Citat:
Ursprungligen postat av
TomatKungen
Tycker du att dom förtjänade att bli våldtagna för att de gick med en person hem? Märkligt resonemang av dig.
Så om någon följer med mig hem (jag är blatte) så menar du att jag har rätt att våldta dem? Eftersom jag är blatte och man förtjänar att bli våldtagen om man följer med en blatte hem? Då kanske jag rentav ska slippa straff? För eftersom jag är blatte, så är det ju de som kommer hem till mig som får skylla sig själva och förtjänar det? Spännande du. Finns gott om oss blattar som inte är empatistörda sexualförbrytare. Och vi kan definitivt hålla fingrar och kön i styr, även om vi får besök.
Sedan finns det otrevliga empatistörda typer som denna tråd handlar om. Som våldtar sina gäster... Sådan ska givetvis dömas till fängelse och helst också utvisas ut ur Sverige på livstid.
Nej jag menar inte att någon "har rätt" att våldta någon eller skall ha mildare straff. Läser du inte de inlägg du svarar på?
Om killen verkligen är skyldig så skall han givetvis dömas & utvisas.
Även om jag förespråkar en massiv återvandring av utlänningar så tror jag på lag & ordning & att ingen skall dömas på förhand utan hållbara bevis. Han kanske är skyldig, eller inte. Det finns för lite data tillgängliga för att dra någon slutsats.
Men... allt detta förhindrar givetvis inte att tjejerna genom egen dumhet har försatt sig i den här situationen, oavsett vad som sen har inträffat.
OM det visar sig att tjejerna är mongoloider eller går på särskola så tar jag givetvis tillbaka allt. Men att fyra tonårstjejer skulle gå hem till en mer än dubbelt så gammal blatte, som dom träffat "på stan", för att dom vill ha en ny kompis, det bär inte sannolikhetens prägel.
Life is hard;
it's harder if you're stupid
-- John Wayne