2023-05-03, 14:07
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
På tal om Hisingen och Häcken. Hur trygg känner du dig med vårat vad? Om du vill kan jag casha ut redan nu och censurera din blivande signatur litegrann.

Vad har ni slagit vad om? Att Häcken vinner eller ej?
Citera
2023-05-03, 14:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Vad har ni slagit vad om? Att Häcken vinner eller ej?
AIP slog vad om att Häcken inte skulle komma topp-3 i år och jag satte emot. Vinnaren får bestämma den andres signatur under hela 2024. Känns ganska bra.... 😄
Citera
2023-05-03, 14:20
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
AIP slog vad om att Häcken inte skulle komma topp-3 i år och jag satte emot. Vinnaren får bestämma den andres signatur under hela 2024. Känns ganska bra.... 😄

Okej jag förstår. Ja Top-3 vore otroligt om ni missar speciellt när alla Sthlms lagen är under isen i år.
Citera
2023-05-03, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Tror faktiskt fortfarande att John kan göra det jävligt bra i AIK om han bara får vara skadefri och bestämmer sig för det. Sen är ju inte Rosenberg någon av den svårare nivån att nå upp till..

Du är alltid lika gullig i dina inlägg. Hur går det för Chelsea? Du tyckte jag hade fel som sa att City, Liverpool,United,Tottenham,Arsenal, Brighton, Newcastle kändes bättre tidigt på säsongen och antog att jag var dement som inte kunde förstå hur stora ni var som tog Brightons tränare? Hur bra gick det?

Rosenberg ingen svår nivå att nå upp till, är du helt tappad? I andra lag hatade och fruktade man honom men ville ha honom i sitt lag och när han la av var det ändå många som gav otrolig respekt, Det enda andra lag och supportrar gör när man ser Kebab-Jonte är att skratta arslet av sig. Den dan fettot lägger av så kommer det inte bli mer än en liten notis sen ska han väl springa på alla kändisfester.
Förstår du ens hur mycket Rosenberg gjort och betydde för Malmö, ingen i modern tid är ens nära.
Citera
2023-05-03, 16:00
Medlem
Valvantos avatar
HUR kan vi vara favoriter enligt bolagen imorgon. Vi vinner aldrig på bortaplan och dessutom inte med nuvarande form. Sigurdsson x2 och 1-3 torsk, där har ni det.
Citera
2023-05-03, 17:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Är ju knappast nån bättre match i Allsvenskan idag som objektiv.

Mjällby - AIK. Kvartssamtalsaura över den matchen ifall resultatet går vägen.

Citat:
På tal om Hisingen och Häcken. Hur trygg känner du dig med vårat vad? Om du vill kan jag casha ut redan nu och censurera din blivande signatur litegrann.

Noll oro bror. Men jag ser tydligt att din ängslighet växer för varje omgång.
Citera
2023-05-03, 17:50
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valvanto
HUR kan vi vara favoriter enligt bolagen imorgon. Vi vinner aldrig på bortaplan och dessutom inte med nuvarande form. Sigurdsson x2 och 1-3 torsk, där har ni det.
större 50-50 match kan jag nog inte tänka mig. Varken ni eller Norrköping har spelat er bästa fotboll de senaste matcherna och det kan mycket väl avgöras i om Dovin bestämt sig för att vara bra eller skit för dagen.
Citera
2023-05-03, 17:59
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Mjällby - AIK. Kvartssamtalsaura över den matchen ifall resultatet går vägen.

Får se hur matchen utvecklas. Är den tråkig så byter jag till Mjällby
Citera
2023-05-03, 18:38
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Får se hur matchen utvecklas. Är den tråkig så byter jag till Mjällby

inga matcher med häck är tråkiga
Citera
2023-05-03, 19:02
Medlem
Ser på Häcken mot Djurgården.

1) Vad fan var det för värdelös sång som sjöngs inför matchen. Fy fan...

2) Inte ens 5000 fans på plats, varför har Häcken inga fans? Spelar ju skitbra fotboll, vad fan är det som sker?
Citera
2023-05-03, 19:04
Medlem
Valvantos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
större 50-50 match kan jag nog inte tänka mig. Varken ni eller Norrköping har spelat er bästa fotboll de senaste matcherna och det kan mycket väl avgöras i om Dovin bestämt sig för att vara bra eller skit för dagen.

Aldrig 50/50 på deras hemmaplan. Inte Dovins fel att vi varit usla, räddade dessutom oss mot Degerfors. Peking står i 3x pengarna vilket enligt mig är helt sinnessjukt.
Citera
2023-05-03, 19:28
Medlem
Valvantos avatar
Rajovic kommer spela för Bajen till sommaren #hardetpåkänn
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in