2023-05-11, 17:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BroderLars
Jag undanbeder mig att diskutera med idioter. Du vet inget. Du gissar endast, eller kanske snarare bara hoppas. Domarna är i många fall 100% säkra.
Varför svarar du inte istället? Att som du försöka spela tuff tyder bara på att du inte har något att komma med. Den vann SVT lätt över dig din tönt.
Citera
2023-05-11, 17:57
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SVT1970
Varför är du otrevlig, är det ett uttryck för att du har en micropenis måntro? Jag är aldrig otrevlig men jag har iofs en riktig jädra falukorv mellan benen.

Nog om detta. Vad får dig att tro att någon gädda ska stämma Dumpen för förtal?

Jag tror vi båda klassar in med flashbackdase då lol.

Jag tror ingen gädda vågar anmäla. Jag tror ingen vågar hjälpa en gädda att anmäla då det trots allt är fakta att gäddan har försökt få till ett möte med barn.

Det blir ett moment 22 sas.

Men den som tar skiten och stigmatisering kommet att vinna enligt juristen om personen går vidare till tinget och anmäler.

JK kommer aldrig blanda sig i detta utan det är en privat enskild anmälan som gäller, eller en gruppanmälan om man nu skulle lyckas hitta flera gäddor som vill ena sig.

Men som sagt jag tror aldrig det kommer att ske viket är synd, jag skull vilja se de båda pundare sitta vid tinget och svettas över att swishpengarna snart är till ända.
Citera
2023-05-11, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Jag tror vi båda klassar in med flashbackdase då lol.

Jag tror ingen gädda vågar anmäla. Jag tror ingen vågar hjälpa en gädda att anmäla då det trots allt är fakta att gäddan har försökt få till ett möte med barn.

Det blir ett moment 22 sas.

Men den som tar skiten och stigmatisering kommet att vinna enligt juristen om personen går vidare till tinget och anmäler.

JK kommer aldrig blanda sig i detta utan det är en privat enskild anmälan som gäller, eller en gruppanmälan om man nu skulle lyckas hitta flera gäddor som vill ena sig.

Men som sagt jag tror aldrig det kommer att ske viket är synd, jag skull vilja se de båda pundare sitta vid tinget och svettas över att swishpengarna snart är till ända.

Men vad är det för fel på dig människa? Du håller ju för fan med mig här.
Det som krävs är att någon känd mediaperson eller tidning stöttar en gädda genom processen.
Citera
2023-05-11, 18:16
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SVT1970
Men vad är det för fel på dig människa? Du håller ju för fan med mig här.
Det som krävs är att någon känd mediaperson eller tidning stöttar en gädda genom processen.
Nej, du är för dumpen, du tycker uthängningar är bra och att det räddar barn.

Jag tycker dumpen är rättsvidrig och oseriös, den är skapad för att två gamla missbrukare skall kunna leva på skattefria intäkter och slippa arbeta som oss andra.
Att de gm hjälper något barn är ytterst tveksamt.
Citera
2023-05-11, 18:40
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conjuring
Vad är det som är så dåligt med att informera samhället om pedofiler?
Om någon tidning hade publicerat Dumpens chattar anonymiserade under rubriken "två perversa galningar chattar med varandra" så tror jag inte att någon normal människa hade blivit upprörd, men Dumpens verksamhet handlar som bekant inte om det.
Citera
2023-05-11, 18:41
Medlem
Conjurings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Om någon tidning hade publicerat Dumpens chattar anonymiserade under rubriken "två perversa galningar chattar med varandra" så tror jag inte att någon normal människa hade blivit upprörd, men Dumpens verksamhet handlar som bekant inte om det.
Varför kan ni ALDRIG svara på frågor?
Vad är det som är så dåligt, berätta.
Citera
2023-05-11, 18:45
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Varför kan ni ALDRIG svara på frågor?
Vad är det som är så dåligt, berätta.
Bland annat därför att folkdomstolar inte är rättsäkra och leder till oproportioneliga konsekvenser. Dessutom så har gubbarna inte gjort något formellt fel.
Citera
2023-05-11, 18:57
Medlem
Conjurings avatar
Citat:
Bland annat därför att folkdomstolar inte är rättsäkra och leder till oproportioneliga konsekvenser. Dessutom så har gubbarna inte gjort något formellt fel.
Sexchattar man inte med barn och bestämmer träffar så är det säkert.
Även för dig med.
Citera
2023-05-11, 18:58
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Sexchattar man inte med barn och bestämmer träffar så är det säkert.
Även för dig med.
Terapeuten som hängdes ut sexchattade inte med baaaarn, så du har fel.

Att det är säkert för mig (givet att jag inte blir totalframad) är knappast Dumpens förtjänst.
Citera
2023-05-11, 18:59
Medlem
Conjurings avatar
Citat:
Terapeuten som hängdes ut sexchattade inte med baaaarn, så du har fel.
Så han var helt oskyldig?

Låt oss ljuga och säga att han var det.Ett fall av 226.
Ska vi sluta med fängelsestraff också?
Citera
2023-05-11, 19:00
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Så han var helt oskyldig?

Låt oss ljuga och säga att han var det.Ett fall av 226.
Ska vi sluta med fängelsestraff också?
Inom logiken så kallas ett fall av 226 för ett motexempel. Du vet, ett sådant som används för att falsifiera påståenden.
Citera
2023-05-11, 19:03
Medlem
Conjurings avatar
Citat:
Inom logiken så kallas ett fall av 226 för ett motexempel. Du vet, ett sådant som används för att falsifiera påståenden.
Nu svarar du inte på frågan igen. Var han helt oskyldig? Vem är det förresten?

Det finns en stor efterfrågan på dumpen.
Vi vill hålla koll på er, vi vill veta vilka ni är, vi vill veta vart ni är. För barnens bästa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in