2023-05-07, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
När man läser i den andra tråden förvånas man av vilken glädje och nöjesrus en del utrycker. Jag menar ingen skulle tycka det var roligt och glädjande om en rånare kannibal mördare langare osv hängdes ut. Men många Dumpenfolk är unika pöbelfolk.
Det värsta är att jag tror mycket av det är äkta glädje... vansinnigt är vad det är.
Citera
2023-05-07, 01:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Det värsta är att jag tror mycket av det är äkta glädje... vansinnigt är vad det är.

Jomen – de uttrycker ju bara en glädje över hur goda de själva är. Det kan man väl unna dem i deras själsliga fattigdom? Fast – vid närmare eftertanke drabbas ju andra av deras godhet... Det tål att tänkas på.
Senast redigerad av Brooz 2023-05-07 kl. 01:23.
Citera
2023-05-07, 07:11
Medlem
Bur-q-ua12s avatar
Min teori om Dumpens uppkomst är att P. S. känner skuld och skam över att han själv var delaktig i förmenta övergrepp mot honom själv men projicerar sina känslor på andra potentiella förövare, som söks upp med ljus och lykta.

Varför anmälde han aldrig, såvitt jag vet, sin tränare?
Varför bytte han inte tränare?
En tränare, som därtill numer har väldigt svårt att försvara sig mot angrepp.
Citera
2023-05-07, 07:29
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brooz
Jomen – de uttrycker ju bara en glädje över hur goda de själva är. Det kan man väl unna dem i deras själsliga fattigdom? Fast – vid närmare eftertanke drabbas ju andra av deras godhet... Det tål att tänkas på.
Exakt. Eftersom att upplevd godhet är samma sak som högmod (den värsta och ursprungliga synden) så unnar jag dock inte någon att känna sig god. Oavsett om det rör sig om pedofiljakt, att trycka på sosseknappen när man pantar, att limma fast sig på motorvägen, att gömma illegala invandrare, eller vad det nu kan tänkas röra sig om så måste goda människor synas och kallas för vad de egentligen är.
Citera
2023-05-07, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
När man läser i den andra tråden förvånas man av vilken glädje och nöjesrus en del utrycker. Jag menar ingen skulle tycka det var roligt och glädjande om en rånare kannibal mördare langare osv hängdes ut. Men många Dumpenfolk är unika pöbelfolk.
Dumpen är fantastiskt.
Först står gäddorna och myser och tänker på det lilla barnet dom ska våldta alla möjliga sätt men istället dyker Patrik och Sara upp och då inser dom att livet aldrig kommer bli likadant igen.
Karma bitch
Citera
2023-05-07, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Du tycker att det är moraliskt att offra några barn för att få plåga lite pedofiler? Mycket märklig inställning om du frågar mig, men visst, moral är subjektiv.
Är det här någon sorts knep du använder där du svara på något helt annat än det jag skriver? Eller är du helt enkelt som jag misstänker efterbliven och du gör bara så gott du kan. Om det är så som jag tror ber jag naturligtvis om ursäkt. Bra att du försöker, styrkekram.
Citera
2023-05-07, 08:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SVT1970
Dumpen är fantastiskt.
Först står gäddorna och myser och tänker på det lilla barnet dom ska våldta alla möjliga sätt men istället dyker Patrik och Sara upp och då inser dom att livet aldrig kommer bli likadant igen.
Karma bitch

”Det lilla barnet ” har redan börjat experimentera oftast så sluta få det verka värre än det är. Patrik och Sara få det att verka som att 14 åringar är 5 eller något. Större majoriteten av ”gäddorna ” som hängts ut har sökt efter tonåringar,inte efter basaaaarn.
Senast redigerad av 60minuter 2023-05-07 kl. 08:57.
Citera
2023-05-07, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brooz
Läs om! Läs rätt!
Behövs inte. Däremot ser jag att jag kunde formulerat mig annorlunda.
Man är inte "fucked up" och försvarar pedofiler för att man inte ångrar sexet man hade som minderårig, som SVT1970 hävdar.
Det är när man, som Sara, ångrar det man gjort som man går full retard och fördärvar andras familjer så som man fördärvat sin egen.
Citera
2023-05-07, 09:04
Bannlyst
Citat:
Dumpen är fantastiskt.
Karma bitch

Karma fungerar på det sättet att man straffas bara om man kränker någons rättigheter genom att mörda,våldta,utpressa,ljuga,tvinga,misshandla eller likande.

Så som jag förstår karma så skulle S&P drabbas hårdare utav det än de flesta ”gäddor” som hängts ut. Lika så sådana som du som hejar på,det är en synd också.
Citera
2023-05-07, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bensinlukt
Behövs inte. Däremot ser jag att jag kunde formulerat mig annorlunda.
Man är inte "fucked up" och försvarar pedofiler för att man inte ångrar sexet man hade som minderårig, som SVT1970 hävdar.
Det är när man, som Sara, ångrar det man gjort som man går full retard och fördärvar andras familjer så som man fördärvat sin egen.
Skärp dig nu för helvete! Det var Gynekologstol som skrev det och inte jag.
Om du har så svårt att hålla reda på vem som skriver vad sluta för helvete att lägga dig i andra folks konversationer ditt satans klappmongo.
Citera
2023-05-07, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 60minuter
Karma fungerar på det sättet att man straffas bara om man kränker någons rättigheter genom att mörda,våldta,utpressa,ljuga,tvinga,misshandla eller likande.

Så som jag förstår karma så skulle S&P drabbas hårdare utav det än de flesta ”gäddor” som hängts ut. Lika så sådana som du som hejar på,det är en synd också.
Nej du har fel.
Karma är ett centralt begrepp inom österländsk religion och filosofi. I filosofiskt eller i religiöst hänseende syftar karma till en så kallad lag om orsak och verkan. Då en varelse agerar med tankar, känslor och handlingar lämnas ett spår både på omgivningen och i den egna organismen.
Citera
2023-05-07, 09:26
Medlem
Citat:
Skärp dig nu för helvete! Det var Gynekologstol som skrev det och inte jag.
Om du har så svårt att hålla reda på vem som skriver vad sluta för helvete att lägga dig i andra folks konversationer ditt satans klappmongo.
Kan du inte svara som en vuxen?

Nedan skrev du till Gynekologstol som svar när han berättade att han inte ångrar att han hade sex som minderårig.
Eller du har aldrig hävdat att man är "fucked up" osv?
Citat:
Du har aldrig funderat kring att det är orsaken till din nuvarande helt fucked-up situation där du ägnar dina dagar åt att försvara sjuka personer som söker efter barn att våldta?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in