2023-05-03, 10:04
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bartram
Man undrar om det är en tillfällighet att många som arbetar i Tv-huset endera blir sjuka eller dör i relativt ung ålder
-LOtta Bouvin Sundberg 63 år.
-Jarl Alfredius ca 65 år prostatacancer

Avlidna i bröstcancer:
-Agneta Bolme 67 år
-Ingela Agard 60 år
-Fått bröstancer: Justin Kirk (programhallåa)
Katarina Hultling
Fler?

Låter oroväckande. Men å andra sidan arbetar det väldigt många människor där.
Citera
2023-05-03, 10:15
Bannlyst
Bra att kärringen dog ganska så tidigt Jag minns jag också henns frågor och attityd mot Joakim Ruiz.

Hade vi haft otur hade hon dröjt kvar i livet i 20-40 år ytterligare.
Senast redigerad av Tymmiedickzon 2023-05-03 kl. 10:18.
Citera
2023-05-03, 11:23
Medlem
RBRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tymmiedickzon
Bra att kärringen dog ganska så tidigt Jag minns jag också henns frågor och attityd mot Joakim Ruiz.

Hade vi haft otur hade hon dröjt kvar i livet i 20-40 år ytterligare.

Exakt !

Ett PK as mindre !
Må hon brinna i helvetet !

Skål på det !
Citera
2023-05-03, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mazeppa
Läste någonstans att hon var sjukskriven sedan i hösten 2022, hittar dock ingen källa på det nu..
TACK, det stämmer ungefär in med min tanke också. Må hon VILA I FRID.
Citera
2023-05-03, 11:47
Medlem
Minns en ettrig journalist som var jobbig att lyssna på. Intervjun med Ruist ett lågvattenmärke. Ingen människa jag kommer att sakna direkt. Men tragisk för de anhöriga och obehagligt att människor drabbas av aggresiva sjukdomar som förkortar deras liv med tiotals år.
Citera
2023-05-03, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PooSausage
Minns en ettrig journalist som var jobbig att lyssna på. Intervjun med Ruist ett lågvattenmärke. Ingen människa jag kommer att sakna direkt. Men tragisk för de anhöriga och obehagligt att människor drabbas av aggresiva sjukdomar som förkortar deras liv med tiotals år.

Ruist blev ju helt ställd. Visste inte vad hans skulle säga för att inte framstå som nazist och rasist. Tycker Ruist ska at ett låglönejobb som t.ex. taxichaufför så att flyktingar slipper ta sådana jobb.
Citera
2023-05-03, 12:14
Medlem
Mikojans avatar
Enda minnesvärda hon gjorde var klassikern med Ruist. En fantastisk tillställning. Träffade henne en gång. Dryg. Men söt
Citera
2023-05-03, 13:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fantomsmurfen
Ruist blev ju helt ställd. Visste inte vad hans skulle säga för att inte framstå som nazist och rasist. Tycker Ruist ska at ett låglönejobb som t.ex. taxichaufför så att flyktingar slipper ta sådana jobb.

Ja just det ja. Det är viktigt med den falska ytan här i Sverige. Man drar ekonomisk och social fördel av att framstå som godhjärtad och moraliskt överlägsen. Den egna livsstilen som skiljer sig från det där, den döljer man. Hon var ett as. Du är ett as. Joakim Ruis är bara en vanlig människa som står för den självklara sanningen.

Bra att kärringen nu är mat åt maskarna
Citera
2023-05-03, 13:43
Medlem
Osmakliga inlägg. Man kan skilja på henne vars journalistik jag inte heller gillade och person. Synd om hennes man och barn barnbarn. Önskar dem det bästa!♥️
Citera
2023-05-03, 13:46
Medlem
De borde mäta strålnings nivåer i TV huset!
Citera
2023-05-03, 14:04
Medlem
Rökte ej
Citera
2023-05-03, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat
Fy fan 😨

Hur länge levde hon från diagnos till död?

Känns som ett snabbt förlopp

Varit sjuk sedan förra sommaren minst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in