2023-05-09, 23:10
Medlem
Folketstempels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PooSausage
Var står det att jag tycker det är ok???? Jag ställde en fråga om det inte är en buktalardocka på bilden.
Jag vann diskussionen, alla såg det och jag nöjer mig med det.
Citera
2023-05-09, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Folketstempel
Jag vann diskussionen, alla såg det och jag nöjer mig med det.
????????
Du skrev att det var en bebisdocka. Andra säger buktalardocka. Då är väl en logisk fråga vad som gäller, bebisdocka, buktalardocka eller något annat.
Citera
2023-05-09, 23:16
Medlem
bengtochjags avatar
Citat:
????????
Du skrev att det var en bebisdocka. Andra säger buktalardocka. Då är väl en logisk fråga vad som gäller, bebisdocka, buktalardocka eller något annat.

Det är en buktalardocka som föreställer en liten pojke med blont hår och basker. End of discussion.
Citera
2023-05-09, 23:17
Medlem
Med andra ord kommer den här debatten resultera i att betydligt färre barnfamiljer besöker bibliotek. Jag vill då inte utsätta mina för det. Barn är lättpåverkade. Utsätts de för transor så kan de snart själva börja inbilla sig att de vill byta kön. Sånt skit sprider sig har vi ju sett. Det är väldigt talande att så många som vill kalla sig något annat kön ofta har psykisk ohälsa eller funktionsnedsättning (autism).

Det är samma sak som med tex knark. En knarkare som vill att knark ska vara lagligt hade mycket väl kunnat sitta ner och läsa för dina barn men vill du det?
Citera
2023-05-09, 23:17
Medlem
Folketstempels avatar
Citat:
????????

God natt, orkar inte mer i kväll. Citerar mig själv.

Citat:
Ursprungligen postat av Folketstempel
Att du vägrar läsa vad andra skriver och drar hela debatten åt fel håll genom att spamma skit om och om igen, tills det ser ut som ditt sista ord gäller som den enda rätta sanningen.
Citera
2023-05-09, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Katolska präster och alla andra konservativa. Ett återkommande mönster. Kolla hur de konservativa i USA just i detta nu slåss med näbbar och klor för att behålla barnäktenskapslagarna när progressiva försöker införa en minimiålder för äktenskap.

Åh fasen illa, världen är sjuk på riktigt.

Hoppas iaf SD och vår regering på ett eller annat sätt hindrar detta
Citera
2023-05-09, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bengtochjag
Det är en buktalardocka som föreställer en liten pojke med blont hår och basker. End of discussion.
Ok då är jag med. Får försöka titta på bilden igen även om jag tycker att drag show sagostunder för barn är osmakligt oavsett vad bilden visar.
Citera
2023-05-09, 23:23
Medlem
stone_sleepers avatar
Citat:
Katolska präster och alla andra konservativa. Ett återkommande mönster. Kolla hur de konservativa i USA just i detta nu slåss med näbbar och klor för att behålla barnäktenskapslagarna när progressiva försöker införa en minimiålder för äktenskap.

Vart det än finns barn kommer det förr eller senare dyka upp pedofiler. Därför måste barnen skyddas och därför måste man hålla perversa typer bort från dem.
Man ska komma ihåg att det är många gånger fler skollärare än katolska präster som blir påkomna med att antasta elever eller ha relationer med dem.
Citera
2023-05-09, 23:24
Bannlyst
Borde män som anammar sin kvinnliga sida vara mindre benägna att våldta barn? Jag menar det är inte så vanligt med kvinnliga pedofiler.
Citera
2023-05-09, 23:25
Medlem
bengtochjags avatar
Citat:
Ok då är jag med. Får försöka titta på bilden igen även om jag tycker att drag show sagostunder för barn är osmakligt oavsett vad bilden visar.

Det som är mest osmakligt är att mannen som så passionerat kämpar om att få umgås med barn utklädd till dragqueen förespråkar boken som den bilden finns publicerad i. Finns även ett klipp där han (Miss Shameless Whinewhore) sitter och äcklar sig och slickar på boken och påtalar hur sexigt det är med erotiska målarböcker.

Inte så fräscht - som feministerna hade sagt.
Citera
2023-05-09, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doosing
Med andra ord kommer den här debatten resultera i att betydligt färre barnfamiljer besöker bibliotek. Jag vill då inte utsätta mina för det. Barn är lättpåverkade. Utsätts de för transor så kan de snart själva börja inbilla sig att de vill byta kön. Sånt skit sprider sig har vi ju sett. Det är väldigt talande att så många som vill kalla sig något annat kön ofta har psykisk ohälsa eller funktionsnedsättning (autism).

Det är samma sak som med tex knark. En knarkare som vill att knark ska vara lagligt hade mycket väl kunnat sitta ner och läsa för dina barn men vill du det?

Nej det kommer det inte, dumhuvve. Man stänger inte ner ett helt bibliotek när det vankas sagostund. Du kan lugnt gå dit utan att vara rädd för att bli attackerad av dragqueens.

Knarkare har länge rest runt u skolor för att informera folk och det brukar vara riktigt bra. Lärde mig mycket av den som kom till min skola när jag var liten.
Citera
2023-05-09, 23:31
Medlem
Citat:
För det första är det en otroligt liten andel av katolska präster som ens anklagats för några brott, säkert långt mindre än en procent. För det andra: vad är det för ”konservativa” som är för barnäktenskap? Tänker du på enstaka knäppa sekter i USA? På vilket sett skulle det vara relevant alls för vår diskussion?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in