Resultat: Hur följer du årets säsong av Robinson?
Enbart via TV4
10,70%
108 röster
Enbart via TV4 Play / C More
76,71%
774 röster
En blandning av TV4 och TV4 Play / C More
12,59%
127 röster
2023-05-03, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Familjenhasselblad
Personen med skulder känns helt klart som Fabbe! Bara en känsla!

Citat:
Ursprungligen postat av grobiankungen

Senast redigerad av Mandelgubben 2023-05-03 kl. 17:35.
2023-05-03, 17:15
Medlem
Citat:
Personen med skulder känns helt klart som Fabbe! Bara en känsla!

Det har redan fastslagits att det är Tutt-Dennis om jag inte minns helt galet.
2023-05-03, 17:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandelgubben
Det har redan fastslagits att det är Tutt-Dennis om jag inte minns helt galet.

Aha, Dennis var min andra gissning!
2023-05-03, 17:31
Medlem
greta75s avatar
Citat:
Håller med, men folk kommer fortsätta pga det här är ”Flashback”. Förstår inte heller syftet med osmakliga smeknamn. Tror det har mycket med personer som har dålig/låg/bristande självkänsla bakom skärmen bara. Lär få utlopp någonstans.

Jag vet....

Jag brukar inte använda smeknamn men har inget emot det om de är fyndiga.

Men jag dör lite inombords av att läsa inlägg som är så fruktansvärt dåliga och negativa.

Om bara några höjer sig lite tror jag det gör stor skillnad.
2023-05-03, 17:32
Bannlyst
Citat:
Håller med, men folk kommer fortsätta pga det här är ”Flashback”. Förstår inte heller syftet med osmakliga smeknamn. Tror det har mycket med personer som har dålig/låg/bristande självkänsla bakom skärmen bara. Lär få utlopp någonstans.
Passande och välförtjänta smeknamn på vissa deltagare är alltid kul. Men sättet "vissa" håller på nu är på gränsen till psykosvarning
Sen att man sitter dygnet runt och maniskt sönderanalyserar scenarion gör inte det hela bättre.
Försöka verka häftig och smart på fb och ge sig själv psykos på kuppen.

Försöker "mobba" deltagarna med långsökta smeknamn dygnet runt och när man får lite mothugg så drar man mobbningsoffer kortet själv
2023-05-03, 17:44
Medlem
krachons avatar
Citat:
För egen del är det inte direkt attityden utan hur hon pratar och blandar tonläge och svenska/engelska även ordval som känns helt fel för att vara henne. Det låter inte ens naturligt.

Jag påverkas på det sätt att jag skäms på hennes vägnar.

Sekundär-skämningar är ett otyg....😆

Hon skäms säkert inte, varför ska du göra det?
2023-05-03, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krachon
Sekundär-skämningar är ett otyg....😆

Hon skäms säkert inte, varför ska du göra det?

För det är oundvikligt för mig, tror hon har mer potential än vad hon visar med språkbruket! Men sedan gnisslar det i öronen också, kanske mer det än sekundärskämning per se!

+ jag tror nog hon skäms en del när hon ser avsnitten! Eller hoppas starkt på det!
2023-05-03, 17:50
Medlem
Jag

Citat:
Ursprungligen postat av Insynsrapportering
Passande och välförtjänta smeknamn på vissa deltagare är alltid kul. Men sättet "vissa" håller på nu är på gränsen till psykosvarning
Sen att man sitter dygnet runt och maniskt sönderanalyserar scenarion gör inte det hela bättre.
Försöka verka häftig och smart på fb och ge sig själv psykos på kuppen.

Försöker "mobba" deltagarna med långsökta smeknamn dygnet runt och när man får lite mothugg så drar man mobbningsoffer kortet själv

Läste igenom dina inlägg. Du har ju själv använt dig av massor av öknamn för att beskriva deltagarna. Exempelvis ”Psykopat-Chris”, ”Pojkflickan”, etc.

Är du arg för att folk gör samma sak om de personer du gillar, dvs kebab-pakten. Eller vad är grejen?

Att sitta och hata på Amanda och kalla henne diverse epitet är tydligen okej men när någon kallar dina favoriter något som du tolkar som elakt så börjar du gråta.
Senast redigerad av Mandelgubben 2023-05-03 kl. 17:57.
2023-05-03, 17:59
Medlem
När personer åker ut från öråden är det kväll och när de sedan anländer till gränslandet är det dag. Vart sover deltagarna mellan örådet och gränslandet?
2023-05-03, 17:59
Bannlyst
Citat:
Läste igenom dina inlägg. Du har ju själv använt dig av massor av öknamn för att beskriva deltagarna. Exempelvis ”Psykopat-Chris”, ”Pojkflickan”, etc.

Är du arg för att folk gör samma sak om de personer du gillar, dvs kebab-pakten. Eller vad är grejen?
Har du läst vad jag har skrivit?
Du behöver en paus, kanske göra nått annat eller kanske sova lite..
Jag vet inte om du har tagit för mycket av din ADHD medicin eller om du bara är inne i en maniskt period men det börjar bli för mycket långsökta grejer nu.
Börja inte gnälla om mobbning igen nu, ger man sig in i leken får man leken tåla.
2023-05-03, 18:00
Medlem
MuntertMongos avatar
Citat:

Att sitta och hata på Amanda och kalla henne diverse epitet är tydligen okej men när någon kallar dina favoriter något som du tolkar som elakt så börjar du gråta.

Inseminationsapportering är bara grinig för hen inte själv kommit på några sluga öknamn utan tråkar sig framåt genom tråden.
2023-05-03, 18:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MuntertMongo
Inseminationsapportering är bara grinig för hen inte själv kommit på några sluga öknamn utan tråkar sig framåt genom tråden.

Problemet är inte smeknamnen utan att det blir töntigt när det är för långsökt. Det stinker desperation.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in