2023-05-05, 08:15
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Verkar ändå som att hysteriska Sanna vill göra en grej av det. Undrar om hon inte tvingar John att sluta spela snart.
Tror det blev en grej för sonen hörde det. Sånt skär ju i hjärtat särskilt när barnen är så unga. Men ja, det är så klart inte speciellt begåvat att amplifiera händelsen i media.
Citera
2023-05-05, 08:23
Medlem
Citat:
Verkar ändå som att hysteriska Sanna vill göra en grej av det. Undrar om hon inte tvingar John att sluta spela snart.
Det fruntimmer är verkligen ute efter göra höna av fjäder och få artiklar med JG
Tror däremot JG slutar självmant inom 2år.
Sanna vill ju ha ut lönen så länge de går.
Citera
2023-05-05, 08:26
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ser framför mig hur han joinar Ken Ring som chefsscout för Väsby FF och återvänder till Kenya.
Citera
2023-05-05, 08:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Det fruntimmer är verkligen ute efter göra höna av fjäder och få artiklar med JG
Tror däremot JG slutar självmant inom 2år.
Sanna vill ju ha ut lönen så länge de går.
Det är ju sant iofs.

Men först tänkte jag att "det finns inte en chans att AIK förlänger eller att någon annan värvar honom."

Ser att han har kontrakt med AIK över hela 2025. 🤯 Amadou Jawo var en drömvärvning i jämförelse.
Citera
2023-05-05, 08:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Ser framför mig hur han joinar Ken Ring som chefsscout för Väsby FF och återvänder till Kenya.
Betta en slant på det! 😄
Citera
2023-05-05, 08:34
Avslutad
Gällande dom här förlusterna med sex i röven i senaste omgången. Först var jag livrädd för att möta ett revanschsuget HBK på söndag. Men nu har deras förlust hamnat lite i skymundan, kommer spelarna i HBK också tänka så?

Jag tror inte alla 3 lagen Varberg, HBK och Degerfors kommer studsa tillbaka, känns som åtminstone ett av dom kommer falla igenom.
Citera
2023-05-05, 08:36
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo

Sanna vill vara kvar i Sverige så han lär inte flytta
Citera
2023-05-05, 08:38
Medlem
Var det inte Guidetti som skulle döda Jeremejeff? Med det i åtanke så tycker jag inte att denna incident låter så farlig.
Senast redigerad av Mandelgubben 2023-05-05 kl. 08:40.
Citera
2023-05-05, 08:38
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laddkingen
hade varit det vrak alla säger om oss om aik och lions charmat alla men lyckas trycka bort all ångest pga dom är i samma sits den lilla glädjen lever jag på just nu

Den tanken höll jag som en snuttefilt hela jävla vägen hem igår och man lär behöva slita ytterligare på den efter SD på tisdag.
Citera
2023-05-05, 08:39
Medlem
Citat:

Jag tror inte alla 3 lagen Varberg, HBK och Degerfors kommer studsa tillbaka, känns som åtminstone ett av dom kommer falla igenom.

Hoppas verkligen det blir Varberg i sådant fall.

Är riktigt trött på dem. Brunkigt och profillöst lag som borde åka ur och aldrig ta sig upp igen.
Citera
2023-05-05, 08:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelgubben
Var det inte Guidetti som skulle döda Jeremejeff? Med det i åtanke så tycker jag inte att denna incident låter så farlig.

Jo det skulle han. Han skulle även knulla honom. Vågar inte ens tänka på vad som försiggår med Sanna bakom lyckta dörrar?

Citat:
Ursprungligen postat av CanneloniMacaroni
Hoppas verkligen det blir Varberg i sådant fall.

Är riktigt trött på dem. Brunkigt och profillöst lag som borde åka ur och aldrig ta sig upp igen.
Vet inte, tycker alla 3 är ganska charmiga. Men HBK hade ju helt klart mest otur med vilket lag dom får möta just efter en sådan match. Varberg har ändå Värnamo.
Citera
2023-05-05, 08:42
Medlem
35*pengarna på antingen Aik eller göteborg åker ut/kval känns för svårt motstå ett bet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in