2023-05-07, 19:02
Medlem
Sedan Mats och Elizabeth var med får man max vara 50 år för att få ansöka. Att man är charmig, högutbildad De Niro-kopia hjälper inte.
Citera
2023-05-07, 19:14
Medlem
HeavyPops avatar
Det slår mig hur extremt jävla tråkig Agusts tjej verkar. Den rödhåriga. Oj, han hoppade över ett band i Söderköping, oj oj oj, vilken värsting.

August verkar vara en kreativ själ, som dessutom har byggt ett eget hus. Skaffa något vettig och rolig tjej istället. Den rödhåriga verkar dessutom lika kul som en dammtuss under soffan.
Citera
2023-05-07, 21:17
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MikeVronsky
Sedan Mats och Elizabeth var med får man max vara 50 år för att få ansöka. Att man är charmig, högutbildad De Niro-kopia hjälper inte.
Bara bra. Finns ingen anledning för äldre att vara med i ett sådant här program. Inte för unga heller. 30-45 max är väl rimlig ålder. Man ska vara i ett skede där man är redo för att forma sin framtid så det blir lite krydda kring det för såväl deltagare som tittare.

Det har inte blivit bra när för unga eller äldre varit med innan. Dom har inte tagit på allvar riktigt
Senast redigerad av Steff83 2023-05-07 kl. 21:22.
Citera
2023-05-07, 21:40
Medlem
Dansflugans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Bara bra. Finns ingen anledning för äldre att vara med i ett sådant här program. Inte för unga heller. 30-45 max är väl rimlig ålder. Man ska vara i ett skede där man är redo för att forma sin framtid så det blir lite krydda kring det för såväl deltagare som tittare.

Det har inte blivit bra när för unga eller äldre varit med innan. Dom har inte tagit på allvar riktigt

Han 30, hon 21 ska det vara. Bestämd man söker osäker tjej…

Då får vi lite bra TV av det. Jersey Shore var inte så dåligt.
Citera
2023-05-07, 21:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Keus
Då läser du av människor väldigt dåligt. Jag har sällan sätt en så osäker människa som honom. Och det är också det som gör honom så oattraktiv för kvinnor. Utseendemässigt är han som vilken man som helst.

Minns någon gång att han sa att han var orolig för att hans partner inte skulle tycka att han var attraktiv. Skrämmande att en vuxen man tänker så svagt.

Alex, detta år, sa ju likadant, utifrån är det svårt att förstå varför men det kan ju bero på gamla, traumatiska upplevelser, tyvärr. Eller det behöver inte vara det heller, men nånting har brustit tidigare. Jag tycker inte att Axel var mindre attraktiv än Märta när jag såg honom i intervju men jag fattar att det inte funkade för dom hade helt olika utstrålning och energier.
Citera
2023-05-07, 21:47
Avslutad
Citat:

Whaat, jag tyckte Elizabeth var den mest färgstarka deltagaren nånsin! Minns bara det paret från den säsongen. Liksom jag bara minns Per och golfkärringen från deras säsong. Det var nån snickare med som matchades med nån blond kvinna ett annat år också.
Citera
2023-05-07, 21:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dansflugan
Han 30, hon 21 ska det vara. Bestämd man söker osäker tjej…

Då får vi lite bra TV av det. Jersey Shore var inte så dåligt.
Nej fy, Jersey Shore går ju inte att titta på pga allt relationsvåld och mobbning. Jag hade en bekant som prompt skulle få mig att titta på det som ”guilty pleasure” men jag mådde ju bara dåligt av att se unga tjejer behandlas illa så det blev inget guilty pleasure.
Citera
2023-05-07, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Alex, detta år, sa ju likadant, utifrån är det svårt att förstå varför men det kan ju bero på gamla, traumatiska upplevelser, tyvärr. Eller det behöver inte vara det heller, men nånting har brustit tidigare.

De har låg självkänsla och är oroliga för hur andra uppfattar dem. Att de själva inte skulle finna attraktion eller att de inte passar ihop är underordnat.

Vad det beror på? Antagligen beror det främst på sociala misslyckanden tidigare i livet och lite erfarenhet av att vara med kvinnor på ett romantiskt och sexuellt plan.
Senast redigerad av Keus 2023-05-07 kl. 22:22.
Citera
2023-05-07, 23:47
Medlem
Marabouoreos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeavyPop
Det slår mig hur extremt jävla tråkig Agusts tjej verkar. Den rödhåriga. Oj, han hoppade över ett band i Söderköping, oj oj oj, vilken värsting.

August verkar vara en kreativ själ, som dessutom har byggt ett eget hus. Skaffa något vettig och rolig tjej istället. Den rödhåriga verkar dessutom lika kul som en dammtuss under soffan.
Håller helt med dig. Det syns verkligen att hon anser sig bättre än honom, trots att hon helt saknar personlighet
Citera
2023-05-08, 00:03
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Whaat, jag tyckte Elizabeth var den mest färgstarka deltagaren nånsin! Minns bara det paret från den säsongen. Liksom jag bara minns Per och golfkärringen från deras säsong. Det var nån snickare med som matchades med nån blond kvinna ett annat år också.
Menade inte dom som personer.
Utan mer syftet med det hela. Underhållande har det absolut varit men frågan är på vilket sätt. Dom lite äldre tar det hela en klackspark(vilket dom gör rätt i) medan det är mer allvar inblandat bland yngre medelålders.

Samma med dom under 30 som varit med. Eller att dom varit för oerfarna. Som Axel som ni pratat om innan här. Det var han osäkerhet och oerfarnhet som fällde honom. Delvis kopplat till hans ålder. Märtha var ganska mycket äldre. Han iofs nog haft bättre framgång med en yngre lite enklare tjej tror jag.
Citera
2023-05-08, 00:19
Medlem
Citat:
Menade inte dom som personer.
Utan mer syftet med det hela. Underhållande har det absolut varit men frågan är på vilket sätt. Dom lite äldre tar det hela en klackspark(vilket dom gör rätt i) medan det är mer allvar inblandat bland yngre medelålders.

Samma med dom under 30 som varit med. Eller att dom varit för oerfarna. Som Axel som ni pratat om innan här. Det var han osäkerhet och oerfarnhet som fällde honom. Delvis kopplat till hans ålder. Märtha var ganska mycket äldre. Han iofs nog haft bättre framgång med en yngre lite enklare tjej tror jag.
Helt fel. De har inte tagit det med en klackspark. Tänker på killen som blev utsatt för kvinnan som ville vara överklass. Elizabeth verkade också seriös. Kul med lite blandade åldrar, liksom tittarna på programmet.
Citera
2023-05-08, 00:44
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MikeVronsky
Helt fel. De har inte tagit det med en klackspark. Tänker på killen som blev utsatt för kvinnan som ville vara överklass. Elizabeth verkade också seriös. Kul med lite blandade åldrar, liksom tittarna på programmet.
Ja. Men tyckte inte det kändes riktigt seriöst. Dom kunde löst det på tusen andra sätt. Hon var ju sadist nästan. Som jag fattade flyttade han aldrig in heller hos henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in