukar på tjejtoa bland småtjejerna. Ah du fattar hur frontlinjerna går även bland fjollorna och eunuckerna