2023-05-06, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brooz
Men du har inte förstånd nog att inse, att kritik mot Dumpens "metoder" inte nödvändigtvis innebär att man försvarar sexuella förbrytelser mot barn...
Den enda kritiken du har lagt fram är att man kan swisha Dumpen. Ursäkta men det är inte ett jättestark argument om man tänker på andra organisationer man kan swisha tex läkare utan gränser, röda korset, barncancer fonden.
Vad är det mer ni brukar lägga fram, att Sara är tjock brukar vara en viktig punkt för er. Ja sen att hon har använt narkotikum är också vanligt förekommande.
Citera
2023-05-06, 21:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Det finns likheter mellan dig- politiker- Dumpen. Hur då?

[...]
Vad är likheten med Dumpen och deras anhängare, jo pedofiler och deras vänner anhöriga ska uteslutas i allt som har med samhället att göra. Medan de som hanterar stora pengar på slarvigt sätt och döljer det till max, det tycker dumpenförespråkarna är okej eftersom de gör en god sak och utesluter pedofiler och alla dennes vänner släkt, ut ur samhället.

Ja – hur många pedofiler, dvs folk som tänder på pre-pubertala barn – har Dumpen fått dömda i en "riktig" domstol? Hur många av de övriga uthängda har de fått dömda i en "riktig" domstol? De uteblivna svaren vittnar om Dumpens mål: att bli försörjda av dumplingar för dessas nöjen att bevittna förnedrande uthängningar.
Citera
2023-05-06, 21:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bensinlukt
Men om Gynekologstol ångrar sina sexupplevelser som minderårig borde han väl vara FÖR Dumpen.
Sett till att du känner till S&P's bakgrund borde du kunna dra den parallellen. Men tydligen inte...

Läs om! Läs rätt!
Citera
2023-05-06, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brooz
Ja – hur många pedofiler, dvs folk som tänder på pre-pubertala barn – har Dumpen fått dömda i en "riktig" domstol? Hur många av de övriga uthängda har de fått dömda i en "riktig" domstol? De uteblivna svaren vittnar om Dumpens mål: att bli försörjda av dumplingar för dessas nöjen att bevittna förnedrande uthängningar.
Osäker på m du är efterbliven eller om du bara spelar dum men den frågan har varit uppe ca 20 000 ggr i tråden. Men jag ske ge dig en chans till och förklara så enkelt jag kan att tom du kanske kan förstå varför ingen gädda har blivit dömd i domstol.

Dumpen är två vuxna som sexchattar med varandra. Sen träffas dom och detta visas sen på en sida på nätet som heter Dumpen.se.
Obs Inget olagligt har skett* och Dumpen dömer ingen. Alla kan själva bilda sin egen uppfattning om vad gäddan är för en typ av person.
Vissa som du tycker att gäddorna är reko personer medans andra tex jag tycker att dom är sjuka pedofiler. Men alla har naturligtvis rätt till sin egen uppfattning.

*edit. när gäddorna skickar dickpics har det olagligt.
Senast redigerad av SVT1970 2023-05-06 kl. 22:03.
Citera
2023-05-06, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MUST-chefen
Vad tänker du svara på frågan om hur rymligt ditt anus är? Hur tänker du bevisa din oskuld?
Vart pratade jag om detta? 😆 Eller är det bara din standardfråga till allting?
Citera
2023-05-06, 23:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SVT1970
Osäker på m du är efterbliven eller om du bara spelar dum men den frågan har varit uppe ca 20 000 ggr i tråden. Men jag ske ge dig en chans till och förklara så enkelt jag kan att tom du kanske kan förstå varför ingen gädda har blivit dömd i domstol.

Dumpen är två vuxna som sexchattar med varandra. Sen träffas dom och detta visas sen på en sida på nätet som heter Dumpen.se.
Obs Inget olagligt har skett* och Dumpen dömer ingen. Alla kan själva bilda sin egen uppfattning om vad gäddan är för en typ av person.
Vissa som du tycker att gäddorna är reko personer medans andra tex jag tycker att dom är sjuka pedofiler. Men alla har naturligtvis rätt till sin egen uppfattning.

*edit. när gäddorna skickar dickpics har det olagligt.

Ditt (för)svar förstärker närmast det jag uttrycker i mitt inlägg... Du har inte heller haft tid att korrekturläsa din "edit" i din iver att påminna om något som alla är bekanta med...
Citera
2023-05-06, 23:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Agoldenage
Vart pratade jag om detta? 😆 Eller är det bara din standardfråga till allting?
Jag vet inte vem "Engylleneålder" är men jag har nog med material på svenska kåta män i sina finaste karriärer för att släppa illaluktande fisar. Den lilla äckliga banken jag såg på dumpens hemsida. Asså det är ju lammkött. Snacka om en liten fjortis. Gäddorna kommer få ståfräs. Så, nu har jag sagt mitt också får nån annan göra det. Jag väljer tid, plats och vem.
Hyenan initierade skalpen. Hahaha den kommer alla hatare förtjäna. Nu ska ni passa er, den saken är klar.
Senast redigerad av MUST-chefen 2023-05-06 kl. 23:58.
Citera
2023-05-06, 23:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ManAvOrdning
Jasså du. Ja, vi har alla olika syn på vad som är ett bra och hälsosamt liv.

Att sitta på internetforum och skriva tusentals inlägg till försvar av pedofiler är inte direkt min definition av vad det innebär att leva ett bra liv men det är ju positivt att du är nöjd.
Tycker du att det är så svårt att kunna skilja på försvar av pedofiler och kritik av dumpen. För du är väl inte så korkad att du tror att det är samma sak?
Citera
2023-05-06, 23:59
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManAvOrdning
Är inte särskilt svårt att slå sönder era argument nej. Då det ni argumenterar för och försvarar är just pedofili och våldtäkt mot barn.

Ingen av mina anhöriga skulle någonsin fastna i dumpen då min släkt inte består av perversa undermänniskor som tänder på barn.

Släpp dumpen ett tag. Pedofiler och barnknullare var och är lika hatade med eller utan dumpen. Skillnaden är bara att ni nu hängs ut till allmän beskådan.
Det finns de anhöriga till de som hängts ut som varit vissa om detta. Så varför skulle du vara den ende.
Senast redigerad av Ankan-mannen 2023-05-07 kl. 00:03.
Citera
2023-05-07, 00:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SVT1970
Som tack för ditt inlägg ska jag svara mer ordentligt än vad jag brukar göra.

Det finns två saker. Den stora saken som är Dumpen och deras kamp för att ändra lagen med avseende på grooming.
Sen den lilla saken och det är den här tråden där jag mest försöker retas med lättstötta dumpenkritiker. Det är retoriskt en mycket tacksam och enkel sak då man har en högre moralisk plats att argumentera ifrån.
Du tycker att det är moraliskt att offra några barn för att få plåga lite pedofiler? Mycket märklig inställning om du frågar mig, men visst, moral är subjektiv.
Citera
2023-05-07, 00:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Det finns likheter mellan dig- politiker- Dumpen. Hur då?

Jo en svensk EU parlamentär och politiker fick avsluta alla sina uppdrag för att han var vän men en pedofil och lät honom bo hos sig. Om politikern ens visste om kompisens historia är inte säkert.

Vi har en finansminister och en statsminister som regelbundet säger att bidragsfusk måste åtgärdas. Medan de själva fuskar med bidrag och bosätter sig i lägenhet som är avsedd för fattiga kvinnor.

EU killen fick avsluta allt, de som fuskade med pengar och rättigheter fick ändå bli högsta höns i Sverige.

Vad är likheten med Dumpen och deras anhängare, jo pedofiler och deras vänner anhöriga ska uteslutas i allt som har med samhället att göra. Medan de som hanterar stora pengar på slarvigt sätt och döljer det till max, det tycker dumpenförespråkarna är okej eftersom de gör en god sak och utesluter pedofiler och alla dennes vänner släkt, ut ur samhället.

Ja, pedofiler och andra förövare och missbrukare borde ju söka hjälp innan det är för sent – men vi har ju sett, inte minst inom Dumpens ledning, att så inte alltid är fallet.
Citera
2023-05-07, 00:45
Medlem
Ankan-mannens avatar
När man läser i den andra tråden förvånas man av vilken glädje och nöjesrus en del utrycker. Jag menar ingen skulle tycka det var roligt och glädjande om en rånare kannibal mördare langare osv hängdes ut. Men många Dumpenfolk är unika pöbelfolk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in