Flashback bygger pepparkakshus!
2023-05-10, 16:37
Medlem
Svennehuras avatar
Ny, färsk gädda ute. Ännu en skåning.

https://dumpen.se/2023/05/10/25330/
Citera
2023-05-10, 16:42
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Enligt ratsit så är gädda 184 registrerad som avliden 10 mars. Nog är han död alltid.

Han är född 1987, så han dog inte av hög ålder. Resten får ni gissa.

Oddsen för självmord är 0.95 gånger pengarna.
Vilken var det?
Citera
2023-05-10, 16:51
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp
Vilken var det?

Oj, sorry... Blev rebusen för svår? Gädda 184 är Gädda #184.

Mannen utan samvete (Napp #184)

Finns i tråden vad han hette irl. Jag hittade det enkelt.
Senast redigerad av fido1986 2023-05-10 kl. 16:53.
Citera
2023-05-10, 17:12
Citat:
Ursprungligen postat av Svennehura
Ny, färsk gädda ute. Ännu en skåning.

https://dumpen.se/2023/05/10/25330/

Man ser på hela honom att han drömmer om små hårlösa makaroner mellan benen på unga grabbar, troligtvis satt på ett gäng genom åren.

Verkar ha umgängeskrets som gillar att sätta på barn också. Undrar vem hans kompis är som torskat på dumpen innan, någon som är kapabel till att luska reda på vilka gäddor som setts på träffpunkten?
Citera
2023-05-10, 17:16
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Oj, sorry... Blev rebusen för svår? Gädda 184 är Gädda #184.

Mannen utan samvete (Napp #184)

Finns i tråden vad han hette irl. Jag hittade det enkelt.
Nä jag menade bara om det var "pappagäddan", "polisgäddan", "rektorsgäddan" inte namnet.
Citera
2023-05-10, 17:21
Avstängd
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knasigabananer73
Man ser på hela honom att han drömmer om små hårlösa makaroner mellan benen på unga grabbar, troligtvis satt på ett gäng genom åren.

Verkar ha umgängeskrets som gillar att sätta på barn också. Undrar vem hans kompis är som torskat på dumpen innan, någon som är kapabel till att luska reda på vilka gäddor som setts på träffpunkten?
Duktig idiot, du har lärt dig att hålla dig till trådämnet! Du har nog helt rätt den där gubbjäveln har nog redan förstört livet för flera pojkar genom åren.

#224 Speltorsken Henke boy från Ale, han hoppas jag dom får skära ner från strypsnaran inom kort! Stackars frun som fått den där idioten på halsen, tala om nitlott. Hoppas hon har vänner som stöttar henne i detta!
Idioten verkar vara på rymmen någonstans i Sverige, vi får se upp ifall vi ser den feta pingvinen ute på stan någonstans i landet.
https://dumpen.se/2023/05/05/frukost...-224-goteborg/
Kan inte sluta skratta när mongot springer!
Senast redigerad av Antero-Rokka 2023-05-10 kl. 17:36.
Citera
2023-05-10, 17:36
Medlem
Tuors avatar
Ola, ännu en äcklig bajspackare.

Hur jävla många HBTQ-missfoster är vi uppe i nu egentligen? Helt sjukt.
Citera
2023-05-10, 17:38
Avstängd
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuor
Ola, ännu en äcklig bajspackare.

Hur jävla många HBTQ-missfoster är vi uppe i nu egentligen? Helt sjukt.

Dom stängde mentalsjukhusen för tidigt, #226 Gubbslemmet borde varit inlåst där tills han ruttnade bort!
Citera
2023-05-10, 18:13
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antero-Rokka
Dom stängde mentalsjukhusen för tidigt, #226 Gubbslemmet borde varit inlåst där tills han ruttnade bort!
Kul att du tycker att den gubben är en kandidat för mentalsjukhus. Efter att ha läst ditt inlägg så läste jag chatten i hopp om att få ta del av lite djur eller kiss och bajs, men inte ens en penisbild bjöd han på. Bortsett från att han är bög så måste måste han väl vara en av de mer normala som har hängts ut?
Citera
2023-05-10, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Kul att du tycker att den gubben är en kandidat för mentalsjukhus. Efter att ha läst ditt inlägg så läste jag chatten i hopp om att få ta del av lite djur eller kiss och bajs, men inte ens en penisbild bjöd han på. Bortsett från att han är bög så måste måste han väl vara en av de mer normala som har hängts ut?

Så det är "normalt" att förneka han ska träffa ett barn?
Citera
2023-05-10, 18:22
Avstängd
Antero-Rokkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Att du Gynstolen är en kompett jubelidiot o ser allt utifrån din sjuka värld det visste vi redan!
Att den feta bajspackaren borde varit inlåst på ett mentalsjukhus för länge sedan är klart då kanske han inte hunnit / kunnat förstöra livet för unga pojkar och ev. flickor! Den där drar nog fram kuken för allt som rör sig!
Citera
2023-05-10, 19:56
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Nästan lite konstigt att det inte dykt upp förrän nu... är ju 2 mån sedan.
Får mig att undra om det kan finnas fler?
Är ju skribenter här inne som har ypperliga register över samtliga gäddor?

Den tanken slog mig också... Kanske finns några fler liksäckar?

Ja.. Turken tror jag det är som skrivit upp alla Gäddor. Men har inte sett honom på länge. Han kanske har gått och skaffat sig ett liv?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in