2023-05-09, 22:03
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Det borde startas upp en kampanj om att bjuda alla BoISare på gratis öl i Malmö månaden ut. Det är ni värda!
Det tackar man inte nej till!

Men ärligt talat så tyckte jag att BoIS var bättre idag, och förtjänade 3 poäng. Jag hoppades på oavgjort men trodde på förlust. HeIF hade en period efter sitt ledningsmål men i övrigt var det hemmalaget som tog för sig och spelade jättebra defensivt.

Jag blev förvånad att det inte brändes mer bengaler eller bangers efter 2-1 målet. Jag trodde att dem skulle behöva spela klart matchen imorgon på förmiddagen (Lex Sundsvall i snökaoset)

Nu jävlar ska jag sova gott
Citera
2023-05-09, 22:05
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Sjuk besvikelse. Hata BoIS!
Citera
2023-05-09, 22:20
Medlem
Skarparattarns avatar
En fråga från en neutral hade BoIS hyrt in folk från Malmö eller är det alltid så mkt folk när dom spelar?
Citera
2023-05-09, 22:37
Medlem
Jag tror HIF åker ner i div 1. Truppen är för dålig.
Citera
2023-05-09, 22:40
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
En fråga från en neutral hade BoIS hyrt in folk från Malmö eller är det alltid så mkt folk när dom spelar?

Det som skrivs på Ezine är rena propagandan inget annat. Märks minst sagt att det efterblivna packet från nordvästra Skåne har satt sin prägel på deras svenskafans forum.

Landskrona är en dyster stad på ca 33k förstörd av vårdslös invandring tom värre än Malmö. Men både för idrotten och den gemene Landskronabon finns det fortfarande ett seriöst och inbitet intresse kring BoIS. Det är inget MFF-fäste där på något sätt även om det säkert finns några ljusblåa som bor där.

Problemet är att folk inte tar sig till IP för det är en usel anläggning för fotboll som turligt nog ska renoveras och kapaciteten ska sänkas från 10000-6000 ca.

BoISare är generellt trogna till sitt lag med bra klack och publiksiffror sedan nedflyttningen 2005 tills 2018 skulle jag säga.

Finns värre exempel på klubbar som totalt glömts bort vilket är Trelleborg. Skulle nästan våga satsa halva bankkontot på att fler håller på MFF där än TFF.
Citera
2023-05-10, 05:28
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4pmovement
Jag tror HIF åker ner i div 1. Truppen är för dålig.

Är beredd hålla med dig. Den är för dålig och det har jag sagt länge. Bottenstrid och det ser vi ju nu om inte annat.
Citera
2023-05-10, 10:10
Medlem
FreedomFighter-s avatar
Maff och bois, hand i hand. Skånes söderbröder
Citera
2023-05-10, 16:15
Medlem
Mr. Majestyks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Är beredd hålla med dig. Den är för dålig och det har jag sagt länge. Bottenstrid och det ser vi ju nu om inte annat.

Truppen kanske, känner inte till de mer perifera spelarna, men en startelva med klass på Superetta-nivå har de väl ändå? Jönsson, Rogne, Holst, Loeper etc. Inga dåliga namn. Tror inte på bottenstrid för Helsingborg.
Citera
2023-05-10, 21:53
Medlem
Lundbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreedomFighter-
Maff och bois, hand i hand. Skånes söderbröder

Hur menar du nu?
Citera
2023-05-11, 06:56
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lundbonden
Hur menar du nu?
Ni har ju mer eller mindre samma klack. Märks även på alla inlägg där ni försvarar varandra och hatar HIF.
Citera
2023-05-11, 11:12
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren
Det tackar man inte nej till!

Men ärligt talat så tyckte jag att BoIS var bättre idag, och förtjänade 3 poäng. Jag hoppades på oavgjort men trodde på förlust. HeIF hade en period efter sitt ledningsmål men i övrigt var det hemmalaget som tog för sig och spelade jättebra defensivt.

Jag blev förvånad att det inte brändes mer bengaler eller bangers efter 2-1 målet. Jag trodde att dem skulle behöva spela klart matchen imorgon på förmiddagen (Lex Sundsvall i snökaoset)

Nu jävlar ska jag sova gott

våldtagna på plan och utanför bra där ! får flashbacks när häcken gjorde samma först planen sen stal en heif banderoll och brände
Citera
2023-05-11, 13:04
Medlem
VSKGRONVITTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haciendas
Starkt att lyckas särskriva vårt klubbnamn.

VSK ser starka ut. Är nöjd om vi slipper ångest och bottenstrid på hösten, det vore sannerligen en ny upplevelse.
Som sagt, vi gör vad vi vill!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in