Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-05-04, 23:31
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grobiankungen
”sådana”

https://www.vokabel.se/ordbok/slika
Och vad är Carro för typ av tjej? som gillar sådana
2023-05-04, 23:35
Medlem
Zyxel04s avatar
Som läget ser ut nu så är de väl egentligen allt som talar för att Erik åker ut.

Som det ser ut nu så ju Blocket, Dennis, Bög-Christopher, Oskar, Carro, Camilla SS, Sanna och Sophie att rösta på Erik.

Den som eventuellt inte röstar på honom är Marcus.

Elin lär väl komma efter Ö-rådet... och även om hon är med på ö-rådet så räcker inte hennes röst långt.

Kanske skulle Oskar kunna rösta på någon annan än Erik för att dölja att han är med i kebab-pakten.

Det är väl de där hemliga lådorna som är lite spännande... men det är ju kebab-pakten som har dom..

Känns som de här kommer bli väldigt tråkigt framöver... om ingen stor twist sker... för kebab-pakten kommer kunna plocka de en efter en...
2023-05-04, 23:41
Medlem
Jag har knappt kollat robinson på hela veckan, så ni får inte spoila nåt nu när jag går in och läser
2023-05-04, 23:51
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wihnei14
Jag har knappt kollat robinson på hela veckan, så ni får inte spoila nåt nu när jag går in och läser

Jo det går bra att spoila varje dag kl 20
2023-05-04, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Och vad är Carro för typ av tjej? som gillar sådana

Började skriva. Men vill inte skriva skit om en person som är i hennes sits hälsomässigt, i så ung ålder.
2023-05-04, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zyxel04
Som läget ser ut nu så är de väl egentligen allt som talar för att Erik åker ut.

Som det ser ut nu så ju Blocket, Dennis, Bög-Christopher, Oskar, Carro, Camilla SS, Sanna och Sophie att rösta på Erik.

Den som eventuellt inte röstar på honom är Marcus.

Elin lär väl komma efter Ö-rådet... och även om hon är med på ö-rådet så räcker inte hennes röst långt.

Kanske skulle Oskar kunna rösta på någon annan än Erik för att dölja att han är med i kebab-pakten.

Det är väl de där hemliga lådorna som är lite spännande... men det är ju kebab-pakten som har dom..

Känns som de här kommer bli väldigt tråkigt framöver... om ingen stor twist sker... för kebab-pakten kommer kunna plocka de en efter en...

Sophie och Sanna har just nu ej rösträtt
2023-05-05, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byxan81
Tror inte alla blir mätta av att en person ligger och vräker i sig chips, kött och bea. Eller att de i gränslandet fick tacos. De andra åren har de fått dela på en kokosnöt de första veckorna. Produktionen lägger däremot ut kokosnötter när det inte finns tillräckligt mycket. Sen när de får fiskeredskap så kan de äta någon tesked fisk var, om de får något.

Självklart måste tävlingarna ha någon mening, med belöning, men några deciliter ris delat på 8-9 pers är inte mycket.

Alla kan inte vara så coola som dig, som äter mindre än detta på dina fjällvandringar.

Det är ju inte bara i dagens program dom äter massa mat. Dom äter och "festar till det" med måltider i princip varje program. Har du sett Robinson från början så hade du nog också reagerat istället för att bli kränkt. Jag är inte den första här som reagerat.. fast du kanske äter chips och tacos varje dag och visst, då kanske det är lite mat i dina mått mätt.
2023-05-05, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Jo det går bra att spoila varje dag kl 20
Jaha ja här böjer man på reglerna märker jag, det har inte jag gått med på iaf
2023-05-05, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wihnei14
Jaha ja här böjer man på reglerna märker jag, det har inte jag gått med på iaf

När det har sänts på tv så får det ju diskuteras öppet, oavsett om du sett det eller inte
2023-05-05, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amarace
När det har sänts på tv så får det ju diskuteras öppet, oavsett om du sett det eller inte
Aha okej då, men nu ska jag sova
2023-05-05, 00:44
Medlem
Inkommers avatar
Patetiskt av Amanda att "lägga" sig när hon insåg att hon höll på att förlora mot den klenaste deltagaren i Robinsons historia. Pinsamt. Riktigt bögdrag.
2023-05-05, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer
Patetiskt av Amanda att "lägga" sig när hon insåg att hon höll på att förlora mot den klenaste deltagaren i Robinsons historia. Pinsamt. Riktigt bögdrag.

Misstänker också att hon inte orkade längre och därför ”lade sig”. Annars hade hon ju kunnat släppa klossen direkt.

Möjligt dock att hon intalat sig själv att hon lade sig också för att inte känna sig svag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in