2023-05-06, 11:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Vem har jag outat enligt dig, nyreggade massinläggsproducent?
Alla som på något sätt stöder Dumpen har såklart bidragit till självmord, våld, bilbränder, misshandel, 222 splittrade familjer, mobbade barn osv. Det är du och dina närmste personligt ansvariga för.
Citera
2023-05-06, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Nja... du säger det, men skriver annat.
När har jag försvarat en enskild uthängd? Aldrig skett och kommer aldrig ske.
Citera
2023-05-06, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MUST-chefen
Alla som på något sätt stöder Dumpen har såklart bidragit till självmord, våld, bilbränder, misshandel, 222 splittrade familjer, mobbade barn osv. Det är du och dina närmste personligt ansvariga för.
+1 på den. Läate nyss i andra tråden om ytterligare skadegörelse mot #213
Citera
2023-05-06, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SVT1970
Det är aldrig brottsoffrets fel. Brottsoffer har absolut ingen skuld att dom har blivit utsatta.
Har jag aldrig påstått heller, men än en gång så väljer du av bekvämlighet att svara på en fråga man inte ställt. Det är din form av halmdocka.
Citera
2023-05-06, 12:37
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Det där är ju lika dumt som påståendet att alla Sverigedemokrater är rasister, nazister och uppmuntrar till våld mot människor med utländsk härkomst.
Citera
2023-05-06, 12:37
Medlem
Fortunaes avatar
Om man vill få reda på namn på de pedofiler de hänger ut, vilken tråd skall jag söka i då ? Vill veta vem detta är och var han bor exakt.
https://www.instagram.com/p/Cr4BK9tsZZP/?igshid=NTc4MTIwNjQ2YQ==
Senast redigerad av Fortunae 2023-05-06 kl. 12:40.
Citera
2023-05-06, 12:43
Medlem
Citat:
Hahaha, jamenvisst. Här är förmågan till nyanser, aspekter och att se perspektiv gravt nedsatt ser jag. Men med din naiva polemik här där du, nyreggade person, kategoriserar mig utifrån obefintligt underlag med din uppenbart begränsade förmåga så gör du detsamma med dig själv. För enligt dig är då ni "gäddlingar" lika mycket vurmare och förespråkare för de tortyrliknande handlingar gäddor beskrivit att de utfört på tidigare offer och på barn de tror de chattar med. Du förespråkar och gillar alltså grova våldtäkter på bebisar, tycker det är en rättighet för äldre män att med bedrägligt beteende, mutor och lögner lura kids till möten för att utnyttja dem, att skicka grovt övergreppsmaterial till minderåriga, att ofreda så unga som nioåringar med oombedda könsbilder och att bjuda minderåriga på knark. Du tycker det är helt okej att bedra sina närmaste och att utnyttja unga i utsatt position. Du var extremt tydlig med hur du resonerar i ditt inlägg. Fräscht.
Citera
2023-05-06, 12:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Det där är ju lika dumt som påståendet att alla Sverigedemokrater är rasister, nazister och uppmuntrar till våld mot människor med utländsk härkomst.
Det finns ingen relevans i din parallell. Även om Jimmie Åkesson var en offentlig person för ett parti så var det fel av Expo att hänga ut honom och deras familjer som nazister och därmed bidra till att bl.a. Jomshof blev avskedad från sin lärartjänst, fick tänderna utsparkade av ett gäng blattar, fick leva med beskydd på hemlig adress osv precis som Åkesson. Behöver du mer information?
Citera
2023-05-06, 12:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fortunae
Om man vill få reda på namn på de pedofiler de hänger ut, vilken tråd skall jag söka i då ? Vill veta vem detta är och var han bor exakt.
https://www.instagram.com/p/Cr4BK9tsZZP/?igshid=NTc4MTIwNjQ2YQ==
I den andra Dumpen-tråden som handlar om gäddorna specifikt.

Här:

(FB) Dumpen - Tråden där vi BARA diskuterar GÄDDORNA som fångats!

Tack till Sara98 för bra rebus.
Citera
2023-05-06, 12:52
Medlem
UncleBenssnopps avatar
Senaste gäddan har ett spelberoende och har försökt dölja det för sin fru så länge han kunde.
Hur ska han förklara sitt nya beroende att bli avsugen av småtjejer?
Stackars fru...😩
Citera
2023-05-06, 13:03
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Det finns ingen relevans i din parallell. Även om Jimmie Åkesson var en offentlig person för ett parti så var det fel av Expo att hänga ut honom och deras familjer som nazister och därmed bidra till att bl.a. Jomshof blev avskedad från sin lärartjänst, fick tänderna utsparkade av ett gäng blattar, fick leva med beskydd på hemlig adress osv precis som Åkesson. Behöver du mer information?
De flesta Sverigedemokrater är mot våld precis som de flesta Dumpenanhängare är.
Du kan inte skylla på alla.
Citera
2023-05-06, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eskamotera
Måhända, jag försvarar inte dom uthängda, dom får stå sitt kast. Däremot anser jag hela processen strider mot svensk lagstiftning och det hemska är att de försöker profitera på hela debaklet.

Ta sista gäddan som använder, vad jag tror, är hans riktiga namn på Kik. Hur urbota korkad är man om man tror att en fjortis skall erbjuda ett blowjob i en bil för 3 cigarettpaket. Det hela scenariot är löjeväckande och orealistiskt.

Hade varit bättre om Dumpen skickade informationen till polisen istället för att hänga ut snubben.
Helt ineffektivt då gäddan varken lärt sig mer än att han kommer undan med det. Jag är helt övertygad om att hotet om att faktiskt behöva stå för sina avsikter, ord, bilder och handlingar avskräcker många presumtiva förövare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in