2023-05-04, 22:27
Medlem
Tack vare den här tråden undvek jag en dejt med herr Göttsche, tack Flashback!
Citera
2023-05-06, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissLycka

Nice, kul att tråden kan hjälpa i förebyggande syfte...

Nu har baronen börjat med recensioner i sitt eget namn oxå
På Hitta.se har han lämnat ett omdöme om Södra Bygghjälpen AB i sitt eget namn...
Tidigare fejkade han ju recensionerna genom att skriva dem i någon annans namn, nu pallar han inte ens med det... Killen måste ju ha gett upp.. Haha
Citera
2023-05-06, 09:34
Medlem
ponykalles avatar
När man inte trodde att han kunde agera mer idiotiskt.
Men så slår han till med det här,,helt underbart!
Men han gav iallafall ett helt suveränt betyg till sig själv.
Är det ordet Psykopat jag tänker på?https://www.hitta.se/södra+bygghjälpen+ab/alingsås/muhmsssbx?vad=Södra%20Bygghjälpen%20AB%2C%20Skåneg atan%20Alingsås
Citera
2023-05-06, 15:53
Medlem
I och med att han gett sig själv fem stjärnor och medel betyget är tre stjärnor av två omdömmen så har den andra gett det en stjärna. Hade varit guld om de lämnat en recension också 😂
Citera
2023-05-07, 12:15
Medlem
På Ratsit finns bara fyra personer med namnet Göttsche varav WG är en. Då framstår det inte som en god ide att behålla namnet. Jag tror att han bör byta till ett namn som är ganska vanligt. Föräldrarna heter ju Bengtsson vilket han säkert bytt från. Kanske skulle vara klokt att byta tillbaka nu för att försvinna i mängden av Bengtsson. Men han har nog inte accepterat läget än.
Citera
2023-05-07, 19:17
Moderator
Gromguttens avatar

OT raderat, andra føretag kan få egna trådar.

/Mod

Citera
2023-05-07, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissLycka
Du vill inte ompröva beslutet? Vore kul att höra vilka lögner han drar för en dejt.
Citera
2023-05-07, 21:22
Medlem
Kan meddela att herr Götsche har firmabil och arbetskläder, såg herren här om dagen ute i solen och prata med grannen.

Snart borde väl alla konsekvenser komma ikapp
Citera
2023-05-07, 21:26
Medlem
Herr G har lagt en 5 star review på hitta.se när det kommer till Södra Bygghjälpen AB och citerar ord för ord här "Grymt seriöst företag som visar ansvar och ser till att göra arbeten med kvalitet, tänker outside the box och ser till att man får smarta, prisvärda lösningar i de arbeten de utför, kan starkt rekomendera detta företag till alla som söker en seriös Entreprenör som tar ansvar för sina arbeten, samtidigt väldigt trevliga och duktiga medarbetare och grym projektledning!"

Trevligt att man skriver så om sitt egna företag med förutsättningarna kunskapsbrist inom yrket
Citera
2023-05-07, 23:36
Medlem
Hellvetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalrotten
Kan meddela att herr Götsche har firmabil och arbetskläder, såg herren här om dagen ute i solen och prata med grannen.

Snart borde väl alla konsekvenser komma ikapp
Varnade du din granne?
Citera
2023-05-08, 09:26
Medlem
OnkelDoffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalrotten
Herr G har lagt en 5 star review på hitta.se när det kommer till Södra Bygghjälpen AB och citerar ord för ord här "Grymt seriöst företag som visar ansvar och ser till att göra arbeten med kvalitet, tänker outside the box och ser till att man får smarta, prisvärda lösningar i de arbeten de utför, kan starkt rekomendera detta företag till alla som söker en seriös Entreprenör som tar ansvar för sina arbeten, samtidigt väldigt trevliga och duktiga medarbetare och grym projektledning!"

Trevligt att man skriver så om sitt egna företag med förutsättningarna kunskapsbrist inom yrket

Herr Baron G. om jag får be.
Citera
2023-05-08, 12:42
Medlem
ponykalles avatar
Hans persontyp beskrivs mycket bra på den här sidan.
https://www.rmv.se/aktuellt/psykopaten-sa-kanner-du-igen-hen/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in