2023-05-06, 13:49
Medlem
Svartvittskanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Needs.more.brandy
Ganska gamla nyheter vid det här laget. Spekulationerna har mest handlat om att Erik Edman eventuellt skulle kunna ta över sportchefsrollen i HIF, vilket inte hade varit helt konstigt med tanke på den vakans som finns och att Edman har en bakgrund i vår klubb. Frågan är bara om han har tillräcklig kompetens för att sköta samma sak som han gjort i Landskrona BoIS fast nu i en storklubb med betydligt högre ambitioner. Än har det varken bekräftats eller dementerats att HIF och Edman för några diskussioner, så vitt jag vet.

BoIS:are på Twitter verkar vara ganska tydliga med att ta ställning för sina tränare och emot Erik Edman i den konflikt som uppstått. De kallar Edman för smuts och "hoppas" att han ska gå till HIF för att han ska misslyckas här.

För egen del är jag försiktigt skeptisk till Edman som sportchef i HIF. Inte omöjligt att det kan funka, men jag ser gärna någon längre utifrån, med mer erfarenhet och större kontaktnät.

Haha när blev heif en storklubb?

Ses vi på IP på tisdag?
Citera
2023-05-06, 13:57
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartvittskane
Haha när blev heif en storklubb?

Ses vi på IP på tisdag?
Du får förtydliga vilken klubb du åsyftar om du ska få ett vettigt svar.

Jag kommer att gå på matchen Landskrona BoIS - Helsingborgs IF på tisdag. Huruvida vi "ses" eller inte är förmodligen en tolkningsfråga.
Citera
2023-05-06, 16:55
Medlem
zebra121s avatar
Tecken på att Östersund går som tåget när trazke inte skriver något i denna tråd öht.

Östersund lär definitivt kunna gå upp. Jag tror de blir så högt som 3a. Tyvärr.
Citera
2023-05-06, 17:04
Medlem
SyphaXs avatar
VSK ångar på.
Citera
2023-05-06, 17:06
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Tecken på att Östersund går som tåget när trazke inte skriver något i denna tråd öht.

Det var en kul match att se i alla fall. Inte ofta man ser 3-3.
Citera
2023-05-06, 18:26
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_Palmer
Bara ÖFK och J-Södra som är obesegrade nu och de möts på lördag.
Båda klarade sig kul match med så många mål. V-ås toppar tabellen och det var länge sedan. Kommer ihåg en säsong för ganska många år sen att de toppade efter våren och halva serien spelad för att sen ändå rasa ner i ettan. Early days nu men ändå kul för en gammal V-åsare
Citera
2023-05-06, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SyphaX
VSK ångar på.
Starkt att vinna borta med 3-0. Undrar hur bra VSK är och hur långt det kan räcka?
Citera
2023-05-06, 19:37
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:

Du påstår att du inte bryr dig om Östersund men det är den enda klubben du skriver passionerat om
Citera
2023-05-06, 20:21
Medlem
VSKGRONVITTs avatar
Västerås Sport Klubb! Vi gör vad vi vill!
Citera
2023-05-06, 20:24
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Du påstår att du inte bryr dig om Östersund men det är den enda klubben du skriver passionerat om

Jag har aldrig påstått att jag inte bryr mig om Östersund. Jag har oturen att bo här uppe och följer både Östersund och Sundsvall men hjärtat är i Skåne.

Ifjol var det mycket tugg om Lasso och Giffarna oxå. Glöm inte det.
Citera
2023-05-06, 21:51
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Jag har aldrig påstått att jag inte bryr mig om Östersund. Jag har oturen att bo här uppe och följer både Östersund och Sundsvall men hjärtat är i Skåne.

Ifjol var det mycket tugg om Lasso och Giffarna oxå. Glöm inte det.

innan jag ställer nästa fråga som är alldeles för jobbig så vill jag bara veta om du eller din släkt har ursprung från skåne ?
Citera
2023-05-06, 22:02
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laddkingen
innan jag ställer nästa fråga som är alldeles för jobbig så vill jag bara veta om du eller din släkt har ursprung från skåne ?

Och vad har du för anledning att få veta det?
HIF:are finns i hela Sverige. Jag känner några i Örnsköldsvik som är inflyttade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in