• 1
  • 2
2023-01-11, 01:41
Medlem
RadioaktivPotatiss avatar
Insåg precis att det inte finns någon tråd om Klas Eriksson och kände att det var dags att skapa en.

Jag upplever honom som en ganska sympatisk och lättsam människa.

Vad finns det för skvaller om karln? Något lik i garderoben måste det väl finnas?
Citera
2023-01-11, 02:01
Citat:
Ursprungligen postat av RadioaktivPotatis
Insåg precis att det inte finns någon tråd om Klas Eriksson och kände att det var dags att skapa en.

Jag upplever honom som en ganska sympatisk och lättsam människa.

Vad finns det för skvaller om karln? Något lik i garderoben måste det väl finnas?

Ja för ett år sen bodde han på 25 kv mer kan jag inte komma på

har träffat han 1 gång på centralen och bad att få ta bild och han sa ja mer var det inte
Citera
2023-01-11, 07:00
Medlem
JuniorDahlens avatar
Rätt säker på att jag sett något klipp med honom där han snackade om att han var en mobbare när han var yngre.
Citera
2023-01-11, 09:02
Medlem
snooper123s avatar
En rolig jävel är han!
Citera
2023-01-11, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JuniorDahlen
Rätt säker på att jag sett något klipp med honom där han snackade om att han var en mobbare när han var yngre.
Det var oväntat, då han verkar så ödmjuk och genuint trevlig. Men sedan såg jag den här bilden från 2001:

https://scontent-arn2-2.xx.fbcdn.net...Gg&oe=63E5C3FE

Alla vi som minns den tiden vet att just så där såg de stöddiga/utåtagerande ungdomarna ut då.
Tråkigt om det var så, men många är vilsna under uppväxten och hittar vem de egentligen är först i vuxen ålder.
Citera
2023-01-11, 22:55
Medlem
JuniorDahlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MundoAzul
Det var oväntat, då han verkar så ödmjuk och genuint trevlig. Men sedan såg jag den här bilden från 2001:

https://scontent-arn2-2.xx.fbcdn.net...Gg&oe=63E5C3FE

Alla vi som minns den tiden vet att just så där såg de stöddiga/utåtagerande ungdomarna ut då.
Tråkigt om det var så, men många är vilsna under uppväxten och hittar vem de egentligen är först i vuxen ålder.

Jo jag tycker också han verkar trevlig, men en stor del av poängen med intervjun var att han pratade om hur dumt det var. Hittar å andra sidan inget nu när jag googlar, så jag kanske har drömt.
Citera
2023-01-11, 22:59
Hans mamma dog när han var barn, eller iaf när han var mycket ung. Tror det var cancer.
Jag gillar honom!
Citera
2023-03-11, 22:45
Medlem
Crankyshake2s avatar
Vet från säkra källor i Jokkmokk där Klas växte upp att han var en jävligt stor översittare och mobbade dom flesta. Men alla kan ju förändras…
Citera
2023-03-11, 22:49
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Haft översittardrag fram tills bara för ett par år sedan när han upptäckte meditation. Hade länge lätt att bli överstressad och flippa på andra. Nu upplever jag honom som en person med mer sinnesfrid, och därmed en vänligare och mindre oberäknelig person.

Ett intressant fakta alla kanske inte vet är att han är brorson till Euskefeurats Ronny Eriksson.
Citera
2023-05-01, 18:20
Medlem
Han och hans sambo väntade barn som dom tyvärr förlorade. Bilder finns på hans insta.

Usch va hemskt.
Citera
2023-05-03, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dirtydiana88
Han och hans sambo väntade barn som dom tyvärr förlorade. Bilder finns på hans insta.

Usch va hemskt.
Såg det alldeles nyss. Vad hemskt, en vecka gammal blev hon. Står ingenting om varför hon dog. Elsa hette hon.
Citera
2023-05-03, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JQP
Hans mamma dog när han var barn, eller iaf när han var mycket ung. Tror det var cancer.
Jag gillar honom!
Ja, det var cancer. Hon dog 2001, då var Klas ca 16 år.

https://www.facebook.com/KlasEriksso...4358284168077/
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in