2023-05-02, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wakkawalla
Det är väl ett tecken på att man är rädd. Men om KGB nu är så rädda, varför ha en firma som folk ändå bara skrattar åt?

En fight skall ju vara oviss, kunna gå hur som helst. Annars är det ju ingen mening.
Ännu tuffare förvisso att ta en fight där man vet man åker på stryk men ändå står upp.

Men att attackera vanligt folk i tredubbla nummer är ju bara skrattretande och ett bevis på att man helt saknar kulor och ryggrad.

Ja det kan man ju fråga sig. Men det är ju inget nytt att alla anser att Bajen är äckel.
Citera
2023-05-02, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JanLilja
Ja det kan man ju fråga sig. Men det är ju inget nytt att alla anser att Bajen är äckel.

Jag slåss inte i fotbollens namn själv. Men skulle jag söka den adrenalinkicken skulle det ju både ur adrenalin och moralisk synpunkt endast vara intressant t med fair fight.
Citera
2023-05-03, 00:19
Medlem
nokhbg25437s avatar
Jaha, blev det någon action i Helsingborg idag?
Citera
2023-05-03, 02:51
Medlem
Needs.more.brandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nokhbg25437
Det blev det, men jag har ingen rapport att komma med eftersom jag inte var med själv.
Citera
2023-05-03, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nokhbg25437

Små box utanför arenan före/efter match. 3v3, 2v1, 1v2 osv. Inget speciellt att prata om egentligen. gais förlorare i varje växling men respekt till de som körde. En del bra grabbar i gais.
Citera
2023-05-03, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1907djur
Små box utanför arenan före/efter match. 3v3, 2v1, 1v2 osv. Inget speciellt att prata om egentligen. gais förlorare i varje växling men respekt till de som körde. En del bra grabbar i gais.

Haha babbebeteende o köra 2v1 osv. Men nice! Låter ju som en jävla holmgång alltså.
Citera
2023-05-03, 21:09
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Detta är varken första eller sista gången Bajen kör fulspel mot julgranar och oskyldiga supportrar.

Kanske inte en perfekt rapport av händelseförloppet men nåja jag kör på:

I Malmö där polisen separerar deras ligister från resten av marschen när jag var på väg till matchen plus några andra granar från MFF som är utspridda vid ett övergångsställe nära Stadion. Med andra ord ett perfekt tillfälle att slå till där det inte var proppfullt med snutar.

Vad gör Bajen? Ej intresserade och skriker vi hatar Malmö och rör sig fridfullt mot Stadion.

Sen tar några av Bajens svartklädda ligister in sig på deras bortasektion och går mot den avspärrade sektionen med nät till Familjeläktaren, med all sannolikhet för att lista ut hur man ska komma över nätet och misshandla barnfamiljer. Moget bajen.

Ligisterna lämnar och från norra läktaren kommer hatsångerna en efter en men inget intresse av att stöka.

Sen ett helvetes ståhej när horungarna springer in och matar bangers efter att knattarna spelat klart sin match i fotbollsnätverket. Riktigt jävla moget bajen.

Efter matchen tysta som möss syns inte till. Ett par av deras supportrar med halsdukar synliga är duktigt i farozonen för ett Malmöitiskt anfall.

Eftersom MFF faktiskt har lite klass och stil så låter vi dessa passera som det ska vara på väg hem från matchdag, ärligt och snyggt inga problem där.

Men i Stockholm efter derbyt då ska Djurgårdare inte våga gå hem utan fega och äckliga överfall med minimal chans till försvar från södermupparnas sida.

Fyfan för Hammarby! En dag kommer det straffa sig ordentligt.
Senast redigerad av DidierDrogba02 2023-05-03 kl. 21:11.
Citera
2023-05-03, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wakkawalla

Ännu tuffare förvisso att ta en fight där man vet man åker på stryk men ändå står upp.

Det är ju precis vad Bajen har gjort. 70-30 mot WM och 70-30 mot FB i Hammarbybacken för att ta några exempel.
Det är kulor om något...
Citera
2023-05-03, 21:13
Medlem
Tandkolls avatar
https://www.expressen.se/sport/fotboll/damallsvenskan/maskerad-grupp-gick-till-attack-polisen-utreder-misshandel/

Tjej som spelar i ungdomslaget fick uppsöka vård med misstänkt fraktur i armen. Bra vevat Bajen!
Citera
2023-05-03, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av veteesset
Det är ju precis vad Bajen har gjort. 70-30 mot WM och 70-30 mot FB i Hammarbybacken för att ta några exempel.
Det är kulor om något...

Haha, lägg ner nu. Bajen är solklart den fegaste firman. Man avbokade uppstyrt mot WM med samma nummer för att man visste att det skulle bli torsk.

Då pratar jag inte om fulspelen de är svensk mästare i utan även att de aldrig kör uppstyrt om de vet torsk kommer hända. Varför tror du Bajen bara vill köra mot DFG och Malmö för? Varför duckar man WM och FB?
Citera
2023-05-04, 00:04
Medlem
AllramEasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tandkoll
https://www.expressen.se/sport/fotboll/damallsvenskan/maskerad-grupp-gick-till-attack-polisen-utreder-misshandel/

Tjej som spelar i ungdomslaget fick uppsöka vård med misstänkt fraktur i armen. Bra vevat Bajen!

Lite lustigt ändå att råna barn, plocka telefoner från vanliga, unga supportrar och ”råka” bryta armen på en tjej i hastigheten.

UB:s finest filmade misshandeln av julgranar. Värdigt.

Sedan sitter vanliga, äckliga gammelvrak på twitter och förnekar att det har hänt. Snuten lär ha bilder av packet innan de maskerade sig så Efterlyst nästa.
Citera
2023-05-04, 06:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theken1891
Haha, lägg ner nu. Bajen är solklart den fegaste firman. Man avbokade uppstyrt mot WM med samma nummer för att man visste att det skulle bli torsk.

Då pratar jag inte om fulspelen de är svensk mästare i utan även att de aldrig kör uppstyrt om de vet torsk kommer hända. Varför tror du Bajen bara vill köra mot DFG och Malmö för? Varför duckar man WM och FB?

De körde mot FB i Kista. De körde mot FB i Hammarbybacken. Det vet du mycket väl om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in