Citat:
Ursprungligen postat av
Undringar
Jag skrev att han själv skrivit ett inlägg om att han mått dåligt över folks kommentarer. Jag ser att du verkar ha svårt att tolka vad man skriver, vem som åsyftas osv. Ja jag ser en massa text för textens skull när du skriver men precis som att du tycker att det jag skriver är ointressant så känner jag likadant för dina långa inlägg. Det är därför jag inte ger så mycket respons.
Det var humor iaf, att repliken kom när jag skrev mitt kortaste inlägg
sedan det där inlägget jag satte en
. (punkt) i.
Om du tycker att mina inlägg är långa
så har du inte läst hatters
Jag tycker inte att det du skriver är ointressant, jag gillar att läsa alla inlägg som har det där oerfterhärmeliga kvinnliga perspektivet, 99 % av mina svarinlägg (1 % till August) går till olika kvinner i tråden
Inga problem med läsförståelsen, men det är ju din emapti med hans mående som i sin tur dina gränser mot mig härstammar ur

så du kan inte trolla bort dig själv ur det här.
Du kan ju inte veta säkert att han mår dåligt över flashback, eller att det ens handlar om frågan
mormorsotukt bu eller bä?, och jag hoppas att han slår en pling till mormor så hon kan
hålla en kurs för honom i hur man blir hårdhudad mot vildhjärner på internet & skrattar bort problemen ända in i skyttegraven
Jag skrev fel
Citat:
Ursprungligen postat av
Herr Bökberg
Om folk envisas med att dreva om hur speciell Arvids mormor är ur positiv synvinkel kommer det provocera fram gensar hur speciell hon är ur
negativ synvinkel 
det skulle stå dubbel positiv bemärkelse