2023-05-14, 12:55
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Vi vet inget om mannen. Han kanske är deras sprit-langare? Som langat sprit till dem massor med gånger. Vad vet vi? FUP finns ännu inte. och han kanske är svensk. Kanske gick de hem till honom (fyra stycken kan nog känna falsk trygghet mot en ensam man) för att hämta sprit, han bjöd dem på lite sprit med något i och sedan hade han dem i sitt våld. Vi vet inte. Vi får vänta på FUP.
Håller med. Det klarnar när det kommer en FUP. Just nu vet vi väldigt lite. Det lilla som framgick av artikeln känns inte som hela sanningen.
Citera
2023-05-14, 13:49
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Vi vet inget om mannen. Han kanske är deras sprit-langare? Som langat sprit till dem massor med gånger. Vad vet vi? FUP finns ännu inte. och han kanske är svensk. Kanske gick de hem till honom (fyra stycken kan nog känna falsk trygghet mot en ensam man) för att hämta sprit, han bjöd dem på lite sprit med något i och sedan hade han dem i sitt våld. Vi vet inte. Vi får vänta på FUP.

Att vi inte vet så mycket om mannen är förstås riktigt men om det nu stämmer, som TS skriver, att han riskerar utvisning kan vi nog utesluta att han är svensk, annat än möjligtvis på pappret.
Citera
2023-05-14, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Det konstiga är att den här typen av tjejer följer med en sådan där apa hem, samtidigt som de flesta av dem inte skulle följa med en etniskt svensk man hem på samma premisser. Men de är förstås inte riktigt som de ska vara.

De skulle följa med en etnisk svensk man hem men du hade inte hört talas om det för de skulle inte blivit utsatta för övergrepp.
Citera
2023-05-14, 15:22
Medlem
Konfucius2s avatar
Citat:
Hjärnan är fullt utvecklad först vid cirka 25 års ålder. Och frontalloberna mognar sist. Där sitter bland annat konsekvenstänket.

De fyra tonårstjejerna använde säkert sitt inte fullt utvecklade konsekvenstänk och tänkte att det var ofarligt för de fyra att följa med en man. Eftersom de fyra var fler till antalet. Du själv hade säkert också känt dig mer säker att följa med en man på efterfest, om du gick dit tillsammans med tre av dina polare. Och det är som sagt var inget brott att gå på fest hos någon man inte känner...

Det är däremot olagligt att våldta. Så ska vi börja se det mannen gjort som det hemska i det hela? Och diskutera hans ansvar för sina handlingar istället? Han har begått våldtäkt. Mot fyra tonårstjejer.
Hur vet du det? Var du på plats?
Citera
2023-05-14, 15:25
Medlem
Keramik-Kalabaliks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Titanicsurvivor
När jag gick på högstadiet var det en man, som har muslim, i Malmö som bjöd hem en massa brudar från högsatdieskolorna.

Väl där hemma fick de göra olika saker för att få gåvor eller pengar...
Det där är säkert en skröna som spreds bland ungarna i skolan. Precis som den om att låsa in sig på skoltoaletten med lampan släckt och ställa sig framför sgegeln för att åkalla Svarta Damen
Citera
2023-05-14, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konfucius2
Hur vet du det? Var du på plats?

Hur vet du att de fyra tonårstjejerna följde med mannen hem? De kanske inte ens var hemma hos honom. Det kanske inte var någon våldtäkt. De kanske var i en park och solade, bara. Alla fem. Vad vet vi? Vi var ju inte på plats. Han är iaf. åtalad för bla. våldtäkt. Så lite fog finns det allt för att misstänka honom för det. Där när de solade i parken.
Citera
2023-05-14, 15:30
Medlem
Svårt att fatta att 4 Tonårs tjejer inte skulle kunna göra motstånd/klara av en 40åig Snubbe? Dom satt väll inte bar på sin tur att bli Fast dom var väll så ska berusade av knark)sprit
Citera
2023-05-14, 15:31
Avstängd
SoberZealots avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Håller med. Det klarnar när det kommer en FUP. Just nu vet vi väldigt lite. Det lilla som framgick av artikeln känns inte som hela sanningen.
Nu får väl ni lugna er lite. Det framgår att han riskerar att bli utvisad. Så något vet vi.

Tomatkungen verkar vara ute på uppdrag.
Citera
2023-05-14, 15:31
Medlem
Konfucius2s avatar
Citat:
Hur vet du att de fyra tonårstjejerna följde med mannen hem? De kanske inte ens var hemma hos honom. Det kanske inte var någon våldtäkt. De kanske var i en park och solade, bara. Alla fem. Vad vet vi? Vi var ju inte på plats. Han är iaf. åtalad för bla. våldtäkt. Så lite fog finns det allt för att misstänka honom för det. Där när de solade i parken.

Du kom med påståendet : ”Han har begått våldtäkt. Mot fyra tonårstjejer.”

Jag har inte påstått någonting i detta fall.

Du är snabb att döma, ej jag.
Citera
2023-05-14, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konfucius2
Du kom med påståendet : ”Han har begått våldtäkt. Mot fyra tonårstjejer.”

Jag har inte påstått någonting i detta fall.

Du är snabb att döma, ej jag.

Ja, jag håller med dig om att jag var snabb att döma.
Men de jag skrev till var ännu snabbare med att döma de fyra tonårsflickorna.
Så du kanske ska skriva samma sak till de som du skriver till mig?
Eller ska du bara "döma" mig för att varit snabb att döma?
Kasta sten i glashus...
Citera
2023-05-14, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoberZealot
Nu får väl ni lugna er lite. Det framgår att han riskerar att bli utvisad. Så något vet vi.

Tomatkungen verkar vara ute på uppdrag.

DÅ får vi hoppas att han blir utvisad, om han blir dömd.

Är jag ute på uppdrag?
Citera
2023-05-14, 15:42
Medlem
Stora etnicitetstombolan är i full rullning, ser jag. Betar en tjuga på litauer och tio spänn på polack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in