Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-05-08, 06:20
Medlem
orrecrists avatar
Mesigare killar får man leta efter som är kvar.. vad tror dom? När dom snackar om en tjej pakt? Dom kommer ju ryka jävla rikspuckon samt tönt kärringarna alltså haha orkar knappt titta längre.
2023-05-08, 07:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuntertMongo
Vem vet, Dennis the Tit kanske identifierar sig som kvinna och går och vinner hela skiten. Så blev det en kärring till slut ändå.

Han har större tuttar än alla kvinnliga deltagare tillsammans! Varför försvinner de inte r han går ner i vikt? Silikon?
2023-05-08, 08:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Det handlar väldigt lite om att överleva på en ö, och arbetsfördelning som det gjorde på svt däremot, allt framstår som en semester med tropisk bakgrund, paradise hotell utan hotell och överdrivet många tävlingar

Så då ska väl inte jag vara sämre nedan

Alva och Carro fattigmansknullar varandra
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/zEkoQr/alva-och-caroline-fran-robinson-vi-traffas
Vem blir mannen i förhållandet?

Artikeln är från 18 april. Detta är flashback, inte antikrundan.
2023-05-08, 08:24
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sweotheod
Närå - en jäkla fin tösabit det där. Poppig för att vara såpass mogen. Som ett fint rödvin

Sanna måste ha både silikon och fillers, säkert sprutat in Botox också. När hon låg på stranden och pratade om att de män hon träffar får vara max 44 år och själv är hon 50, då undrar man. Vad tror hon att hon är? Hon vill verkligen framstå som ungdomen själv. Stringtrosor när man är 50.

Golvrunkaren verkar sugen på alla.
Senast redigerad av picapican 2023-05-08 kl. 08:26.
2023-05-08, 09:07
Medlem
Nu rök Erik.. tänk när Magnus och Oscar e borta. Underhållande TV?
2023-05-08, 09:40
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lemuppet
Nu rök Erik.. tänk när Magnus och Oscar e borta. Underhållande TV?

Vi som tittare får lida, men låter samtidigt som ett drömscenario för Dennis - ensam med 6.5st brudar på en strand långt bort från civilisationen.
2023-05-08, 10:56
Medlem
Hade vart intressant om man tävla inviduellt från första början, dom 3 som kommer sist i varje tävling är dom 3 man röstar på i örådet.
Nu röstas dom starka ut, kvar är klena latmaskar som hellre vill prata skit och pakta. Dom senaste åren har väll nån blötfet gubbe vunnit som vart osynlig genom tävlingen? Som inte vart särskilt underhållande att titta på heller.

Om finalen denna säsong står mellan Chris, Pernilla och Camilla (dom 3 tråkigaste och värdelösaste denna säsong) så kommer ingen fram till mål. 3 fommar som inte får upp eld, om nån mot all förmodan lyckas kommer de nått hinder som ska träffas med boll/ kokosnöt som den personen aldrig lyckas med. Finaltävlingen får sändas mån- sön för den tar för lång tid
2023-05-08, 12:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av scaloppina
Dennis provocerade Zeki genom att skryta om sina framgångar på laget med tjejerna och påminde att Zeki röstades ut på en gång medan han var poppis, han påminde att Zeki är en looser och han en vinnare, Zeki svarade med våld.

Dennis provocerade Marcus genom att överdrivet smaska och sörpla med mat och dryck som Marcus hade önskat sig, som de andra ville unna honom. Fattig Marcus var en looser medan han var en vinnare. Skulle Marcus inte ha kommenterat en likadan situation som fick Zeki att ta till våld?
Jag tror inte att situationen med Zeki var riktigt så enkel. Zeki sa att Dennis hade tryckt ner honom under vattnet, även Millan sa nått om att det hade pågått nån typ av "skoj"bråk innan Zeki hade reagerat. Sen tror jag att Zeki må vara galen men jag tror inte att han skulle ge sig på nån som nästan är dubbel så stor bara för ett par ord.

Men vilket fall som helst. Precis som det säger nått om Zeki att han reagerade (oavsett om det var fysiskt han blev attackerad eller inte) så säger Marcus reaktion nått om honom också.
Jag tror att det Marcus höll på med var att försöka trycka ner Dennis i hierarkin och göra sig själv mindre utsatt i gruppen genom att måla ut Dennis som en egoist som inte tänker på laget, vilket kanske gör det mer ok än om han verkligen bara var så bitter över en köttbit men fult är det vilket fall som helst.
Iallafall, det var som att Marcus ville säga (när han tog upp det för 3de gången iför alla) "titta på den här feta, äckliga jäveln som snodde maten ur min mun honom kan ni inte lita på", man kan inte ha mycket ödmjukhet i sig då. Det kanske bara jag som är känslig men jag fick spola förbi den biten för jag orkade inte ens se Dennis reaktion där. Jag tycker helt enkelt att det var för vidrigt gjort, och om det hela verkligen bara handlade om en köttbit så är det hela ännu mer tragiskt och elakt.

Det är också roligt att han hade paxat kött, som att det inte är fler som vill ha kött när man håller på och svälter.
Hursomhelst så tycker jag att han verkar falsk och obehaglig. Han känns som en jävel som skulle kunna gå runt med en liten bibel i handen och gå omkring och spy ut bibelclitat hela dagarna. Undra om det kanske är nått sånt han gör där borta på Påskön, han kanske har en liten grupp med lokalbor som han är nån typ av sektledare åt.
2023-05-08, 12:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Jag misstänker att tråd-pöbeln kommer:
- dömma Dennis hårt för hans (gränslösa) snack om runkbåset.
- glömma att Amanda la sig i tävlingen för Elins skull. (som Dennis gjorde en gång)
- motvilligt släppa det starka motståndet på de unga tjejerna eftersom de är såna tydliga vinnare socialt.
- rikta hatet mot Pernilla

Förövrigt har väl Erik visat att han inte har någon som helst kompetens inom paktning och även om Marcus förstår spelet så klarar han inte det sociala och kombinationen med att även vara bra i tävlingar förstärker de övrigas motiv att få bort honom. De två är heeelt körda.
Lite så, ja.
2023-05-08, 13:16
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Insynsrapportering
Jag tror inte att situationen med Zeki var riktigt så enkel. Zeki sa att Dennis hade tryckt ner honom under vattnet, även Millan sa nått om att det hade pågått nån typ av "skoj"bråk innan Zeki hade reagerat. Sen tror jag att Zeki må vara galen men jag tror inte att han skulle ge sig på nån som nästan är dubbel så stor bara för ett par ord.

Men vilket fall som helst. Precis som det säger nått om Zeki att han reagerade (oavsett om det var fysiskt han blev attackerad eller inte) så säger Marcus reaktion nått om honom också.
Jag tror att det Marcus höll på med var att försöka trycka ner Dennis i hierarkin och göra sig själv mindre utsatt i gruppen genom att måla ut Dennis som en egoist som inte tänker på laget, vilket kanske gör det mer ok än om han verkligen bara var så bitter över en köttbit men fult är det vilket fall som helst.
Iallafall, det var som att Marcus ville säga (när han tog upp det för 3de gången iför alla) "titta på den här feta, äckliga jäveln som snodde maten ur min mun honom kan ni inte lita på", man kan inte ha mycket ödmjukhet i sig då. Det kanske bara jag som är känslig men jag fick spola förbi den biten för jag orkade inte ens se Dennis reaktion där. Jag tycker helt enkelt att det var för vidrigt gjort, och om det hela verkligen bara handlade om en köttbit så är det hela ännu mer tragiskt och elakt.

Det är också roligt att han hade paxat kött, som att det inte är fler som vill ha kött när man håller på och svälter.
Hursomhelst så tycker jag att han verkar falsk och obehaglig. Han känns som en jävel som skulle kunna gå runt med en liten bibel i handen och gå omkring och spy ut bibelclitat hela dagarna. Undra om det kanske är nått sånt han gör där borta på Påskön, han kanske har en liten grupp med lokalbor som han är nån typ av sektledare åt.
Dennis d.ä. dubbelt så stor som Zeki, knappast. Jämnstora men fördel Zeki i muskler.
Marcus paxade inte köttet utan de andra valde att unna honom det förutom valrossen i tunnan.
Marcus tackade också alla för den gesten.
Tittar vi på samma program?
2023-05-08, 14:40
Medlem
Hur faaan tänker dessa deltagare att de någonsin ska ha en chans mot tjejpakten när de går som hundar i koppel och inte gör ett skit för att splittra dessa småtjejer.
Hela tiden tjatas det om att de "starka"ska ut, men ingen jävel har ännu initierat en kupp mot fittstimmet.
Tutt-dennis är den mest korkade deltagare någonsin. Han vill ju inte ens vinna. Ett slaktlamm i framtida offerstunder.
Oscar? Är han helt slut i huvudet? Hur tror han att han ska ta sig till final??? Fiska och fläta hattar?
Tanterna är bara rent vidriga. Pernilla måste haft ett ruttet liv hittills eftersom hon hatar män mer än något annat. Att inte inse att de själva är slaktkött är patetiskt.
Måste säga att tjejerna spelat spelet bäst. Smörat runt och fått alla att rösta ut exakt de som de själva är chanslösa mot rent fysiskt.
Chris vet att han är rökt och verkar nöjd med det. Också han patetisk.
Marcus, Erik och Amanda är de enda värda titel Robinson. Men med så många mellanmjölksspelare som bara nöjer sig med att agera slaktoffer blir det inga värdiga vinnare denna omgång av Robison. Synd.
2023-05-08, 14:56
Medlem
Trafikkon-Standards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Sanna måste ha både silikon och fillers, säkert sprutat in Botox också. När hon låg på stranden och pratade om att de män hon träffar får vara max 44 år och själv är hon 50, då undrar man. Vad tror hon att hon är? Hon vill verkligen framstå som ungdomen själv. Stringtrosor när man är 50.

Golvrunkaren verkar sugen på alla.

När har hon synts i string..? Bikinin och baddräkten hon har är ju långt ifrån stringmodel.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in