2023-05-04, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av veteesset
Det är ju precis vad Bajen har gjort. 70-30 mot WM och 70-30 mot FB i Hammarbybacken för att ta några exempel.
Det är kulor om något...

Så när Bajen tar en fight 70-30 åker de på stryk och vet det?
Kan jag tänka mig.
Men för en respektabel firma hade det varit mer normalt att få stryk om man är 30-70….
Citera
2023-05-04, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wakkawalla
Så när Bajen tar en fight 70-30 åker de på stryk och vet det?
Kan jag tänka mig.
Men för en respektabel firma hade det varit mer normalt att få stryk om man är 30-70….

Är du med i elevrådet också? Du fattar ju vad som menas
Citera
2023-05-04, 20:34
Medlem
Citat:
De körde mot FB i Kista. De körde mot FB i Hammarbybacken. Det vet du mycket väl om.

Ja, och de var ett bra tag sedan. Hur många gånger har inte Bajen kommit med många fler än motståndarna genom åren? De duckade WM förra säsongen för att de inte hade ”tillräckligt bra grabbar”. De har inte kört organiserat mot FB heller. Hade Bajen velat köra vet de vilka de ska ringa. Livrädda för torsk.
Citera
2023-05-04, 21:41
Medlem
Citat:

Jag fattar att Bajens KGB kände sig tvingade att vara 60 pers för att ta sig an Kalmars vanliga 20 supporters. Det är väl vad vi alla vet senaste veckan.
Citera
2023-05-04, 21:43
Medlem
Citat:

Tror många sett filmerna från förra året när KGB tvingade chauffören att fortsätta köra när WM hängde utanför sina bilar och försökte få KGB att våga stanna. Det var humor på stor nivå att se hur KGB med skräck i ögonen flydde från en fight.
Citera
2023-05-04, 23:47
Medlem
Citat:
Tror många sett filmerna från förra året när KGB tvingade chauffören att fortsätta köra när WM hängde utanför sina bilar och försökte få KGB att våga stanna. Det var humor på stor nivå att se hur KGB med skräck i ögonen flydde från en fight.

Händelsen jag syftade var inte förra året. Filmen du syftar på har jag inte sett
Citera
2023-05-04, 23:50
Medlem
Citat:
Jag fattar att Bajens KGB kände sig tvingade att vara 60 pers för att ta sig an Kalmars vanliga 20 supporters. Det är väl vad vi alla vet senaste veckan.

Det är nåt jag inte fattar mig på hur som helst. Har det hänt är det skämmigt, ja.
Citera
2023-05-04, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theken1891
Ja, och de var ett bra tag sedan. Hur många gånger har inte Bajen kommit med många fler än motståndarna genom åren? De duckade WM förra säsongen för att de inte hade ”tillräckligt bra grabbar”. De har inte kört organiserat mot FB heller. Hade Bajen velat köra vet de vilka de ska ringa. Livrädda för torsk.

FB har ju även de kommit fler än uppgjort genom historien, men orkar inte tjabbla om det här, vad är det lönt liksom. De som vet vet.

Att få ihop många "tillräckligt bra" kan ju se olika ut i olika firmor, olika år osv osv. Enklast vore väl tjugo mot tjugo men det är ju inte en hel liga liksom...

Tror inte Bajen är rädda för att förlora, de har tagit många förluster genom åren, de hymlar inte om det. Sen finns det ju andra firmor som aldrig åkt på stryk genom världshistorien, i deras egna värld alltså.
Citera
2023-05-05, 11:06
Medlem
Vi får väll se om bajenfittorna är lika kaxiga i göteborg. Som de var när vi mötte dif och de tog göteborgs krogar. Hoppas fan vm stormar där bajen sitter och bankar skiten ur dem.
Citera
2023-05-05, 13:22
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ryskafanan87
Vi får väll se om bajenfittorna är lika kaxiga i göteborg. Som de var när vi mötte dif och de tog göteborgs krogar. Hoppas fan vm stormar där bajen sitter och bankar skiten ur dem.
Haha stämmer det? Det passades på då alltså?
Citera
2023-05-05, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
Haha stämmer det? Det passades på då alltså?

Japp det ansåg att det var bajenland så 100 snutar stod utanför och skyddade de fega bajenfittorna
Citera
2023-05-05, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ryskafanan87
Japp det ansåg att det var bajenland så 100 snutar stod utanför och skyddade de fega bajenfittorna

Om det på riktigt varit bajenland så skulle de låtit Gbg sätta sig på krogen och sedan attackerat när de lämnar. Tror inte Bajen vill storma krogen eftersom de anser att den är deras och förmodligen känner ägarna väl och det är rimligt. De borde attackerat när Gbg lämnade och inte satt sig som polisbevakade bromsklossar på nämnda krog.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in