2023-05-04, 00:40
Medlem
knashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Nu när det kommit fram att Donald flugit Epsteins LolitaExpress 7 gånger (https://www.dailymail.co.uk/news/article-10331943/Trump-flew-seven-times-Jeffrey-Epsteins-private-Lolita-Express-jet-flight-logs-reveal.html) Och DeSantis plötsligt vill avliva pedofier... Sammanhang?

Detta kommer nog komma upp i valrörelsen och sätta ett par käppar i hjulen för Donald.

Ja de kände varandra och båda gillade tjejer. Men Epstein var ren peddo, Trump bannade Epstein från Mar-a-lago efter han raggat på en medlems underåriga dotter enligt boken The grifter´s club. Det var innan Epstein dömdes för sexual service av en 14-åring.
Trump har varit fåordig om Epstein men har tagit avstånd från honom för länge sen. Jag tror inte Trump är peddo.
Mycket om Epstein har inte kommit fram men jag tror mer bilder och info kommer dyka upp med politiker och kändisar.
Väldigt nyligen dök Epsteins kalender upp som innehöll möten från 2013-2017 med många inflytelserika personer.

Samma dag som DeSantis fick igenom dödstraff för barnvåldtäkt så bjöd Trump ett gäng arbetare på pizza och gjorde en mediagrej av det. Pizza är kodordet för barn för peddos. Tillfällighet vem vet.
¨
Senast redigerad av knash 2023-05-04 kl. 00:42.
Citera
2023-05-04, 09:56
Bannlyst
Jag har svårt att se hur Donald Trump kan krama jr sin redan fnösktorra MAGA bas på en enda cent till i fundraising .

Medan Joe biden och demokraterna verkar ha obegränsat många low dollar donors.

Om det finns ett att kringgå FEC så tvivlar jag inte på att västeuropéer som inte tål Trump, skänker pengar med.

Kort sagt, Donald behöver mer pengar än han någonsin har haft för att kunna besegra en åldrande sittande president.
Citera
2023-05-04, 10:30
Medlem
knashs avatar
Citat:
Chris Christie säger att Donald är rädd för att delta i debatter. Radiointervju:
Former New Jersey Governor Chris Christie said former President Trump isn't joining the Republican debates because he's afraid adding that, "All he wants to do is go back and re-prosecute the 2020 election because his feelings are hurt. He’s a child..."
https://twitter.com/YWNReporter/status/1653872415888363520?s=20

Trump leder med 30 procentenheter före Desantis.

Och det kommer från Christ Christie som avgick med historiskt låga 8% approval rate.

Rasmussen Reports gjorde en poll i april och det visade att 60% tror att det fuskades i 2020 valet.
Citera
2023-05-04, 10:55
Medlem
knashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Inget du skriver är till hjälp för trumpen med sina resor dit.
Jag ger bara lite kontext till ert rubrikpundande. Trump var en riktig player men tror inte han är peddo som du vill antyda.

Lolita är förövrigt en term på engelska som betyder: "a young girl who has a very sexual appearance or behaves in a very sexual way" och härstammar från Vladimir Nabokov's 1955 novel Lolita.
Citera
2023-05-04, 11:19
Medlem
knashs avatar
Raka rör från Trump om gränssituationen:
Trump Warns Of 'Complete And Total Mayhem' When Title 42 Ends, Lambasts Biden Border Policy

https://www.youtube.com/watch?v=T1APLS00rns
Citera
2023-05-04, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trump24
Vet vi? Källa? Vi vet att bill Clinton åkte med och våldtog minderåriga precis som Biden också gjort.

Biden är en pedofil som ni stöttar..

Å där var vi igen, det finns massor av bevis på Trumps groteska syn på sexualitet och kvinnor, samt hans sexbrott, trots att detta är lättgooglat så vägrar du ta till dig detta. Men du framhäver fortsatt att Joe Biden ör pedofil trots att det finns noll bevis för detta.

Jag skall ge dig ett tips, som jag tyvärr vet att du inte kommer att ta. Googla; Trump Epstein, rape, Jane doe, så får du upp domstolsdokumenten och stämningen om våldtäkt mot 13 åriga liten flicka.
Citera
2023-05-04, 13:52
Medlem
knashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Master.Palm
Å där var vi igen, det finns massor av bevis på Trumps groteska syn på sexualitet och kvinnor, samt hans sexbrott, trots att detta är lättgooglat så vägrar du ta till dig detta. Men du framhäver fortsatt att Joe Biden ör pedofil trots att det finns noll bevis för detta.

Jag skall ge dig ett tips, som jag tyvärr vet att du inte kommer att ta. Googla; Trump Epstein, rape, Jane doe, så får du upp domstolsdokumenten och stämningen om våldtäkt mot 13 åriga liten flicka.
Han är inte dömd för något av det du säger. Med tanke på att det där med Jane Doe dök upp strax innan 2016 valet pekar på att det var politiskt motiverat.

"The lawsuit document is not evidence of anything. It is just a legal complaint, something anyone can file in court without showing proof."

https://leadstories.com/hoax-alert/2020/08/fact-check-doe-v-trump-epstein-filing-is-not-proof-trump-is-a-rapist.html
Citera
2023-05-04, 19:53
Medlem
knashs avatar
Citat:
Finner det intressant du försöker använda ett argument om demokrater, men när exakt samma kommer till trumpen.
Ja, vad händer då, då gör du ett UNDANTAG
Vad beror den selektiviteten på?

Inget med Joe hjälper dig med trumpen på den punkten.
Och sen på detta nått som bara förekommer i era hjärnor och när nu försöker projicera bort trumpens skuld
vad syftar du på egentligen?
Oskyldig tills motsatsen bevisas gälller, och i det fallet finns inga bevis bara en anonym målsägare.
Citera
2023-05-04, 20:48
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knash
Ne det har jag inte sagt, han är bara så jävla mycket mer creepy än Trump.

Trump har inte haft något att göra med Epstein sen han bannade honom.

Epsteins kalender från 2013-2017 innehåller dock möten med Woody Allen, The pioneering linguist and left-wing activist Noam Chomsky, Bard College president Leon Botstein, a dozen meetings with Ariane de Rothschild, former Israeli prime minister Ehud Barak, Alan Dershowitz bla.
Dessa personer är mycket mer vänsterlutande än höger.

Kalendern är inget bevis för något brott men alla dessa hade inga problem att möta Epstein även fast han var dömd sexbrottsling, dock har många förnekat att de haft kontakt med honom.
Som sagt det kommer mer info om Epstein.

https://www.jpost.com/diaspora/article-741818'

Edit, det var bara de judiska personer som jerusalem post skrev om
trumpen med sin erfarenhet, den var att Epstein var en pedofil.
Dock inget av det ändrar trumpens resor dit, men lugnt, vi alla förstår att enligt dig gör trumpen aldrig nått fel
Citera
2023-05-04, 20:59
Medlem
knashs avatar
Citat:
trumpen med sin erfarenhet, den var att Epstein var en pedofil.
Dock inget av det ändrar trumpens resor dit, men lugnt, vi alla förstår att enligt dig gör trumpen aldrig nått fel
Halva jävla kändiseliten reste med honom och var på hans ö.
Citera
2023-05-04, 22:24
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knash
Ja de kände varandra och båda gillade tjejer. Men Epstein var ren peddo, Trump bannade Epstein från Mar-a-lago efter han raggat på en medlems underåriga dotter enligt boken The grifter´s club. Det var innan Epstein dömdes för sexual service av en 14-åring.
Trump har varit fåordig om Epstein men har tagit avstånd från honom för länge sen. Jag tror inte Trump är peddo.
Mycket om Epstein har inte kommit fram men jag tror mer bilder och info kommer dyka upp med politiker och kändisar.
Väldigt nyligen dök Epsteins kalender upp som innehöll möten från 2013-2017 med många inflytelserika personer.

Samma dag som DeSantis fick igenom dödstraff för barnvåldtäkt så bjöd Trump ett gäng arbetare på pizza och gjorde en mediagrej av det. Pizza är kodordet för barn för peddos. Tillfällighet vem vet.
¨

När har Donald tagit avstånd från Epstein?

Visa när!

Citera
2023-05-04, 22:43
Medlem
knashs avatar
Citat:
När har Donald tagit avstånd från Epstein?

Visa när!

Det är bara att googla. Det här är från 2019

"But the president on Tuesday distanced himself from the freshly arrested, convicted pedophile.
“I knew him like everybody in Palm Beach knew him,” Trump told reporters at the White House of Epstein during an appearance with Qatari Emir Tamim bin Hamad Al Thani. “I had a falling out a long time ago, I’d say maybe 15 years.
“I was not a fan of his, that I can tell you.”"

https://nypost.com/2019/07/09/trump-barred-jeffrey-epstein-from-mar-a-lago-over-sex-assault-court-docs/
Så sluta upp med "guilty by association". Det kommer mer fakta om Epstein!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in