2023-05-05, 20:31
Medlem
Jag är från mellanöstern. Verkar matcha med precis alla som är på besök i sverige.Rryssar,ukrainskor, tjejer från asiatiska länder. Många gånger är de bara på besök i sverige i nåt år, halvår, eller ska tillbaka om några dagar.

Är det tinders algoritm som gjort det så här? Det roliga är att jag inte heller matchar med några asiatiskor som kan svenska, utan bara asiatiskor som inte är försvenskade.

Själv tror jag att försvenskade, dels invandrare och svenskar, inte längre vill dejta folk från mellanönstern(även om de ser bra ut). Jag matchar ju inte heller med typ mindre fina svenska damer utan det är uteslutande folk som ej pratar svenska.

Jag tror iallafall att det beror på att det på senaste tiden blivit extremt segregerat och att det numera blivit nästan tabu för svenskar att dejta en invandrare. Jag gissar att den utvecklingen började redan 2012, och blev märkbar 2018-2020, men nu 2023 är det dödsdömt.

Vad tror ni? Det går ingen nöd på mig ändå, jag har det ändå bra, och klarar mig på det jag har nu, men undrade bara, eftersom jag märkt av det här mönstret.

Tycker det är irrelevant, men pga svar nedan, så kan vi utgå från att det är en mellanösternman som är 8/10, lång, vältränad, rakad och ser snäll ut. Inte så halvmuskig, utan mer åt italienska/grekiska hållet.
Senast redigerad av bonden555 2023-05-05 kl. 20:52.
Citera
2023-05-05, 20:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bonden555
Jag är från mellanöstern. Verkar matcha med precis alla som är på besök i sverige.Rryssar,ukrainskor, tjejer från asiatiska länder. Många gånger är de bara på besök i sverige i nåt år, halvår, eller ska tillbaka om några dagar.

Är det tinders algoritm som gjort det så här? Det roliga är att jag inte heller matchar med några asiatiskor som kan svenska, utan bara asiatiskor som inte är försvenskade.

Själv tror jag att försvenskade, dels invandrare och svenskar, inte längre vill dejta folk från mellanönstern(även om de ser bra ut). Jag matchar ju inte heller med typ mindre fina svenska damer utan det är uteslutande folk som ej pratar engelska.

Jag tror iallafall att det beror på att det på senaste tiden blivit extremt segregerat och att det numera blivit nästan tabu för svenskar att dejta en invandrare. Jag gissar att den utvecklingen började redan 2012, och blev märkbar 2018-2020, men nu 2023 är det dödsdömt.

Vad tror ni? Det går ingen nöd på mig ändå, jag har det ändå bra, och klarar mig på det jag har nu, men undrade bara, eftersom jag märkt av det här mönstret.

Varför ska en svensk kvinna välja en ful, kortväxt hårig liten apa som garanterat är våldsbenägen och kriminell, när hon kan ta en välvuxen, ståtlig svensk som äger sin bostad, tjänar vita pengar och kan befinna sig i möblerade rum utan problem?

En normalfuntad svensk kvinna, attraheras inte av en stulen BMW "värrrzzta fett RUUULEX GULD MANNEN" och fejkade märkeskläder. Hon vill ha trygghet. En man som äger sitt boende, som kan försvara henne, och försörja henne och familjen är något hon söker. Då räcker inte adidasbyxor, socialbidrag och balkongkastningar särskilt långt.
Citera
2023-05-05, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JerryReed
Varför ska en svensk kvinna välja en ful, kortväxt hårig liten apa som garanterat är våldsbenägen och kriminell, när hon kan ta en välvuxen, ståtlig svensk som äger sin bostad, tjänar vita pengar och kan befinna sig i möblerade rum utan problem?

En normalfuntad svensk kvinna, attraheras inte av en stulen BMW "värrrzzta fett RUUULEX GULD MANNEN" och fejkade märkeskläder. Hon vill ha trygghet. En man som äger sitt boende, som kan försvara henne, och försörja henne och familjen är något hon söker. Då räcker inte adidasbyxor, socialbidrag och balkongkastningar särskilt långt.

Vi kan utgå från att det är en mellanösternman som är 8/10, lång, vältränad, rakad och ser snäll ut.
Citera
2023-05-05, 20:51
Bannlyst
Citat:
Vi kan utgå från att det är en mellanösternman som är 8/10, lång, vältränad, rakad och ser snäll ut.

Och varför kan vi utgå från det?
Citera
2023-05-05, 20:52
Medlem
halaltarzans avatar
Har den uppfattningen att det även har blivit kärvare mellan invandrargrupperna, och med framförallt mena och afrikaner som förlorare.
Citera
2023-05-05, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JerryReed
Och varför kan vi utgå från det?

Du utgick ju från "välja en ful, kortväxt hårig liten apa" faktum är att jag ser bra ut och har en längd som är över snittet för medelmannen i sverige
Citera
2023-05-05, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Har den uppfattningen att det även har blivit kärvare mellan invandrargrupperna, och med framförallt mena och afrikaner som förlorare.

Du menar att det även blivit svårare för turk att dejta en syiran, eller för en kurd att dejta en italienare? Ja det tror jag med. Det verkar som att alla försvenskade invandrartjejer föredrar en vit europeisk man. Vilket förvisso inte är konstigt.. Är man integrerad och civiliserad så vill man väl ha det som "civilisationen" idealiserar , och i sverige är det väl en vit man som idealiseras, och det är väl sånt försvenskade, civiliserade invandrartjejer då går på.
Senast redigerad av bonden555 2023-05-05 kl. 20:57.
Citera
2023-05-05, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jango-fett
Du ska ge fan i svenska tjejer. Fattar du det, blatte?!

A fellow utlänning här. Det ska jag fan inte göra
Citera
2023-05-05, 20:57
Bannlyst
Citat:
Du utgick ju från "välja en ful, kortväxt hårig liten apa" faktum är att jag ser bra ut och har en längd som är över snittet för medelmannen i sverige

När 9 av 10 svartingar, är en ful, kortväxt hårig liten apa, är det inte konstigt att man förutsätter att majoriteten också är det. Jaaa...du är säkert 197cm, det är ju Flashback vi befinner oss på trots allt.
Citera
2023-05-05, 20:57
Medlem
SalthavsStjaerts avatar
Svenskar vill slippa att bli misshandlade, svindlade och mördade, där har du orsaken.
Citera
2023-05-05, 21:01
Bannlyst
Citat:
Du menar att det även blivit svårare för turk att dejta en syiran, eller för en kurd att dejta en italienare? Ja det tror jag med. Det verkar som att alla försvenskade invandrartjejer föredrar en vit europeisk man. Vilket inte förvisso är konsitgt. Är man integrerad och civiliserad så vill man väl ha det som "civilisationen" idealiserar , och i sverige är det väl en vit man som idealiseras, och det är väl sånt försvenskade, civiliserade invandrartjejer går på.

Det kan inte vara som så, att dom svenska tjejerna är trötta på att:

*Bli tafsade på ute på krogen, av 10 apor.
*Bli gängvåldtagna.
*Bli sönderslagna i koranens namn.

Ingen rök utan eld. Det finns en anledning till att ni kamelknullare har svårt för att hitta svenska tjejer. Dom ser er, hör er och läser om er ständigt. Häktningsförhandlingar, våldtäkter och Adidas dyraste "premiumbyxor" från Stadium, räcker inte för att locka till sig dom. Ni har ju gjort ALLT som går att göra, för att skrämma iväg dom. Så det är väl så dags att vakna nu?
Citera
2023-05-05, 21:07
Medlem
Nu är jag har jag inte sjunkit så lågt som alla andra pinsamma fördomsfulla rasister som svarat i tråden som närmast en pöbel…

Jag undrar bara stilla, finns det intet liv utanför Tinder, är det enda normen idag…? Är det omöjligt eller förbjudet att skapa kontakter på gammalt hederligt vid på stan, i affärer etc etc…?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in