2023-05-06, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Almanacka2018
Han har sagt det fler än en gång, tungt kriminell skulle han ha blivit.
Ingen som växt upp i Köping och vet vilka kretsar han hängde i? Har inte hört att det förekommer så mycket tung kriminalitet där heller 🤔
Tråkigt att säsongen är över, och hoppas på en till. Skulle vara roligt om de visade från den kommande kryssningen.

Mike är från Västerås, men känner honom inte
Citera
2023-05-06, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knas3an
Mike är från Västerås, men känner honom inte
Ok, i Västerås verkar det som det står värre till med kriminaliteten
Citera
2023-05-31, 08:46
Medlem
Jag kollar på reprisen varje morgon när jag är ledig. Jag älskar oxå det programmet. Man blir så glad. Mats är alltid glad. Och Frasse är super söt när han minglar iväg för sig själv.
Sen har vi ju bowling kungen. Haha. Har du sett när han ska sjunga 😅😅. Det är inga ord han sjunger iallafall. Mest hummande haha. Aja. Dom är fina och inte dömande. Som stora barn.
Citera
2023-06-27, 08:34
Medlem
Nu spelas en ny säsong in. Ica Nibble -- den lokala Ica Supermarket i närheten av gängets boende -- la upp att Mats och Tobbe var och filmade där.

https://i.ibb.co/2dBvCYy/Screenshot-2023-06-27-08-27-29-43-1c337646f29875672b5a61192b9010f9.jpg
Citera
2023-06-28, 22:39
Medlem
Kul att det verkar bli flera avsnitt.
Kanske till våren 24 eller så
Citera
2023-06-29, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Har sett senaste avsnittet nu. Vad är grejen med han Åke egentligen?
Han tar ju över helt när han är med och skrävlar om allt han minsann gjort när han var ung o.s.v.
Skämdes när han skulle förklara för bowlingkillen, som vunnit flera guld, hur man ska spela!

Det roliga är att han ljuger hahahah, han ska alltid flika in roliga kommentarer som ”för det där kan jag” eller ”för jag vet sånt där går till” men sen när han ska göra dom här grejerna så går de ju inte så bra.. sen tycker jag att han är störtskön också
Citera
2023-06-29, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kallamigkungeen
Det roliga är att han ljuger hahahah, han ska alltid flika in roliga kommentarer som ”för det där kan jag” eller ”för jag vet sånt där går till” men sen när han ska göra dom här grejerna så går de ju inte så bra.. sen tycker jag att han är störtskön också
Men fan så jobbig undrar om han lever i en fantasivärld.
Kommentarer när han stängde dörren till bussen det har man gjort för 😁 skulle tro att det flesta vuxna män gjort det också en och annan kvinna med. Skulle vara intressant att veta vad han har för diagnos.
Citera
2023-07-02, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lukas09
Men fan så jobbig undrar om han lever i en fantasivärld.
Kommentarer när han stängde dörren till bussen det har man gjort för 😁 skulle tro att det flesta vuxna män gjort det också en och annan kvinna med. Skulle vara intressant att veta vad han har för diagnos.

Hahahaha precis!! lägg märke till att han säger så till dom simplaste sakerna man gör i livet. Jag tror att han har fastnat för att säga så, precis som Linda gör tummen upp till mycket saker. Tror att Åke fungerar lite som Tobbe.. att han svär och är ”sur” men egentligen är han ganska osäker..
Citera
2023-07-02, 05:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kallamigkungeen
Hahahaha precis!! lägg märke till att han säger så till dom simplaste sakerna man gör i livet. Jag tror att han har fastnat för att säga så, precis som Linda gör tummen upp till mycket saker. Tror att Åke fungerar lite som Tobbe.. att han svär och är ”sur” men egentligen är han ganska osäker..
Ja såmoste vara, förmodligen har hans medmänniskor drivit rätt hårt med honom. Innan han fick någon diagnos av något slag, troligtvis adhd med en förväntad hjärnskada skäligen kan misstänkas att han har toretts med+en mycket förvirrande självbild om sig själv som gör osäkerheten större förhonom, Tobbe skriker och svär. Åke hittar på episoder ur sitt liv,imen samtidigt synd att vissa gruppen på bästa sändningstid men det leder till ett och annat skatt i alla fall
Citera
2023-07-02, 06:31
Medlem
Citat:
Ja såmoste vara, förmodligen har hans medmänniskor drivit rätt hårt med honom. Innan han fick någon diagnos av något slag, troligtvis adhd med en förväntad hjärnskada skäligen kan misstänkas att han har toretts med+en mycket förvirrande självbild om sig själv som gör osäkerheten större förhonom, Tobbe skriker och svär. Åke hittar på episoder ur sitt liv,imen samtidigt synd att vissa gruppen på bästa sändningstid men det leder till ett och annat skatt i alla fall
Tycker det är lite konstigt i ett avsnitt när han ska iväg på dejt och han är supernervös, och han berättar det är första gången han träffar en tjej? Men han var väl gift innan? Han är ju ändå underhållande och verkligen bryr sig fastän han ska försöka vara en besserwisser! 😁
Citera
2023-07-02, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Tycker det är lite konstigt i ett avsnitt när han ska iväg på dejt och han är supernervös, och han berättar det är första gången han träffar en tjej? Men han var väl gift innan? Han är ju ändå underhållande och verkligen bryr sig fastän han ska försöka vara en besserwisser! 😁
Skulle tro att det är ett stort spel för galleriet men honom för att få till bra tv. Sen är det frågan om han är medveten om vad han säger också, heller om tv teamet talar om vad han ska göra och säga.
För ibland kan det vara svårt att få ihop det med ett något sånärt iQ. Men att gubben ljuger och lägger till och drar slutsatser som inte finns råder det ingen tvekan om
Citera
2023-07-02, 13:32
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Skulle tro att det är ett stort spel för galleriet men honom för att få till bra tv. Sen är det frågan om han är medveten om vad han säger också, heller om tv teamet talar om vad han ska göra och säga.
För ibland kan det vara svårt att få ihop det med ett något sånärt iQ. Men att gubben ljuger och lägger till och drar slutsatser som inte finns råder det ingen tvekan om

Han säger nog det som faller honom in och att han blandar fantasi med verklighet. Tror inte att han kan ta regi så att någon skulle berätta för honom vad han ska säga kan vi nog utesluta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in