2023-05-08, 06:42
Medlem
Läser i andra tråden att #184 står som avliden på ratsit. Någon med mer info här?
Citera
2023-05-08, 07:06
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Spara du dina pengar. Dumpen är ett minne snart och glömt och borta. Det är min personliga åsikt och det baserar jag på den option man hör ute bland folk nu. Det är inte direkt positivt utan det verkar som många börjar vakna upp och ifrågasätta om detta verkligen är rätt väg att gå. Dessutom verkar det som Saras förflutna börjar komma ikapp henne.

Vilken väg vore rätt att gå då?
Jag tror snarare att Dumpen kommer att bli ännu mer väl emottaget ju fler högdjur de lyckas plocka.
Citera
2023-05-08, 07:10
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JerryReed
Finns dock en positiv sak, med pisspedofilerna som springer. Det är att dom direkt, till 100% visar att dom är skyldiga, dom vågar inte ens ifrågasätta konfrontationen. Detta vet alla som ser videon i deras bekantskapskrets också.

Så att springa är som att skrika för full hals: JAG ÄR 100% SKYLDIG. OCH RYGGRADSLÖS DESSUTOM!
Nej, så är det givetvis inte alls. Inte ens ett erkännande bevisar något enligt mig. Det finns exempel på män som har lyckats springa ifrån Dumpen utan att de har lyckats få några bilder, så beteendet är bra.
Citera
2023-05-08, 07:28
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Blir ta mig fan till att köpa en flaska champagne till helgen för att fira detta! Var det någon av gäddorna som förtjänade döden, så var det detta kräket!

Någon som vet vart de begraver skräpet? Är det på västkusten där jag bor, ska jag fan åka till graven och pissa på den.
Precis som att du hade skrivit något annat om någon annan uthängd hade avlidit. "Var det någon av gäddorna som förtjänade döden, så var det detta kräket! Förutom 184 då". Skulle inte tro det.

Dessutom så låter det riktigt töntigt att pissa på döda människors gravar. Jag har för mig att även Patrik Sjöberg har gjort just det, så du är väl i gott sällskap antar jag.
Citera
2023-05-08, 07:30
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Tror på självmord, hoppas på ihjälslagen.

Ihjälslagen, och naturliga orsaker är ju dock synonymt i det här kräkets fall!
Jag känner inte till ett enda svenskt fall där någon som gillar unga har blivit ihjälslagen på grund av det. Det är inte särskilt konstigt, eftersom att peddojägare till sin natur är fega och därför plockar de billigaste sociala poängen.
Citera
2023-05-08, 07:52
Medlem
Citat:
Tror på självmord, hoppas på ihjälslagen.

Ihjälslagen, och naturliga orsaker är ju dock synonymt i det här kräkets fall!
Varför slår du inte ihjäl de själv om du önskar livet ur de?
Citera
2023-05-08, 08:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Varför slår du inte ihjäl de själv om du önskar livet ur de?

1. Lär dig använda de/dem ditt jävla mongo.

2. Pisspeddot har ju redan dött. Så jag behöver inte göra något.
Citera
2023-05-08, 08:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Precis som att du hade skrivit något annat om någon annan uthängd hade avlidit. "Var det någon av gäddorna som förtjänade döden, så var det detta kräket! Förutom 184 då". Skulle inte tro det.

Dessutom så låter det riktigt töntigt att pissa på döda människors gravar. Jag har för mig att även Patrik Sjöberg har gjort just det, så du är väl i gott sällskap antar jag.

Märks att du blir ledsen i ögat, och kränkt nu när din pedofilkumpan kastat in handduken. Det gläder mig att du är kränkt.
Citera
2023-05-08, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Jag tror snarare att Dumpen kommer att bli ännu mer väl emottaget ju fler högdjur de lyckas plocka.
Samma jobb, men skippa uthängningarna.
Högdjuren har väl inte riktigt haglat på sistone?
Citera
2023-05-08, 09:23
Medlem
Citat:
Finns dock en positiv sak, med pisspedofilerna som springer. Det är att dom direkt, till 100% visar att dom är skyldiga, dom vågar inte ens ifrågasätta konfrontationen. Detta vet alla som ser videon i deras bekantskapskrets också.

Så att springa är som att skrika för full hals: JAG ÄR 100% SKYLDIG. OCH RYGGRADSLÖS DESSUTOM!

Det är ju ändå den bästa taktiken för de som blir konfronterade. Vad skulle gäddan tjäna på att stanna kvar och låta Dumpen filma honom medan han kommer med någon idiotisk bortförklaring? Ofta kan de ju dessutom plocka fram ansiktsbilder och visa dem. Jag har aldrig förstått de som stannar kvar och ska förklara sig och hålla på. Tänker att det framför allt är chocken som gör det, annars hade de agerat annorlunda.
Citera
2023-05-08, 09:34
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IndjansoldatHerkko
Exakt det där har ni påstått hela tiden sen den här tråden startades.
Det är först nu jag har börjat höra ute hur opinionen har svängt rejält och då emot dumpen.
Citera
2023-05-08, 09:38
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haubits77B
Vilken väg som är rätt det vet nog ingen. Men nu precis med ett tredje självmord har jag svårt och tro att dumpens popularitet kommer att öka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in