2023-05-06, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Helt ineffektivt då gäddan varken lärt sig mer än att han kommer undan med det. Jag är helt övertygad om att hotet om att faktiskt behöva stå för sina avsikter, ord, bilder och handlingar avskräcker många presumtiva förövare.
Inte så bevandrad inom sextransaktioner. Har noll erfarenhet. Går inte gubbarna till horor eller eskorter.
Att en fjortis skulle suga av 52 åring i en bil för 3 cigarettpaket faller på sin egen orimlighet. Det är inte plausibelt.
Citera
2023-05-06, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskamotera
Inte så bevandrad inom sextransaktioner. Har noll erfarenhet. Går inte gubbarna till horor eller eskorter.
Att en fjortis skulle suga av 52 åring i en bil för 3 cigarettpaket faller på sin egen orimlighet. Det är inte plausibelt.

Som så många andra glömmer du att människor är olika. 14-åringar är inte en homogen grupp uppkopplad till samma sexuella preferensbatteri. Det som är äckligt och knäppt för någon kan vara frestande för en annan. Jag är medlem på ett sexkontaktforum. Det finns en hel del unga människor där (typ 18--25) som specifikt söker kontakt med betydligt äldre medlemmar. Åldersskillnad kan utöva en erotisk lockelse på såväl ung som gammal, och envar blir salig på sin egen fason. Ju förr samhället accepterar det desto bättre.
Senast redigerad av Rannsakaren 2023-05-06 kl. 14:47.
Citera
2023-05-06, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rannsakaren
Som så många andra glömmer du att människor är olika. 14-åringar är inte en homogen grupp uppkopplad till samma sexuella preferensbatteri. Det som är äckligt och knäppt för någon kan vara frestande för en annan. Jag är medlem på ett sexkontaktforum. Det finns en hel del unga människor där (typ 18--25) som specifikt söker kontakt med betydligt äldre medlemmar. Åldersskillnad kan utöva en erotisk lockelse på såväl ung som gammal, och envar blir salig på sin egen fason. Ju förr samhället accepterar det desto bättre.
Tror jag inte ett iota på. Fjortisar vill inte suga av en gammal gubbe för 3 cigarettpaket. Glöm det. Så korkade är inte tjejerna.
Citera
2023-05-06, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskamotera
Tror jag inte ett iota på. Fjortisar vill inte suga av en gammal gubbe för 3 cigarettpaket. Glöm det. Så korkade är inte tjejerna.

Jag minns från min ungdom en tjej som var väldigt söt och sexig. Hon rökte men hade sällan pengar och inte så stora sanitära krav, med följden att hon plockade fimpar från trottoaren och rökte dem. Hade hon sugit av en gubbe för tre cigarettpaket? Inte otänkbart. Men det jag talade om var sexuella preferenser, och då krävs varken cigaretter eller pengar.
Citera
2023-05-06, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rannsakaren
Jag minns från min ungdom en tjej som var väldigt söt och sexig. Hon rökte men hade sällan pengar och inte så stora sanitära krav, med följden att hon plockade fimpar från trottoaren och rökte dem. Hade hon sugit av en gubbe för tre cigarettpaket? Inte otänkbart. Men det jag talade om var sexuella preferenser, och då krävs varken cigaretter eller pengar.
Det är massa flator och batikhäxor som skriver med gubbarna. Jag är osäker vem som är mest labila av dom två.
Citera
2023-05-06, 17:32
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManAvOrdning
En 14 åring har långt ifrån en fullt utvecklad hjärna och är därför i princip ett barn psykologiskt och mentalt, jo.

Vi vet att sexuella övergrepp, utförda av vuxna, på barn/outvecklade individer är enormt skadliga. Det är ett välforskat faktum.

Även om dessa övergrepp skulle ha varit "frivilliga" så är det i princip garanterat att barnet kommer ångra det och få trauman senare i livet.

Sådana övergrepp har en stor potential att orsaka framtida missbruk av t.ex. just heroin.

Därför är min jämförelse inte det minsta irrelevant.

Förstår du?
Har du hört det på Dumpen eller?

Skriver ogärna om mig själv, men jag kan väl sträcka mig så långt som att säga att jag aldrig någonsin har ångrat sex som jag hade när jag var baaaarn.
Citera
2023-05-06, 17:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol

Skriver ogärna om mig själv, men jag kan väl sträcka mig så långt som att säga att jag aldrig någonsin har ångrat sex som jag hade när jag var baaaarn.

Jasså det gör du inte? Det verkar dock onekligen ha gjort skada. Även om du inte märker det själv.
Citera
2023-05-06, 17:41
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManAvOrdning
Jasså det gör du inte? Det verkar dock onekligen ha gjort skada. Även om du inte märker det själv.
Nej, det tycker jag inte. Jag lever ett bra liv och är på det hela taget nöjd, och det är givetvis också därför som jag inte är särskilt förtjust i Dumpen. Människor som jag har inget behov av att plocka billiga sociala poäng genom att hata män som tänder på unga.
Citera
2023-05-06, 17:41
Medlem
Citat:
Har du hört det på Dumpen eller?

Du har aldrig funderat kring att det är orsaken till din nuvarande helt fucked-up situation där du ägnar dina dagar åt att försvara sjuka personer som söker efter barn att våldta?
Citera
2023-05-06, 17:46
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SVT1970
Du har aldrig funderat kring att det är orsaken till din nuvarande helt fucked-up situation där du ägnar dina dagar åt att försvara sjuka personer som söker efter barn att våldta?
Jag har skrivit några (mindre än 10) inlägg de senaste veckorna, så jag delar inte riktigt din bild. Dessutom så håller jag inte med angående begreppen baaaarn och våldtäkt.

Jag får fråga samma sak. Är du så dålig att du känner att du måste lägga dina dagar på att påpeka att du i alla fall är bättre än (vad du uppfattar som) pedofiler?
Citera
2023-05-06, 17:48
Avslutad
Citat:
Nej, det tycker jag inte. Jag lever ett bra liv och är på det hela taget nöjd, och det är givetvis också därför som jag inte är särskilt förtjust i Dumpen. Människor som jag har inget behov av att plocka billiga sociala poäng genom att hata män som tänder på unga.

Jasså du. Ja, vi har alla olika syn på vad som är ett bra och hälsosamt liv.

Att sitta på internetforum och skriva tusentals inlägg till försvar av pedofiler är inte direkt min definition av vad det innebär att leva ett bra liv men det är ju positivt att du är nöjd.
Citera
2023-05-06, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SVT1970
Men om Gynekologstol ångrar sina sexupplevelser som minderårig borde han väl vara FÖR Dumpen.
Sett till att du känner till S&P's bakgrund borde du kunna dra den parallellen. Men tydligen inte...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in