2023-05-09, 13:18
Medlem
GenusKhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raskelpoo
Hej!
Jag heter Skamlös vinhora och klär upp mig till något som liknar en blandning av en fejk-kvinna och en clown och jag vill läsa böcker om att det inte finns några kön för ditt barn i ett slutet rum.

Förälder : ja men det låter bra tycker vi och köper gärna en biljett!

Om inte detta hade varit absurt nog så blir det ännu värre:

De behöver nämligen inte betala biljett alls eftersom hela spektaklet är bekostat av dig och mig genom miljoner kronor i skattepengar... känns bra va?

Jag har ingenting emot folk med "alternativa" sexuella läggningar, men man ska ge fan i att trycka upp det i ansiktet på folk och framför allt BARN (gäller all form av sex). Att man inte ska använda skattepengar för ändamålet borde ju vara mer än självklart också men tydligen inte i dagens samhälle där (nästan) alla politiker som tillåts ha makt är trogna Agenda2030 och att tillskansa sig egoistiska fördelar genom att bidra till samhällets förfall istället för sitt eget folks bästa
Citera
2023-05-09, 13:26
Medlem
CalzoneItalias avatar
Äcklig sjuk jävel den där transan , vart fan tog dom kristna värderingarna vägen i detta landet? Jävla samhälle man lever i , stackars ungar som växer upp med skiten .
Citera
2023-05-09, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bananbyxa
Ja, för det är precis vad som kommer att hända. Det är så de flesta övergrepp på barn sker, genom sagostunder, enligt all tillgänglig statistik. Vem kunde tro att biblioteket var en sådan farlig plats?
Läs på om statistik & pedofili gällande BÖGAR…
Citera
2023-05-09, 13:33
Medlem
AdamSmiths avatar
Det jag stör mig på hela upplägget med transor som läser sagor för barn är att det inte ens är en eget autentiskt koncept. Det är copy paste rakt av liknande perversiteter som pågår i staterna. Lite som Let's dance. Gäsp.
Citera
2023-05-09, 13:36
Medlem
Karmans avatar
Varför ska namnet vara på engelska? Ska vi inte stödja användandet av det svenska språket på våra bibliotek och skolor etc.? Det vore bättre om vinhoran kallade sig "Fru Skamlös" istället!
Citera
2023-05-09, 13:40
Medlem
Bananbyxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raven2.0
Läs på om statistik & pedofili gällande BÖGAR…

Nja, jag tror du får göra din egen läxa, tyvärr.
Citera
2023-05-09, 13:42
Medlem
trailblasers avatar
Jag förstår mig inte på dessa sagostunder, och jag undrar hur folk kan tycka detta är OK hemma i sofforna. De som tycker det är OK måste vara en brutal minoritet.
Citera
2023-05-09, 13:42
Medlem
Bananbyxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlyatMan
Vi är påväg mot världens undergång, eller mänsklighetens rättare sagt.

Du kan ha rätt. Men det är knappast de transsexuella som är det stora hotet...
Citera
2023-05-09, 13:43
Medlem
Bananbyxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trailblaser
Jag förstår mig inte på dessa sagostunder, och jag undrar hur folk kan tycka detta är OK hemma i sofforna. De som tycker det är OK måste vara en brutal minoritet.

Fel. Det är precis tvärtom.
Citera
2023-05-09, 13:44
Avslutad
Skicka transorna till sinnessjukhus och elda upp all transrelaterad litteratur.
Häng dem som pushar för detta i bakgrunden i närmsta träd.
Konstigt hur detta "fenomen" bara hoppat över Atlanten från USA som på beställning....
Citera
2023-05-09, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asb3rger1337
Kritiken av åkesson är rimligt. De finns i drag en uppenbart sexuell och vuxen-underhålning över det hela. Beror på va som händer på sagostunder vill jag tillägga, så jag och åkesson kan ha fel. Så jag får lugna mig lite tills dess.
Vad är poängen med att låta just dragqueens läsa sagor? Av alla yrkesgrupper och hobbies, varför just de? Varför inte brandmän, frimärkssamlare eller fridykare? Vad är så speciellt med just drag queens?
Citera
2023-05-09, 13:45
Medlem
ENTPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bananbyxa
Ja, du tycker inte att det görs? Glada Hudikteatern, till exempel? Eller den ville du också bränna ner förstås....
Den verkligt spännande frågan är hur du skulle ställa dig till Traditional Housewife Story Hour som koncept. Troligtvis så är det helt plötsligt väldigt vanskligt att pracka på mottagliga barn värderingar. Tycker du att den kanske inte är så hemsk? Okej då ska vi se, dags att höja nivån så att den motsvarar drag queens som kallar sig Shameless Winewhore, hur låter "Kvinnor ska inte ha rösträtt story hour för skattemedel på stadsbiblioteket med Sveriges svar på Andrew Tate"? Börjar det svida lite kanske din motbjudande hycklare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in