Citat:
Ursprungligen postat av
FedupFlorence
Hittade årets säsong häromdagen, såg flera avsnitt på rad och det här året verkade hoppfullt. Sen såg jag de parallella intervjuerna med "experterna". Jag har varit kritisk mot den här produktionen främst och primärt för deras oförståelse för attraktionens betydelse i parbyggandet. Det är inget man kan kringgå. Det som de själva hellre beskriver som utmaningar, vad jag vill ha kontra det jag behöver på kort och lång sikt. Det har inte heller fungerat för produktionen tidigare. I tittarsiffror men inte i uppdragets utfall.
I #1 säger "experten" Fredrik (som en kritik mot tidigare års nederlag) att panelen nu har valt att skippa sökandes kravlistor och vidare att "...attraktion är enkelt... det är framtiden som är svår..."
Det där är så sjukt att han kommer undan med att säga utan kritik för det är ju en
fet lögn. Dom har
alltid skitit i deltagarnas ”kravlistor”! Tex när den där strumpslisken sa att hans enda krav typ var att bli matchad med en
icke-rökare då rökare och rök var det äckligaste han visste. Han blev matchad med en storrökande kvinna, tror även att hon var 8 år äldre. Mycket vacker och underbar var hon men precis som han redan sagt till ”experterna” så var det en dealbreaker för honom.
Eller hon, Keeping Up Appearances, Hyacinth Bucket som verkligen varit tydlig med att hon önskade sig en man med pengar och dyra vanor, specifikt golf och vin-resor typ, och blev matchad med en man som helt saknade intresse för statuskonstion och att impa på andra med sina intressen, han packade sina grejer i en IKEA-kasse när han flyttade hem till henne och hans intresse var väl att dricka bärs och gå på fotboll typ.