Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-05-06, 09:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Det gjorde han - ödmjukast. Men det är resultatet som räknas = Carros val! Vem/Vilka som fick vad i slutänden som påvisade "dagis- aka förskolebeteendet" att tydligt visa vilka som HON ansåg skulle gynnas mest

Hon sa ju att hon vill vinna Robinson genom att bara vara snäll. 🙂
2023-05-06, 11:19
Medlem
Elin, Pernilla och Camilla blir nog kvar eftersom de utgör noll hot.

Likaså chris.

Perfekta människor att klå i finalen ju!
2023-05-06, 11:28
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qwelia
Inte sophie, det är chris som ska tävla om att få tillbaka sin rösträtt.

Sorry, mitt misstag.
2023-05-06, 11:39
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Så du menar att patt-fabbe medvetet påstår att han är allt detta med glimten i ögat!? Och att han driver med tv-tittarna i synkarna för att gemene man ska tro allt detta och reta sej på honom? Jag ser definitivt ingen glimt i ögat på den idioten. Han är en självgod och självupptagen liten människa (som behöver klippa av en löjlig tofs) som egentligen inte kan åstadkomma någonting. Förutom en dammsugning då & då.

Klart det var med glimten i ögat, du verkar riktigt bitter, baserar du det på vad du såg på tv eller känner du han personligen? Om du eller jag ställde upp i tråden så skulle vi få mycket skit här i tråden. Tänk på att du ser 40 min per dag som dom har klippt ihop.
2023-05-06, 12:36
Medlem
Tänk om det blir Pernilla o Chris i final samt Camilla, bara för att ingen ser dem som starka o hot. Det vore en mardröm om den blev sann. Sen ni som följt Robinson på sistone har ni tänkt på att vinnarna de tre senaste åren heter Johansson i efternamn? En slump jag vet men ändå lite kul kuriosa. Och i årets Robinson finns det en Johansson Dennis som dock är på Gränslandet för tillfället.
2023-05-06, 12:48
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Klart det var med glimten i ögat, du verkar riktigt bitter, baserar du det på vad du såg på tv eller känner du han personligen? Om du eller jag ställde upp i tråden så skulle vi få mycket skit här i tråden. Tänk på att du ser 40 min per dag som dom har klippt ihop.
Snarare 20 minuter.
2023-05-06, 15:21
Medlem
Så jävla löjligt att Amanda inte bara kunde förlora med värdighet istället för att låtsas skänka segern till Elin när hon inte orkade längre. Sjukt osportsligt och egotrippat.
2023-05-06, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll22
Tänk om det blir Pernilla o Chris i final samt Camilla, bara för att ingen ser dem som starka o hot. Det vore en mardröm om den blev sann. Sen ni som följt Robinson på sistone har ni tänkt på att vinnarna de tre senaste åren heter Johansson i efternamn? En slump jag vet men ändå lite kul kuriosa. Och i årets Robinson finns det en Johansson Dennis som dock är på Gränslandet för tillfället.

Vilka vinnare tänker du på?

Klas hette väl Beyer?
2023-05-06, 16:25
Medlem
Ursäkta såg nu att han vann 2019.

Du har helt rätt!

Lite overkligt om en fjärde Johansson vinner…..
2023-05-06, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milliemolly
Vilka vinnare tänker du på?

Klas hette väl Beyer?

Dennis Johansson 2021
Filip Johansson 2022 våren
LO Johansson 2022 hösten
2023-05-06, 17:37
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Hur visste du det innan det sänts?
Det kan jag inte skriva ut här då det är en offentlig sida, som även folk som inte är medlemmar på Flashback kan läsa.

Jag kan ge dig några ledtrådar!

Nu fick du något att fundera på.
2023-05-06, 17:55
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zyxel04
Falskhet

Jag skrattade idag när Pernilla (är de hon som kallas för blocket) sa till Erik att hon varit lojal mot honom under hela äventyret. Det var ju exakt det som hon inte hade varit. Sen försökte hon ju liera sig med Sanna (och tjejpakten).

Dock gillar jag den här typen av karaktärer som spelar "hårt"
Det är hennes efternamn.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in