2023-05-04, 16:16
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Du har rätt. Jag har aldrig kritiserat någonting gällande Häcken...

Antingen har du varit med väldigt kort tid eller så har du dåligt minne. Framgångar kan gå över på en natt, men kan också uppstå ur ingenting slumpartat. Det går snabbt i den här sporten och decenniet är fortfarande ungt. Ta det lugnt.
Citera
2023-05-04, 16:19
Avslutad
Satan vad Häcken är bra. Riktiga Malmö-dödare. Precis vad svensk fotboll behöver nu när Stockholmslagen sviker i tabellen.
Citera
2023-05-04, 16:25
Medlem
Perfabs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Nej, men han har ju hyllats för sina värvningar som skulle göra att ni skulle leka hem serien.

Tror inte att det är Bosses värvningar som är Djurgårdens problem. Jag tror att spelarna har förra säsongens framgångar fortfarande i huvudet. Det är inte lätt att ändra på en sådan inställning. Allting skulle ju bara fortsätta rulla på i år, för vi är ju så himla bra.
Citera
2023-05-04, 16:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Jag förstår honom.

Hur du strök ditt lag medhårs i går efter första halvlek var upprörande.

Ja fy fan. När jag tänker efter hur jag skönmålade första halvlek blir jag nästan lite illamående.

Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Antingen har du varit med väldigt kort tid eller så har du dåligt minne. Framgångar kan gå över på en natt, men kan också uppstå ur ingenting slumpartat. Det går snabbt i den här sporten och decenniet är fortfarande ungt. Ta det lugnt.
Det du glömmer är att jag måste bo i framtiden eftersom allt jag sticker ut hakan om inträffar... Måste vara jobbigt för er "citat-sparare" att aldrig få någon skarp ammunition att jobba med?
Citera
2023-05-04, 17:09
Medlem
mishimas avatar
Citat:

Det du glömmer är att jag måste bo i framtiden eftersom allt jag sticker ut hakan om inträffar... Måste vara jobbigt för er "citat-sparare" att aldrig få någon skarp ammunition att jobba med?

Jag vet inte om du sticker ut hakan. Det du skriver är resultatet av din kunskap och erfarenhet.

Jag vet av erfarenhet att försprång snabbt kan ätas upp. Därför tar jag aldrig ut något i förtid längre. Att återupprepa framgångar kräver ett stenhårt arbete. Ett guld kan följas av 16 år utan (hade varit intressant i att gräva i hur IFK-fansen uttryckte sig efter guldet 2007 eller vad som sades i Malmö 1988).
Citera
2023-05-04, 17:21
Avslutad
Citat:
Jag vet inte om du sticker ut hakan. Det du skriver är resultatet av din kunskap och erfarenhet.

Jag vet av erfarenhet att försprång snabbt kan ätas upp. Därför tar jag aldrig ut något i förtid längre. Att återupprepa framgångar kräver ett stenhårt arbete. Ett guld kan följas av 16 år utan (hade varit intressant i att gräva i hur IFK-fansen uttryckte sig efter guldet 2007 eller vad som sades i Malmö 1988).
Herregud vilken fin komplimang! Jag vet ju att jag inte sticker ut hakan egentligen då jag är ganska säker på mina förutsägelser. Men ändå..
Citera
2023-05-04, 17:39
Avslutad
Citat:
"Flavor of the month".... 🤣

Jag har redan förklarat för dig att 20-talet kommer vara lika gulsvart som 10-talet var himmelsblått.

Ångrar du att du inte tog min deal igår förresten?

Maktskifte, känns som att jag hört det någonstans tidigare...

Oroa inte ens bror kring vadet. Har inte ens reflekterat kring det, hade du inte påmint mig i tid och otid så hade jag glömt bort det helt.

Citat:
Och med noll tvivel om sitt lag. Helt otroligt.

Intressant att följa måste jag säga. Speciellt när det var precis så här föregångaren pratade på exakt samma sätt om ett Stockholmslag de två senaste säsongerna.
Citera
2023-05-04, 17:47
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Herregud vilken fin komplimang! Jag vet ju att jag inte sticker ut hakan egentligen då jag är ganska säker på mina förutsägelser. Men ändå..

Du har till med äran att vara mitt favoritexempel när det kommer till Dunning–Kruger-effekten.
Citera
2023-05-04, 17:47
Medlem
Skarparattarns avatar
Trazke jag fullkomligen älskar din hybris sluta aldrig
Citera
2023-05-04, 17:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Maktskifte, känns som att jag hört det någonstans tidigare...

Oroa inte ens bror kring vadet. Har inte ens reflekterat kring det, hade du inte påmint mig i tid och otid så hade jag glömt bort det helt.

Intressant att följa måste jag säga. Speciellt när det var precis så här föregångaren pratade på exakt samma sätt om ett Stockholmslag de två senaste säsongerna.
Jag måste ju påminna dig ofta då du med ditt jävla minne glömt premisserna för vadet. För ett par månader sedan trodde ju du att vadet gällde huruvida Häcken tar guld.
Citat:
Du har till med äran att vara mitt favoritexempel när det kommer till Dunning–Kruger-effekten.
Intressant det där. Jag får ofta ta ett steg tillbaka för att vara säker på att folk förstår vad jag menar. Ibland är jag rädd för att gå för långt så att någon tycker jag behandlar dom som efterblivna.
Citera
2023-05-04, 17:54
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Solnas papegojor har tystnat.
Citera
2023-05-04, 17:59
Avslutad
Citat:
Jag måste ju påminna dig ofta då du med ditt jävla minne glömt premisserna för vadet. För ett par månader sedan trodde ju du att vadet gällde huruvida Häcken tar guld.

Lyssna trazke, jag blir äldre och äldre och minnet är inte vad det brukade vara. Tycker du tar till en jäkligt otrevlig ton just nu.

Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Solnas papegojor har tystnat.

Mmm, det var just AIKarna jag menade där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in