Det gjorde han - ödmjukast. Men det är resultatet som räknas = Carros val! Vem/Vilka som fick vad i slutänden som påvisade "dagis- aka förskolebeteendet" att tydligt visa vilka som HON ansåg skulle gynnas mest
Hon sa ju att hon vill vinna Robinson genom att bara vara snäll. 🙂
Så du menar att patt-fabbe medvetet påstår att han är allt detta med glimten i ögat!? Och att han driver med tv-tittarna i synkarna för att gemene man ska tro allt detta och reta sej på honom? Jag ser definitivt ingen glimt i ögat på den idioten. Han är en självgod och självupptagen liten människa (som behöver klippa av en löjlig tofs) som egentligen inte kan åstadkomma någonting. Förutom en dammsugning då & då.
Klart det var med glimten i ögat, du verkar riktigt bitter, baserar du det på vad du såg på tv eller känner du han personligen? Om du eller jag ställde upp i tråden så skulle vi få mycket skit här i tråden. Tänk på att du ser 40 min per dag som dom har klippt ihop.
Tänk om det blir Pernilla o Chris i final samt Camilla, bara för att ingen ser dem som starka o hot. Det vore en mardröm om den blev sann. Sen ni som följt Robinson på sistone har ni tänkt på att vinnarna de tre senaste åren heter Johansson i efternamn? En slump jag vet men ändå lite kul kuriosa. Och i årets Robinson finns det en Johansson Dennis som dock är på Gränslandet för tillfället.
Klart det var med glimten i ögat, du verkar riktigt bitter, baserar du det på vad du såg på tv eller känner du han personligen? Om du eller jag ställde upp i tråden så skulle vi få mycket skit här i tråden. Tänk på att du ser 40 min per dag som dom har klippt ihop.
Så jävla löjligt att Amanda inte bara kunde förlora med värdighet istället för att låtsas skänka segern till Elin när hon inte orkade längre. Sjukt osportsligt och egotrippat.
Tänk om det blir Pernilla o Chris i final samt Camilla, bara för att ingen ser dem som starka o hot. Det vore en mardröm om den blev sann. Sen ni som följt Robinson på sistone har ni tänkt på att vinnarna de tre senaste åren heter Johansson i efternamn? En slump jag vet men ändå lite kul kuriosa. Och i årets Robinson finns det en Johansson Dennis som dock är på Gränslandet för tillfället.
Det kan jag inte skriva ut här då det är en offentlig sida, som även folk som inte är medlemmar på Flashback kan läsa.
Jag kan ge dig några ledtrådar!
Några är falska och ett är sant:
1. En deltagare har avslöjat detta.
2. En annan aktör har avslöjat detta för mig.
3. Jag jobbar i produktionen.
4. Jag är en deltagare.
Jag skrattade idag när Pernilla (är de hon som kallas för blocket) sa till Erik att hon varit lojal mot honom under hela äventyret. Det var ju exakt det som hon inte hade varit. Sen försökte hon ju liera sig med Sanna (och tjejpakten).
Dock gillar jag den här typen av karaktärer som spelar "hårt"