2023-05-03, 18:18
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Epohmi
Jag har inte sett att nån annan har skrivit om det i tråden men Alva försöker sälja sina shein och fejk märkeskläder på sin ”loppis” på snapchat. Förra veckan la hon upp massa bilder på några valentino(?) skor och hennes fejk philip plein väst. Ganska pinsamt då hon påstår hela tiden att de har det så bra ekonomiskt. Och på deras Superior Women snap så sa hon något igår om att alex ville att hon skulle köpa massa kläder till han och hon ba ”jag hade inga pengar så hur ska jag köpa allt” något i den stilen

Det stämmer, hon försökte sälja massa kläder men det enda jag såg att hon hade till salu var SHEIN kläder.
Att han ens har mage om att be henne köpa kläder till honom efter vad han ställde till med sist han satt inne och hon fixade lägenhet med nya möbler och en helt ny garderob till honom.
Han fuckade upp allt på en månads pund.
Att han inte skäms! Stort bevis på att han utnyttjar henne till fullo.
Citera
2023-05-03, 18:19
Medlem
annsi6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marabouoreo
Vad hände med alvas konvertering till islam? Ingen slöja så långt ögat kan nå…

Hon kände sig ju inte fin i slöja …🥺😆
Citera
2023-05-03, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Det stämmer, hon försökte sälja massa kläder men det enda jag såg att hon hade till salu var SHEIN kläder.
Att han ens har mage om att be henne köpa kläder till honom efter vad han ställde till med sist han satt inne och hon fixade lägenhet med nya möbler och en helt ny garderob till honom.
Han fuckade upp allt på en månads pund.
Att han inte skäms! Stort bevis på att han utnyttjar henne till fullo.
Dum fråga men fuck ska han med kläder till när han sitter?
Citera
2023-05-03, 18:40
Medlem
annsi6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163

Sist när han satt köpte hon massa märkeskläder till honom så han skulle ha när han kom ut..
Tanken är väl samma nu
Citera
2023-05-03, 18:41
Avstängd
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annsi6
Sist när han satt köpte hon massa märkeskläder till honom så han skulle ha när han kom ut..
Tanken är väl samma nu
Hon behöver förstå att han inte kommer komma ut på flera år. Den dagen domen faller kanske hon förstår att det är dags att släppa taget om nollan.
Citera
2023-05-03, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ephedrine
Var får du de ifrån?

Verkar det som skrev jag eftersom det är massa personer som skrivit det tidigare på olika medier
Citera
2023-05-03, 20:07
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:

Han har tidigare berättat på youtube att det är viktigt med ”drip” när man sitter. Man ska inte se ut som en luffare där inne med kvvkläder.
Otroligt komiskt med tanke på att han gick runt i samma kläder på utsidan som hans kompisar köpte åt honom och var hemlös i över ett halvår utan att skämmas det minsta.
Snubben är lika verklighetsfrånvänd som alltid.
Citera
2023-05-03, 20:23
Avstängd
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bellesblues
Han har tidigare berättat på youtube att det är viktigt med ”drip” när man sitter. Man ska inte se ut som en luffare där inne med kvvkläder.
Otroligt komiskt med tanke på att han gick runt i samma kläder på utsidan som hans kompisar köpte åt honom och var hemlös i över ett halvår utan att skämmas det minsta.
Snubben är lika verklighetsfrånvänd som alltid.
Får man ha privata kläder på kåken numera?

En annan tycker att man gått förbi luffigtgränsen rejält om man sitter inne
Citera
2023-05-03, 20:31
Medlem
Citat:

Om jag minns rätt så var det rättegångskläder(?) hon kallade det för
Citera
2023-05-03, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Epohmi
Om jag minns rätt så var det rättegångskläder(?) hon kallade det för

Obviously kommer han sitta ett bra tag men av det man såg på snapchat i bakrunden när Mikaela vloggade så fanns det bland annat något hugo boss påse
Citera
2023-05-03, 20:35
Medlem
bellesbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Får man ha privata kläder på kåken numera?

En annan tycker att man gått förbi luffigtgränsen rejält om man sitter inne

Ja men precis.. Så luffigt det kan bli.
Vet inte hur det står till med den saken, men det var vad han babblade om i en kåken youtube innan han skulle ställa in sig sist. Tror knappast någon där inne ser honom för något mer än en luffare oavsett.
Citera
2023-05-03, 20:35
Medlem
Also att hon lägger upp sin döda ”bästaväns” kista både på instastory OCH som ett inlägg skriker bara ge mig uppmärksamhet. Förstår hon inte hur mycket hon skämmer ut sig egentligen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in