Citat:
Ursprungligen postat av
Rinaldo-Montalbano
Känns mer än missvisande att kalla Marcus för sektledare. Han är ju oduglig på att samla folk bakom sig.
Det handlar inte om hur bra han lyckas just där även om jag tycker att det har börjat ta lite även där, och vissa verkar vara jätte imponerade av honom. Det hela handlar om vilken typ av människa han är, på rätt plats med rätt personer så hade han kunnat ha hela gruppen med sig vid det här laget. Det är Carro och Chris som har gjort det svårt för honom där pga av hans bög uttal och "killen ska betala" uttalande. Sen är han fysiskt stark jämfört med de andra vilket gör honom till ett hot i tävlingen.
Det är sättet han pratar och lyssnar, han anstränger sig att se engagerad och hängiven ut när nån säger nått, som att han vill säga
"jag hör dig verkligen, jag ser dig" . Tror du att han verkligen bryr sig om vad Carro tycker det är ok eller inte? Som 36 åring med en bibel i handen så skiter han nog i vad en 23 åring hedning från Stockholm och en syndande bög har för åsikter och syn på livet, han har nog sin bild på livet klar.
En annan sak är hur han aldrig gav upp med att försöka vända Oskar, han visade ingen respekt för han gränsdragning, han var obehagligt på honom, det är uppenbart hur han såg honom som en bricka som han skulle hjärntvätta. Sen tycker jag att Oskar är en jävla mupp, men det har inget med saken att göra.