Citat:
Ursprungligen postat av
psychicsailor
Ja om kriget slutar med att Ukraina kommer med i Nato (vilket de antagligen hade gjort de facto om inte Putin invaderat) och dessutom Finland ju kommit med, så har Ryssland misslyckats helt med vad jag tror var det enskilt viktigaste målet med kriget.
Nato är synnerligen aktiva i Ukraina. Fast de har inte trupper där. Ukraina påstår själva att de utkämpar Natos mission just nu.
När en gräns är nådd behöver alla råd, stöd, hjälp och instruktioner för att man ska kunna ta sig vidare utan maximal skada.
Detta fördömer du uppenbarligen.
Det är typ som att du skulle vägra din flickvän ta råd av en psykolog.
Då är det psykologens fel att hon vill separera med tanke på vad det är du ältar om?
Det är också så "avskum" tänker.
Eller att du har en bror som inte umgås med dig då han inte tänker eller känner som dig.
Då blir det hans vänner som han umgås med som är orsaken till att du känner som du gör.
Livsfarliga individer.
Fan du är ju helt lost för att vara ärlig.
Världen behöver inte mer skit av detta och jag kan framhålla samtidigt att detsamma gäller alla aggresiva parter i denna värld. Inte bara Ryssland eller individer som dig.
Men sådana personer som dig... Äcklar mig enormt. Ni är återigen livsfarliga, inte bara för er själva. För mänskligheten! Nu vet du det!