2023-05-10, 09:40
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jojkpojk12345
Instämmer. Han försöker krama ut allt från sina 15 minutes of fame. Pinsamt men troligtvis har tv4 pushat honom i den riktningen för att hålla liv i programmet en stund till. Han och Annina känns fake. Hon kommer trycka ned honom i skoskaften och han kommer inte kunna motstå alla inviter från andra kvinnor han får

Ja det fula är att de pushas från produktionsbolag och skvallerpressen till att tro att de är megakändisar och bör skicka ut material konstant för att behålla sitt kändisskap. De fattar inte att de är lurade och kommer hamna i C-kändisfacket.
Annina har redan tröttnat, hon håller inte på och mjölkar ur "kändisskapet" på samma sätt som han på sin Insta utan ligger lite mer lågt. På hans selfies för nån vecka sen kommenterade hon hela tiden gulligt, men nu likear hon inte ens inläggen.
Tror hon tycker det är lite trashigt som han håller på, men jag kan absolut ha fel.
Nu är sista avsnittet släppt, så imorgon har de nog rätt att "tala ut".
Citera
2023-05-10, 09:49
Avslutad
Pinsamt av Pia att inte få på sig kläderna på rätt håll.

Visste dem inte att dem blev filmade?
Citera
2023-05-10, 09:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Ja det fula är att de pushas från produktionsbolag och skvallerpressen till att tro att de är megakändisar och bör skicka ut material konstant för att behålla sitt kändisskap. De fattar inte att de är lurade och kommer hamna i C-kändisfacket.
Annina har redan tröttnat, hon håller inte på och mjölkar ur "kändisskapet" på samma sätt som han på sin Insta utan ligger lite mer lågt. På hans selfies för nån vecka sen kommenterade hon hela tiden gulligt, men nu likear hon inte ens inläggen.
Tror hon tycker det är lite trashigt som han håller på, men jag kan absolut ha fel.
Nu är sista avsnittet släppt, så imorgon har de nog rätt att "tala ut".
Nejdå, Annina och Jesper likear och skickar hjärtan fortfarande...
Citera
2023-05-10, 10:03
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Nejdå, Annina och Jesper likear och skickar hjärtan fortfarande...
Jag ser inget sånt på Jespers två senaste inlägg 🙈
Citera
2023-05-10, 10:04
Avslutad
Citat:
Jag ser inget sånt på Jespers två senaste inlägg 🙈
Jorå, läs under hans morgonkaffe med fralla idag..
Jag kan inte lägga upp screenshots
Citera
2023-05-10, 10:08
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Jorå, läs under hans morgonkaffe med fralla idag..
Jag kan inte lägga upp screenshots
Ah, nu ser jag 😀

Fint att se samtalet mellan Tanja och hennes dotter idag. Trodde att Tanja känt sig helt utanför och inte omtyckt i huset, så det var skönt att höra att det inte var så.
Citera
2023-05-10, 10:15
Avslutad
Citat:
Ah, nu ser jag 😀

Fint att se samtalet mellan Tanja och hennes dotter idag. Trodde att Tanja känt sig helt utanför och inte omtyckt i huset, så det var skönt att höra att det inte var så.
Jag håller med. Tanja verkar vara en ärlig fin person, trodde att hon och slem-Jussi skulle finna varandra, men hon såg nog vad han gick för..
Citera
2023-05-10, 10:16
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Jag håller med. Tanja verkar vara en ärlig fin person, trodde att hon och slem-Jussi skulle finna varandra, men hon såg nog vad han gick för..

Ja otroligt skönt att hon inte gick i hans fälla!
Citera
2023-05-10, 10:25
Avslutad
När spelades programmet in?

Bland Jespers kommentarer på Insta finns det en kvinna som kommenterar med "Mitt ❤️" för ca 6 veckor sedan varpå Jesper kommenterar tillbaka med "❤️"
Citera
2023-05-10, 10:59
Medlem
Spider-Girls avatar
Sista avsnittet har nu släppts på CMore och jag tyckte det var så kul att man fick se hur det gick för alla sen 😀

En till grej till dig som skrivit att du haft flirtig kontakt med Emil efter programmet och säger att de inte är ihop
Citera
2023-05-10, 12:07
Medlem
Pinkuss avatar
Ni som sett alla avsnitt, får man någonsin se Sigrid i bikini eller underkläder? isf vilket avsnitt?
Citera
2023-05-10, 12:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkus
Ni som sett alla avsnitt, får man någonsin se Sigrid i bikini eller underkläder? isf vilket avsnitt?

Nej. Det får man inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in