2023-05-13, 20:23
Medlem
Har inte allas morsa bankat in i ens huvud att man följer inte med främlingar?
Citera
2023-05-13, 21:23
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
Vad får fyra tonåriga tjejer att gå hem till en invandrarman?
Ingen som helst självbevarelsedrift?

Självklart är det invandrarmannens fel och inte tjejernas...
När jag gick på högstadiet var det en man, som har muslim, i Malmö som bjöd hem en massa brudar från högsatdieskolorna.

Väl där hemma fick de göra olika saker för att få gåvor eller pengar. Typ städa en timme naken för en mobil, eller ge honom en lapdance i bara trosor för presentkort på Statoil till sin moped.

Det var uteslutande trasiga brudar som åkte hem där, men det viktiga att komma ihåg var att brudar åkte hem där.

Gubben var typ 50 år.
Citera
2023-05-13, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KnolaDinMama
Om jag har en skallerorm hemma och dessa fyra tjejer likaså. Jag varnar dom och säger att de inte får öppna terrariet eller "klappa" ormen. Och de gör det ändå. Är det mitt fel eller deras fel?

Tjejerna har föräldrar som antingen varnat dom för såna här situationer eller inte. Har dom blivit varnade så har dom helt enkelt struntat i varningarna och satt sig själva i en dålig situation.

Med detta sagt, att tjejerna ens hamnat i den här situationen skyller jag på dom i första hand och deras föräldrar i andra hand. Monstret är ett monster och där är redan situationen glasklar och underförstådd, behöver inte diskuteras.

Det finns något som heter självbevarelsedrift, antingen har man det eller så råkar man illa ut.

Förstår inte riktigt vad detta har med brottet att göra?

Varken du eller fyra tonårsflickor är misstänkta för något? Oklart när det gäller dig däremot..

Jag förstår att du vill att sexuella övergrepp ska vara tillåtna och att vi istället för att diskutera brottet borde fokusera hur man lägger alltför stor vikt på föräldraansvaret.

Så att när du träffar en ensam 9-årig flicka i skogen så är det din fulla rätt att göra vad du vill med henne.

I denna tråden kanske du kunde prova att hålla dig till ämnet och faktiskt fundera på GM’s ansvar i det hela?
Citera
2023-05-14, 06:57
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reverend.Camden
Vad får fyra tonåriga tjejer att gå hem till en invandrarman?
Ingen som helst självbevarelsedrift?

Självklart är det invandrarmannens fel och inte tjejernas...

Tonåringar som plockas upp på centralstationen låter inte som vanliga svenssonbrudar, utan brudar på drift. Såna brukar väl inte ha så bra självbevarelsedrift...
Skulle inte förvåna mig om det är knark med i spelet - att GM fick dem att bli passiva av knarket och därmed inga protester.

Tragiskt det hela, och j, monsters gonna do like monsters gonna do.
Senast redigerad av LuluBrooksie 2023-05-14 kl. 07:00.
Citera
2023-05-14, 07:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kundalini
Många deltagare i tråden framstår som individer som önskar att de kunde lura med sig tonårsbrudar hem men av någon anledning inte kan eller i alla fall inte gör det.

Skitkorkat beteende av småbrudarna men inte mycket värre än en del sv talibankommentarerna här.

Over & out

Det konstiga är att den här typen av tjejer följer med en sådan där apa hem, samtidigt som de flesta av dem inte skulle följa med en etniskt svensk man hem på samma premisser. Men de är förstås inte riktigt som de ska vara.
Citera
2023-05-14, 07:05
Medlem
Det är ju situationer som dessa som gör att parasitmuslimer från MENA tar sig till Sverige. I hemländerna så är ju tjejer och kvinnor hårdare kontrollerade varvid dylika "möjligheter" sällan dyker upp. I Sverige så är det som ett stort smörgåsbord för parasitmuslimen. Är man då hänsynslös, har alkohol och narkotika så uppstår möjligheter! Sedan så ser ju muslimerna detta beteende inte som något fel eller dåligt, utan det drabbar bara svenskar. I den egna familjen lär ju denne person få ryggdunkar inte bannor eller bli socialt utesluten.

Nu lär väl någon PK-it vara snabb med att påpeka att etniciteten inte är fastställd. Nej, men ni kan nog gissa varifrån personen mest sannolikt har kommit. Sedan kan man nog också gissa att utvisningen blir det nog inte mycket med heller.
Citera
2023-05-14, 07:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxreaktion
Det konstiga är att den här typen av tjejer följer med en sådan där apa hem, samtidigt som de flesta av dem inte skulle följa med en etniskt svensk man hem på samma premisser. Men de är förstås inte riktigt som de ska vara.
Nej, men tjejer och kvinnor har ju idag blivit hårt drillade att svenska män, allihop utan undantag, är ondskan själv. Så, inte sällan har svenska kvinnor en "medvetenhet" vilka de ska undvika som är högst selektiv. Denna "medvetenhet" visar sig sedan inte stämma heeelt överens med verkligheten. Men, det är en annan sak de får skylla sig själva för.
Citera
2023-05-14, 10:16
Medlem
Så fyra tonårstjejer går hem till en 41-årig man för att festa - som vore det normalt?!
Citera
2023-05-14, 10:20
Medlem
fjiskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigSvensk
Har inte allas morsa bankat in i ens huvud att man följer inte med främlingar?
Vissa är lite mer naiva.
Citera
2023-05-14, 12:16
Medlem
NiccoJs avatar
Grisigt av karln men också kungligt🙂. Risken för en massa spy känns ju annars ganska hög.
Citera
2023-05-14, 12:32
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Tycker du att dom förtjänade att bli våldtagna för att de gick med en person hem? Märkligt resonemang av dig.

Så om någon följer med mig hem (jag är blatte) så menar du att jag har rätt att våldta dem? Eftersom jag är blatte och man förtjänar att bli våldtagen om man följer med en blatte hem? Då kanske jag rentav ska slippa straff? För eftersom jag är blatte, så är det ju de som kommer hem till mig som får skylla sig själva och förtjänar det? Spännande du. Finns gott om oss blattar som inte är empatistörda sexualförbrytare. Och vi kan definitivt hålla fingrar och kön i styr, även om vi får besök.
Sedan finns det otrevliga empatistörda typer som denna tråd handlar om. Som våldtar sina gäster... Sådan ska givetvis dömas till fängelse och helst också utvisas ut ur Sverige på livstid.
Nej jag menar inte att någon "har rätt" att våldta någon eller skall ha mildare straff. Läser du inte de inlägg du svarar på?
Om killen verkligen är skyldig så skall han givetvis dömas & utvisas.

Även om jag förespråkar en massiv återvandring av utlänningar så tror jag på lag & ordning & att ingen skall dömas på förhand utan hållbara bevis. Han kanske är skyldig, eller inte. Det finns för lite data tillgängliga för att dra någon slutsats.

Men... allt detta förhindrar givetvis inte att tjejerna genom egen dumhet har försatt sig i den här situationen, oavsett vad som sen har inträffat.

OM det visar sig att tjejerna är mongoloider eller går på särskola så tar jag givetvis tillbaka allt. Men att fyra tonårstjejer skulle gå hem till en mer än dubbelt så gammal blatte, som dom träffat "på stan", för att dom vill ha en ny kompis, det bär inte sannolikhetens prägel.
Life is hard;
it's harder if you're stupid

-- John Wayne
Citera
2023-05-14, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Nej jag menar inte att någon "har rätt" att våldta någon eller skall ha mildare straff. Läser du inte de inlägg du svarar på?
Om killen verkligen är skyldig så skall han givetvis dömas & utvisas.

Även om jag förespråkar en massiv återvandring av utlänningar så tror jag på lag & ordning & att ingen skall dömas på förhand utan hållbara bevis. Han kanske är skyldig, eller inte. Det finns för lite data tillgängliga för att dra någon slutsats.

Men... allt detta förhindrar givetvis inte att tjejerna genom egen dumhet har försatt sig i den här situationen, oavsett vad som sen har inträffat.

OM det visar sig att tjejerna är mongoloider eller går på särskola så tar jag givetvis tillbaka allt. Men att fyra tonårstjejer skulle gå hem till en mer än dubbelt så gammal blatte, som dom träffat "på stan", för att dom vill ha en ny kompis, det bär inte sannolikhetens prägel.
Life is hard;
it's harder if you're stupid

-- John Wayne

Vi vet inget om mannen. Han kanske är deras sprit-langare? Som langat sprit till dem massor med gånger. Vad vet vi? FUP finns ännu inte. och han kanske är svensk. Kanske gick de hem till honom (fyra stycken kan nog känna falsk trygghet mot en ensam man) för att hämta sprit, han bjöd dem på lite sprit med något i och sedan hade han dem i sitt våld. Vi vet inte. Vi får vänta på FUP.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in