Man behöver ju inte vara raketforskare för att inse att Allan inte är någon Don Juan precis.
Han är ett klassiskt white trash med allt vad det innebär, och damerna han attraherar är dom överviktiga vider som blir kvarlämnade vid kvart i tre när dom semividriga brudarna har plockats ur utav semividriga män.
Det ovälkomna, oattraktiva skalet utav en tjock raggarslusk får än en gång nöja sig med bottenskrapet utav Guds köttgryta med restprodukter från misslyckade försök till att skapa en normalsnygg kvinna. Tredjehandssorteringen som nätt och jämnt duger att konsumera för det riktigt desperate vita smutset.
Och förtjänar han bättre? Nej. För han är deras manliga motsvarighet. Att han senare är en dömd kvinnomördare gör ju såklart att han inte ens förtjänar dessa ovan nämnda missfoster som vi normala män får hulkingar utav bara tanken på att penetrera, och som säkerligen hade fått oss att kasta upp middagsmaten när kärringtrosorna åker av och lukten av 4 dagar otvättat sköte och fettorövhål hade träffat oss i ansiktet som en käftsmäll.
Skål, iallafall för oss som är ute i det fria och kan unna oss en öl.
Halleluja 🙌🏽
F.ö är jag inte långt ifrån raketforskare, ville bara slänga in den brasklappen
Vad tror ni syftet var med att dra ner hennes byxor/trosor och upp hennes tröja/BH?
Som jag minns det fanns det inga tecken på våldtäkt eller nekrofili men jag kan minnas fel.
Ville han bara ha den bilden i huvudet som ett sjukt sista minne av henne?
Vad tror ni syftet var med att dra ner hennes byxor/trosor och upp hennes tröja/BH?
Som jag minns det fanns det inga tecken på våldtäkt eller nekrofili men jag kan minnas fel.
Ville han bara ha den bilden i huvudet som ett sjukt sista minne av henne?
Vet inte, de är fortfarande sekretess en del av obduktionen va?