På straff, har inte gjort mycket väsen utav sig annars. 45 minuter kvar dock
Det irriterer meg litt at han spilte 90 min. Spiller han 90 mot Leeds også? Jeg håper han er i top shape mot Real Madrid... Det er årets viktigste kamp : D
Det irriterer meg litt at han spilte 90 min. Spiller han 90 mot Leeds også? Jeg håper han er i top shape mot Real Madrid... Det er årets viktigste kamp : D
Det är såklart riktigt bra. Men jag skulle vilja påstå att det inte vore så svårt att stänka in mål med de medspelarna han har i City. Skulle förmodligen själv kunna slå in 15-20 mål i Premier League om jag fick spela forward i det laget…
Det är såklart riktigt bra. Men jag skulle vilja påstå att det inte vore så svårt att stänka in mål med de medspelarna han har i City. Skulle förmodligen själv kunna slå in 15-20 mål i Premier League om jag fick spela forward i det laget…
Så varför hade Sterling och Jesus samma siffror som Haaland då?
Verkar vara världens bästa spelare just nu, blott 22 år gammal. Slår rekord första säsongen i premier league. Frågan man ställer sig är om han kommer bli genom tiderna bästa spelaren eller inte, kan inte ha så mycket bättre start än så här. Har dock svårt att se Norge ta VM guld men vi får se.