Fast det är bara töntigt och desperat när man gör det mot Amanda va?
Du har ju inte gjort det mot någon annan...
Med din logik är det alltså töntigt och desperat att folk här kallar deltagarna för olika smeknamn - eller snarare öknamn - men helt ok att man tråden igenom ska stå med ditt märkliga hat och besatthet av Amanda. I din värld är alltså det första värre vilket jag knappast håller med om.
Inte då, lugna dig. Kom ihåg att mycket vinklas och klipps.
Jag gillar Chris.
Fast oavsett klippning så kommer du inte ifrån hans intrigerande och skadeglädje.
Samt att han kallade Amanda för bitch och falsk fitta.
Så det går inte bara att skylla på redigering osv här.
Med din logik är det alltså töntigt och desperat att folk här kallar deltagarna för olika smeknamn - eller snarare öknamn - men helt ok att man tråden igenom ska stå med ditt märkliga hat och besatthet av Amanda. I din värld är alltså det första värre vilket jag knappast håller med om.
Jag förstår att det enda du ser är det som är riktat mot Amanda, men verkligheten ser inte riktigt ut så.
Du verkar fortfarande inte ha läst vad jag har skrivit. Det är sättet man gör det. Det handlar inte om vilket som är värre.
Senast redigerad av Insynsrapportering 2023-05-03 kl. 20:00.
Nja, du skrev ju i det inlägget att Alva gett upp,
så röstlösheten hade visats och vilka som var röstlösa.
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Orkar inte leta runt när exakt jag skrivit mitt inlägg men har i bakhuvudet att jag skrev mitt inlägg INNAN denna twist dök upp om att några skulle bli röstlösa och jag inte sett det avsnittet. Jag förstår iaf din orsak/argument att ha kvar "morsorna" Pernilla och Camilla. Märkligt bara att inga förrän det senaste avsnittet har börjat att reagera på vad egentligen Pernilla lobbar för = sig själv och endast sig själv. Hon är INTE för laget och självklart så rackar hon ner på Erik och Markus hela tiden, fast nu verkar de yngre börja förstå tydligen. Det kan Pernilla förlora på själv i det långa loppet men hon ser inte den situationen komma att de yngre kanske offrar henne snart!
Det har märkts förut att Erik inte är så smart person men han når nya nivåer av dumhet när han får för sig att sociala spelet bara är att hoppa in i, som vore ett delmoment. I elfte timmen tror Erik att allt ordnar sig bara ”jag sköter sociala spelet bätttre”. Switcha på en empatiknapp hos de övriga, haha.